Selamun aleyküm cemaat. Ulan yazdığım kitabı unutuyorum lan inşallah patlamam
-----------------------------------------------------------Karşımdaki gondol üstüme üstüme geliyor. Sen kime geliyosun lan. Ben senden korkmuyorum asalak egegeggege.
Dolunay: Vazgeçtim gidelim aw bu ne lan üstümüze düşecek.
İmamnur: Afkurma lan binecez oraya
Bilet yerine gittik. Heyecanlı heyecanlı bekliyoruz. Taaa ki 1 tane biletin 10 lira olduğunu öğrenene kadar.
İmamnur: OHA NEĞ
Dolunay: Sus mal. Ver parayı
Elim titreye titreye verdim parayı. 10 TL ne ulan bir tane. İnme indi bana.
Meryem: Kalk hadi agagagag gideliiim. En uca oturalım. Ayağa kalkalım.
Dolunay: Çok korkutucu lan
İmamnur: Korkmayın kızlar binin hadiii
Bindik. Hızlanıyor tabi. Bir tane de çift bizi izliyor yerde. Tek gemide olan biziz ey mübarek.
Eteğim uçuşurken onu düzeltmeye çalıştım. Rahat dur lan. Ananın... lan ben ölüyorum.
Birden götüm koltuktan kalktı. Avazım çıktığı kadar bağırdım. Lan kıyafetlerim rahat durmuyo ulan.
Götüm ayrı kıyafetlerim ayrı yerlere gidiyor. Allah'ım sen bizi bize bağışla.
Dolunay'ın yandan çığlık atmasıyla daha da saldım kendimi. At ulan çığlık.
Ulan şuan aşağıda sıra bekleyen bir grup yakışıklı çocuk bile umrumda değil. Ana bacı sövüyoruz aw
Ağzımı kapattığımda götüm artık havaya kalkmamaya başlamıştı. Allah'ım kurtulduk.
Eteğimi düzeltmeye çalışırken ve kendi canımı da kurtarayım derken Midoriya'ya dönüştüm lan.
Allah'ım kollarım pert pert. Tüm gücümle tutunuyorum tabi öndeki şeye.
Tamamen durunca can havliyle çıktım ordan. Merdivenlerden inerken bir salak olduğumu için eteğimi takıldım ve yere yuvarlandım.
En son zemine dizlerimin üstüne düştüğümde tek derdim içimdeki taytin yırtılmamış olmasıydı.
Kaldırdım baktım hemen. Ohh Yarabbi şükür. O yakışıklı erkeklerden birkaçı yanıma geldi.
Yakışıklı erkek1: İyi misin?
Yakışıklı erkek2: Gel tut elimi kaldırayım
Yakışıklı erkek3: Nasıl düştün kız öyle
İmamnur: Cankır varken siz neredeydiniz ulan
Yakışıklı erkek4: Cankır ne?
Ne mi? Meğ mığ?
Sol elimi 'öpşuelimi' gibi uzattım ve koca alyansı gözlerine soktum
İmamnur: Kendisi biraz kocam olur da. Yıkılın lan karşımdan. Haydeeeğ
O an bacağımın kanadığını anladım. Oha fenaaa.
İmamnur: Gerizaklı bacağım kanıyor
Gülmeye başladım birden. Lan salaklar nasıl videoya çekmediniz bu anı ya. Gülerdik aw
Kalkıp köşeye geçtim oturdum. Banka gececektim de aw yürüyemiyorum ki acıdan. Aşırı komik ulan resmen acı çekiyorum.
Bacaklarıma baktım. Kanamıyorlardı ama soyulmuştu derim. Birkaç güne morarır geçer amaaan. Birkaç tane vurdum.
Ayağa kalkıp sallamaya başladım. Birkaç kere zıpladım. Çok fena acıyor ulan.
İmamnur: Acıyor lan. Neyse hadi defolup gidelim yeter bu kadar.
Dolunay: Ben hevesimi alamadım tekrar binelim.
İmamnur: Çıktırgit
Dolumay: Hadi İmam'ım hadi hadii
Salak salak gelmiş bana kur yapar gibi hareketler yapmaya başladı. Ne diyim aw kabul ettik el mecbur.
O 20 TL öbür tarafta benim peşimi bırakmayacak net.
Yine bindik enayi gibi en arkaya. Adam kemerleri takarken söylenip durdum.
İmamnur: Kendimi mal gibi hissediyorum.
Adam: Öyle deme. Kendini küçük görme. Mal olsan bile millete mal olduğunu belli etme.
İmamnur:Amca ben fen lisesinde okuyorum Allah aşkına. Demekki mal olduğumu belli etmiyormuşum.
Yandan bir ses...: Mallık derslere bağlı değildir.
İmamnur iç ses: Biz boş yere mi kazandık lan o zaman koskoca fen lisesini. Salaklar. Yok anasını satim ya.
Yine hareket etmeye başladı bu lanet cihaz. Eski püskü bir şey niye biniyorlar lan buna. Allah'ım öleceeeeeeee-
-----------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azgın İmamnur Ve Cankır
De TodoHer tesbih çeken kabadayı olsaydı imamlar mafya olurdu. Hafif hafif ucundan azıcık kurgu olan hakiki bir Türk efsanesi ---------------------------------------------- İmamnur: Cankır, noldu kıpkırmızı olmuşsun. Acı biber falan mı yedin? Cankır sert b...