Selamun aleyküm cemaat
-----------------------------------------------------------Onların evine giden dolmuşa bindik. Cankır'ı tekli koltuğa atmıştık. Lan ben pubgden tanıştığım arkadaşımla ilk defa buluşuyorum aw.
Euzubillahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahim
İmamnur: Lan kirve naber
Meryem: İyi kız senden naber
İmamnur: İyi Allah'a şükür.
Meryem: Yeğen ne zaman lan
İmamnur: Senin daha yeni yeğenin oldu gerizekali az hevesini al sonra
Cankır: Benim hevesimi ne alcak?
İmamnur: Orda bebek var seversin
Cankır: Ama onun babası değilim
İmamnur: Şşşşt. Lan Meryem yeni çıkan mv gördün mü? 24 saatte 278 milyon izlendi. Kastın mı lan stream.
Meryem: Herhalde oluuuum. Yine aşırı seksiler benim çocuklarım.
İmamnur: Taşşş
Cankır: Yavaşşş
Son duraga gelince indik dolmuştan. Hala eve gelmemiştik mübarek ya. Eve gitmek için dağları aşmamız lazımmış.
Yolda yürürken karşımızda bir erkek grubu belirldi. Meryem'e baktım. Kur mu yapıyor lan bu çocuklara.
İmamnur: Götün başın rahat dursun Meryem döverim ha
Cankır: O çocuklar buraya gelmesin İmamnur.
İmamnur: Yok sevgilim ya niye gelsinler ki hem durduk yere.
O an çocuklar yaklaşmaya başladı bize doğru. Yok başka bir yere gidiyorlardır ya.
Önümüzde durdular. Allah'ım sen koru Yarabbim.
Çocuk: Şışt Meryem kim bu güzellik? Misafirin mi?
Cankır: Yok arkadaş yok burda size mal yok hadi yollarınıza
Çocuk: Sen kimsin kardeşim ya
Meryem: Cengiz biz seninle sonra konuşuruz tamam mı? Şimdi şey olmasın
Cankır: Allah'ım sabır Yarabbim
İmamnur: Şşt sakin ol
O sırada Cengiz yanıma gelip kolunu omzuma attı. Tövbe estağfurullah. Hemen çıktım oradan.
Abi bence bunlar bilerek yapıyor ya. Benim Cankur'dan evvel böyle hayatım asla yoktu. Kimse bana bakmazdı. E şimdi ne değişti. Gözüyorlar tabi yanımda taş gibi adamı oyun oynamak için bulaşıyorlar bize
Cankır: LAN
İmamnur: LAN
Ve bom. Cankır yumruğu geçirmişti. Ellerine sağlık kocacığım. Ve bir kırık sesi. Ardından gelen koca bir çığlık.
Çocuğun kolunu kırmıştı sanırım. O da yazık nefesi kesilene kadar bağırmıştı. En son çocuktan hevesini alınca yanıma geldi ve şakağımdan öptü.
Cankır: Hadi karıcığım gidelim.
Elimi tutup hızlı hızlı çekiştirdi beni. En sonunda eve vardık. Cankır'ın siniri hafiflemişti. Hızlı yanıp hızlı sönüyor bu da ha
Eve girdiğimiz gibi bebeğe daldık. İlk ben kucağıma aldım bebeği. Çok çirkin bir kızdı ya bu.
Tabi babası sıfatsız olunca çocuk da anca bu kadar ediyor. Aynı halası aw. İnşallah benzemez bunlara gavur olmaz.
Cankır arkamdan yaklaştı ve belime sarıldı. Biz bebeği sevmek için uyuduğu odaya geldiğimiz için boştu. Rahatttt. Kulağıma fısıldayarak konuştu.
Cankır: Sen çok güzel bir anne olacaksın karıcığım.
Ona döndüm elimdeki bebekle. Kucağına bıraktım bebeği. Bu çok...
Karar verdim ulan. Çocuk yapıyorum. Bir insana bu kadar mı yakışır bebek tutmak.
İmamnur: Kocacım biz çocuk mu yapsak.
Cankır: Ne?
Bebeği hemen beşiğine bıraktı ve ciddi bir şekilde yüzlerimizi yakınlaştırmaya başladı.
İmamnur: Lan dur maytap geçiyorum.
Cankır: Ben çok ciddiyim
İmamnur: Ya bak Cankır bebek ağlıyor ya bir git vazgeçtim kararımdan.
Aldım bebeği kucağıma pışpışlamaya başladım.
Cankır: İmamnur bizim ne zaman çocuğumuz olacak?
İmamnur: Okul bitince
Cankır: He 2 sene mi?
İmamnur: Üniversitede
Cankır: Ne okuyacan 2 senelik falan mı
İmamnur: Cerrah olacam inşallah
Cankır: Ne? Şaka mı yapıyorsun. O zamana kadar beklersek sen menopoza girersin çocuğumuz olmaz ki
Gözlerimi devirdim. O kadar uzun süre ben de beklemezdim zaten ama yani saka yapmaktan da zarar gelmez. Dimi?
İmamnur: İlk okulun bitmesi lazım Cankır! Ben okurken çocuk bakamam.
Cankır: Ya ama...
İmamnur: Şaka yapıyorum kız ağlama hemen. Ben de beklemem o kadar ama bir 2 3 sene olmaz herhalde.
O konuşmanın arkasından içeri girdik ve yemeklerimizi yedik.
-----------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azgın İmamnur Ve Cankır
DiversosHer tesbih çeken kabadayı olsaydı imamlar mafya olurdu. Hafif hafif ucundan azıcık kurgu olan hakiki bir Türk efsanesi ---------------------------------------------- İmamnur: Cankır, noldu kıpkırmızı olmuşsun. Acı biber falan mı yedin? Cankır sert b...