37. Bölüm

66 1 0
                                    

Selamun aleyküm cemaat
-----------------------------------------------------------

Ohhh misss 2 derstir bir uyuyorum varyaaa. Ufffff.

Neyse ne. Bugün bizim tiyatromuz var. Bizim grupta Yavuz, Dolunay ve ben vardık.

Kızların grubunda Tan Hümeyra, Eylem falan filan işte hepsi toplanmış beni dışladılar.

Gerçi ben dedim Dolunay'ımı bırakmam diye herneyse aynı şey.

Biz daha hiç prova yapmadık lan. Yavuz ortalarda yok. Dolunay gitti sübyancılık yoluna.

Bu salak ne yapmış. 10. sınıflardan bir veletle konuşuyor her öğlen. Sübyancı.

Şimdi de kızlarla cadı kıyafeti getirmiş herkes deniyor. Akım yapalım ulan.

Ders matematik deneme çözüyoruz. Ama kimse çözmüyor. Clash royale oynuyor.

Ah ben de kocama mi yazsam ne yapsam?

Hatun: Lan Cankır bak buraya

Hatun: Hangi derstesin

Hatun: Gerçi sen 12'sin ders işliyonuz mu

Hatun: Baksana lan

Bey: Az çenen dursun be karı

O sırada hoca kendine geldi ve sınıfı gözetledi.

Mikail hoca: Ulan Faruh niye birbirinize bakıyorsunuz lan

Faruh: Yok hocam soruya bakmıyoruz

Mikail hoca: Kız fotoğrafı var da ona mı bakıyorsunuz?

Lan bu adam işini biliyor hA

Faruh: Yok hocam... o değil... erkek..

Mikail hoca: Ne

Sınıftan gür bir kahkaha sesi. Olm bu sınıfı seviyorum ya. Hepsi ayrı şerefsiz

O sırada telefonun ekranı aydınlandı.

Bey: Noluyor lan sizin sınıfta

Bey: Niye o kadar gülüyorsunuz

Bey: İmamnur senin de gülme sesin geliyor

Bey: Sinirlendirme beni herkes duyuyor sesini bak

Hatun: Kes sesini.

Hatun: Burdakiler bana bunu demiyor ama...

Hatun: Senin gibi...

O sırada Rakım'la Doğukan konuşuyordu önümde.

Doğukan: Geometriyi de hiç sevmem yaa

Rakım: O seni seviyor mu?

Hey Allah'ım ya

Her ne kadar Cankır bana mesaj atsa da trip atıyorum lan. Bakmicam mesajlara.

O sırada matematik bitti edebiyat dersi başladı. Tiyatro yapacaktık ama Taygır hoca salonda olduğu için ders boş geçti.

Doğukan ile Dolunay, Hacivat ve Karagöz'e çalışıyordu. Allah'ım beynimi satıcam.

Doğukan'ın sırtının oraları kendime sper edip subway surf oynadım. Afff Doğukan bir kalkıp gitsen şu masadan. Niye masaya oturuyon göt herif

O sırada kapı çaldı. Cankır gelmişti. Bu niye geldi ya. Sen 12'sin kendine gel çocuk.

Cankır: Hocam İmamnur'u müdür bey çağırıyor da.

Mertkayak hoca: Tamam

İbne çocuk ya babasını kullandı da çağırdı beni ya. Afff gitmesem.

Yavaşça çekine çekine gittim yanına. Hemen kapıyı kapatıp önden önden yürüdü. Ben de el mecbur arkasından gittim

Spor salonunun arkasına geçtiğimiz gibi beni sıkıştırdı duvara. Bu da iyi alıştı ha

Cankır: Sevgilim niye bakmadın mesajlarıma?

Kafamı farklı yöne çevirdim. Trip değil miydi ulan. Atacam

Cankır: Trip mi atıyon kız

İmamnur: Hııı

Dediğim gibi çıktım ordan koşarak okula gittim. Derse girdim. Son ders toplanma salonun işte sinema salonu mudur nedir oraya gittik.

Erkeklerden oluşan takım yaptı ilk tiyatrosunu. Lan Recep'in oyunculuğu çok güzel.

Futbolla alakalı lan tiyatro ama insan anlıyor. Emre de kadın spiker olmuş Allah'ım şu tepkilere bak.

Bacak bacak üstüne atmış bir de. Aff Yarabbim yaa. Ege de milleti ısırıp duruyor. Bertan'ın sorusu neydi?

Bertan: Hocam karım futboldan hoşlanmıyor. Karımı boşamam mı lazım?

Afffff Allah'ım yaaa. Mükemmeldi. Videoyu açıp açıp izlerim artık.

Bunlarınki bitince kimsenin sergileyecek tiyatrosu hazır değildi. Onun için doğaçlama yapmaya karar verdiler.

5 erkek. Nasıl bu kadar mükemmel bir şey yaratabilir. Doğaçlama bir de. Nasıl bu kadar uyumlu olabilirler ya.

Doğaçlama bittiğinde koca bir alkışla uğurlandık. Gerçekten harcadığım zamana değer.

Mertkayak aşkom bizi 6 dakika evvel saldı ve hepimiz bıldırcın yavruları gibi etrafa saçıldık.

Hemen yurda gittim tabi bende napiyim dışarda.

-----------------------------------------------------------

Azgın İmamnur Ve Cankır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin