Selamun aleyküm cemaat
-----------------------------------------------------------Meryem'in sesiyle uyandım yine. Gözlerimi açtım bir baktım yurt odama. Vay be döndük yine mübarek.
Meryem: İmamnur saat 8.01
İmamnur: Affffffffffff
Ustumu giyinip çantamı hazırlamaya gittim. O sırada biri içeri girdi. Bir baktım ki ne göreyim. DOLUNAY
İmamnur: Lan ibine çocuğu geldin miğ?
Dolunay: He geldim kör misen?
Koşa koşa gittim yanıma sarıldım. 3 haftadır görmüyordum namussuzu. Nerdesin sen ibinekı
İmamnur: Sen nerdesin sıçıp bırakılan
Dolunay: Burdayım aşkım. Geç kalacaz okula hayde
İlk ders tarihti. Artık anlatırız tatilde ne yaptığımızı.
İmamnur: Ne yaptın lan tatilde
Dolunay: Ailemleydim
İmamnur: Kız senin aile sevdan benim koca sevdamdan daha beter.
Dolunay: Herhalde. Anam da anam, babam da babam
Ben bu kız kadar ailemi sevememişimdir arkadaş.
Gittik okula. Derse girdik falan. Bakalım kızlar tatilde ne yapmışlar. Ders bitince oturduk toplandık konuştuk cemiyetce.
İmamnur: Dökülün
Hümeyra: İlk sen anlat salak?
İmamnur: Bildiğiniz üzere ben kocamla balayına çıktım. Antep'e gittik. Orada işte gezdik dolaştık. Gerçi kalabalıktık orda arkadaşımın ailesi falan da geldi hep. O yüzden erotik şeyler olmadı. Sonra Sakarya'ya gittik. Malisa'nın yanına. Sakarya'da bi bok yok. Yani romantik anlar yaşamadık biz.
Rüya: Hiç komik bir şey olmadı mı yani
İmamnur: Ha şey oldu. Malisalardayken gece iftardan sonra dondurma almaya gittik. Malisa'yla itişe kakışa gidiyorduk. Sonra beni bir itti ben yere yapıştım. Bir baktım ıslak ıslak bir şeyler var üstümde. Cankır 'gerizekalı bataklığa battın' diyene kadar anlamamıştım. Sonra Malisa'ya 'gel çıkar beni aptal' dedim. O beni çıkarmaya çalışırken çektim onu o da yapıştı bataklığa. Cankır da korktu kaçtı bizi orda bıraktı.
Meryem: He o yüzden mi gece gece yurda geldin evine gitmek yerine
İmamnur: Evet. Siz anlatın bakim
Hümeyra: Biz Hureyre'yle Sümela Manastır'na gittik. Annem beni sabah çalıştırdığı için akşam iftardan sonra gittik. Biz orda video falan çekmeye çalışırken baya bir gece oldu. İşimiz bitince çıktık işte ordan. Gerçi çıkamadık. Kapılar falan hep kapanmış. Öyle yaklaşık yarım saat bağırdık kapıya falan vurduk. Gelmediler. Sonra Hureyre babasını aradı. 1 saat kadar orda bekledik. Tabi o an bir şeyler falan oldu oraları geçiyorum.
Elfida: Geçmiyorsun. Anlat
Hümeyra: Ya biz orda babasını beklerken içeri falan girdik. Soğuktu baya hava. Ben aşırı üşüyünce o da sarılmak istedi. Gerçi sarılmaya çalışınca şamar attım ona sarılamadı.
İmamnur: Mal
Hümeyra: Ama sonra...
Mikail hoca: Eeee...
Ne? Mikail hoca bastı bizi. Duymamıştır lan. Allah'ım duymasın
Mikail hoca: Hureyre laparası sana mı asılıyor?
Hümeyra: Yok hocam ne münasebet. Öyle bir şey olsa zaten...
İmamnur: Hocam öyle bir şey olsaydı biz el atardık.
Mikail hoca: İyi bakalım.
3 tane matematik dersi bize arka arkaya girdikten sonra devam ettik konuşmaya.
Rüya: Anlat
Hümeyra: Sonra işte yanana oturduk yere. Üstümüzde sadece mont var, donuyoruz. Uyuyakalmışım o soğukta. Kafam da onun omzuna düşmüş. O da bir süre sonra benim aşırı çok titrediğimi görmüş. Dayanamamış tabi. Beni kucağına çekmiş kafamı da göğsüne yatırmış. Öyle sarmış beni ısıniyim diye. O da bir süre sonra uyuyakalmış. Ama gerçekten guzek uyudum orda. Sonra babası gelmiş bizi öyle görmüş. Bana da gelinim diyo. Ortalıkta gelinim de gelinim diye geziniyor. Yarabbel alemin.
Euzubillahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahim
Gözümde bir sehşet'ül vahşet canlandı. Hadi inşallah umarım öyledir ya.
Hureyre de hemen biliyor işini haaa
İmamnur: Hümeyra size nikah kıymamız lazım
----------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azgın İmamnur Ve Cankır
De TodoHer tesbih çeken kabadayı olsaydı imamlar mafya olurdu. Hafif hafif ucundan azıcık kurgu olan hakiki bir Türk efsanesi ---------------------------------------------- İmamnur: Cankır, noldu kıpkırmızı olmuşsun. Acı biber falan mı yedin? Cankır sert b...