Selamun aleyküm cemaati müslimin ve gavurettinler
-----------------------------------------------------------İmamnur: He kıskandım. Ne var yani kocam değil misin kıskanamaz mıyım?
Arkama dönüp hızlı hızlı kendi sınıfıma gittim. Doğukan, Eylem'in bizim için getirdiği barbie bebeğe namaz kaldırıyordu.
Aha bak şimdi gerizekalı bebeğin elbisesini çıkartmaya başladı. Şey var çünkü orda dimi embesil yaratığı.
Allah'ım ilk namaz kıldırıp sonra niye böyle bişey yapma gereksinimi duyuyor bu çocuk azdı mi
Allah'ım sabır Yarabbim.
Güç bela bitsin artık şu dersler ya.
...
Son 2 ders kalmıştı. Matematik. Hocam Allah razı olsun Mikail Hocam serbest bıraktı ders çalışalım diye. Ki ben telefona baktım.
Yarınki sınav 😊🔫
...
Okuldan çıktık kendi odama falan geldim işte. Ne bitmeyen gün lan bugün.
Dolunay da geldi odaya.
Dolunay: Yarın dışarı çıkalım.
İmamnur: Ben kargoyu alacam Aras'tan.
Meryem: Tamam olur çıkalım.
Dolunay: Ama şeye de binelim. Şu gemi gibi olan şeye.
İmamnur: Lan ben diyorum kargo hani
Meryem: Tamam bineriiiz
İmamnur: Ananızın...
Dolunay: Birlikte gideriz.
İmamnur: He tm
Ve böylece günün bitmesini bekledik. Boş boş. İşte ne yaptık başka bugün.
İftardan sonra ders çalışacaz niyetine buluşup çekirdek çitledik. Dolunay aptalı veletin peşinden koşarken parmağını kırmış o ayrı mesele...
O veledi de bir gün öldürecem ama hayırlısı. Bu çocukta bir şey var ama işte kanıtlayamıyorum.
Sabahlıyoruz bugün arkadaşlar. Matematik çalışıyoruz. Kalk ders çalış lan.
....
Saat 6 gibi sıkıldım dersten kalktım uyudum. 8 gibi kaldırdı Dolunay. Laaaaaan maske yasağı kalktı.
Maskesiz gidecez. Allah'ım bismillah. Ah patatesli börek.
Gittik okula. Hadi bismillahirrahmanirrahim.
Hayat çok sıkıcı olmaya başlamadı mı lan. Niye bu kadar sıkıcı. Aşırı sıkıldım lan şuan.
Ah keşke ölsem çok sıkıldım.
İlk ders fizik. Ey gidi Caner hocam. Bir kere de tam dersi boş bıraksanız da ders çalışsak.
Ama yok. Adam tutturmuş son 20 dakika anca. Neyse buna da şükür Yarabbi.
Evet. Ve o an geldi. Zil çaldı ve herkes sınav olduğu sınıflara dağıldı. Malum kelebek falan olduğu için. Biliyonuz zaten.
Sırama gittim oturdum. Rabbiyessir okudum.
Bu ne lan. 1. soru resmen bizi çoğaltıyor. Geç la bunu geç geç.
2. soru. Bu ne lan. Bu da aynı halt. Diğerlerine geçtim. Geometri çalıştım lan ben onları yaparım.
Aksiyonlu bir 40 dakikanın ardından sınavdan çıktık.
Hümeyra: Naptın bacım?
İmamnur: La bir 60 alsam missss
Rüya: Oh iyi biz de 90 falan alıyoruz.
İmamnur: Ya *** ya adaletsizlik değil midir bu
Girdim sınıfa. Herşey çok sıkıcı. Ne yapsam lan. Wattpad mi okusam. He aynen okiyim.
Ne okuyayım ulan. İmanlı kitaplara bakalım bakalım neler varmış.
Önüme gelen ilk kitabı okumaya başladım. Kız açıktı kitapta. E o zaman niye imanlı.
He çocuk imanlı burda. Artık birkaç saat okurum bunu.
...
Son ders içim resmen iman dolmuştu. Tiyatro yapacaktık. Faruh koşarak geldi.
Faruh: Lan Mertkayak kitap sınavı yapacak aşağı inmiyormuşsunuz
Aha sıçtık. Adam 1 aydır kitap sınavı yapacam diyordu. Puşti. Ulan banane Rakım'ın sübyancı yaşlı bunakla nasıl fantaziler yaptığının.
Dolunay: Sıçmak...
Herkes kitapların özetini okumaya başladı telefonlarından. Allah Kerim
...Bu ne iğrenç bir sınav. İnsan der ki bir özetini yazın. Ama yok. Neymiş efendim
Soru1: Kitabı okudunuz mu?
Soru3: Kitaptaki ana fikir ne?
Soru10: Kitap hangi hakim bakış açısıyla anlatılmış?
Yarabbel alemin
Ne vardı yani şimdi patatesli börek olsaydı. E ben Cankır'a dedim almasını. Kaç gün oldu almadı bu adam. Tamam Cankır efendi. Öyle olsun.
Kağıdı erkenden verip çıktım okuldan. Yurda geçip süslenmeye başladım. Etek mi giysem?
Siyah etek giyip kızları beklemeye başladım. Süslenmek dediğim bu arkadaşlar benim. O kadar uğraşamam üşenirim.
İmamnur: Hayde Meryem hayde seni bekliyoruz koş bak biz aşağıdayız. 5 dakikan var
Dolunay ilen aşağı indik. O sırada Cankır bahçede arkadaşlarıyla top oynuyordu. Topun batsın sen bana patatesli börek almadın.
Tam o bana yaklaşıyordu ki ben Dolunay'ıma döndüm. Bir de ne göreyim. Sübyancı ibne çoktan yanımdan gitmiş veletle konuşuyor.
Götü kurusayıca.
İmamnur: DOLUNAAAAY GEL BURAYA YETER ÇOCUKLARLA OYNADIĞIN
-----------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azgın İmamnur Ve Cankır
De TodoHer tesbih çeken kabadayı olsaydı imamlar mafya olurdu. Hafif hafif ucundan azıcık kurgu olan hakiki bir Türk efsanesi ---------------------------------------------- İmamnur: Cankır, noldu kıpkırmızı olmuşsun. Acı biber falan mı yedin? Cankır sert b...