44. Bölüm

70 2 0
                                    

Selamun aleyküm cemaat.
-----------------------------------------------------------

İmamnur: Enis Beynine tüküreyim senin. Metehan o kolunun içine sıçayım hemi

Cankır: İmamnur çocuklara bağırma

İmamnur: Afkurma sende be

Bok varmış gibi yine köye geldim bayrama. Bu sefer halalarım vardı. İlkay ve Sonay.

Bir de velet kuzenlerim. Geberesiceler

İmamnur: Cankır ben bunları öldürecem yaa

Cankır: Ya güzelim ne var güzel güzel geçinin işte

İmamnur: Sen de onların tarafındasın yazıklar olsun lan senin gibi kocaya

Bağıra çağıra çıktım. Embesil bokları. Geldiler uyurken yüzüme resmen kovayla su döktüler lan.

Beni bilirsin en nefret ettiğim şey...

Onları öldürmemek için dışarı çıktım ve uzun süredir kullanılmayan dağa çıkan bir patikaya girdim.

Patika da dağa falan çıkıyor yani bir de işsiz ayı, yılan, kurt, çakal falan her bok çıkabilir. Ama nefret işte otu boku göze alıyorsun.

İyice yukarı çıktım en sonuna doğru. Sinirden varya ayağım kaysa bile umursamıyorum yani. O kadar sinirliyim ki lan.

Hani bir de tam dövecekken bir aile büyüğü çıkar karşına elin kolun bağlanır daha çok sinirlenirsin. Hasbinallah

En sonunda dere çıktı karşıma. Ne kadar yürüdüm lan ben. Ayaklarıma bakınca hep ısırgan ısırdığı için sızlıyordu.

Sevseler bulamazlar beni aw. Ben nasıl onları bulacam lan. Aha kaybolduuum.

Ben yolun yarısındayken neredeyse ikindi ezanını duymuştum. Affff sıçış. Kesin ayı falan çıkacak önüme.

Etrafıma bir bakındım. Baya güzel bir yer be vesselam.

Ama iste çok ısırgan var abi sıkıntı. Dereye baktım. Baya güzel akıyor ha. Nereye çıkıyor la bu.

Birkaç yudum içtim. İnşallah biri yukardan işememiştir. Sonra bekledim bir yarım saat dinlendim.

Dinlenirken telefondan subway surf oynadım tabi. Olum telefon yanımda. Evden kaçsam bile telefonumu asla unutmam.

Havanın iyice karardığını görünce dedim tamam açiyim artık şunun telefonunu.

Cankır: Öldüm öldüm dirildim kızım. Tam 198 dakikadır yoksun. 63 kere aradım lan seni. 1368 tane mesaj attım. Bir tanesine bile bakmadın. Nerdesin söyle hemen daha fazla sinirlendirme beni. SÖYL-

Telefonu yüzüne kapattım. Ne bağırıyorsun lan. Hem suçlu hem güçlü. Yok anam boşanma sebebi ya

Tövbe estağfurullah

Tekrar telefon çaldı. 5. çalışta açtım.

Cankır: NA-

İmamnur: Kes sesini beni dinle. Hem suçlusun hem güçlü. Sen karını savunmak yerine gitmiş kimi savunuyorsun lan. Hiç mi kocalık şeyin yok. Bana bağıracaksan hiç söylemiyorum yerimi. Kuzenlerimle mutlu mesut yaşa.

Tekrar kapattım telefonu. Tam 1 dakika sonra tekrar çaldı telefon. Yine sessize mi alsam ulan bu ne be.

Cankır: Özür dilerim sevgilim. Hadi güzelim söyle artık yerini. Bak halaların da çok merak etti bebeğim nolur söyle artık yerini de bulayım seni lütfen karıcım

İmamnur: Şu sana gösterdiğim yol vardı ya ordan çıktım baya yukarı. Geri dönerdim de üşeniyorum.

Cankır: Tamam güzellik geliyorum ben şimdi. Sende in aşağı ortada buluşalım hadi

Birşey demeden kapattım telefonu. Tripliyim hala yani arkadaşlar.

Aşağı doğru inmeye başladım. Yaklaşık 1 saat sonra Cankır'ın sesini duydum. Açtığım şarkıyı kapatıp ona doğru koşmaya başladım.

Tam görüş açıma girmişti ki ayağım yerden kesildi gözüm karardı...

Ayağımdaki toprak yok olmuştu. Hiçbir sey hissetmiyordum. Tek duyduğum Cankır'ın bağırışlarıydı.

-----------------------------------------------------------

Azgın İmamnur Ve Cankır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin