Selamun aleyküm cemaat
----------------------------------------------------------What dedin gülüm?
İmamnur: Salak mısın?
Gölge: Hayır
İmamnur: Hani ben seninle evliyim ya?
Cankır: He doğru
Allah'ım akıl ver Yarabbim. Kocam olacak adama bak hele.
Yanıma gelip kolunu omzuma attı ve kendine çekti. Yürümeye başladık.
Cankır: Eee nasılsın bakalım güzellik?
İmamnur: Kötü
Cankır: Niye?
İmamnur: Görmüyor musun Dolunay'ı ya? Bir tane velet takılmış peşine bırakmıyor. Bunun da hoşuna gidiyor. Benimle bu kadar konuşmuyor be
Cankır: Olsun sende de ben varım. Benimle konuş.
Cankır'a boş boş baktım. Tamam varsın iyisin hoşsun da Dolunay...
Cankır: Sen de Hümeyrelarla takıl ne var yani
İmamnur: Dolunay benim için ayrı bir gezegen
Cankır: Ben neyim
İmamnur: Sen insansın
Cankır koca bir ofladı. Ağzına vurdum anında.
İmamnur: Karıya oflanmaz.
Cankır: Oflanmazsa ne yapılır?
İmamnur: Bir şey yapılmaz
Yine yüzünde piç sırıtışı vardı. Allah kurtarsın kardeşim...
Cankır: Yok yok yapılır.
O sıralarda yurdun arkasına gelmiştik ve yemekhane yurdun alt katı olduğu için her şey duyuluyordu.
Ben de el mecbur bu romantik anda içerideki bagiris çağrışı duydum. Birbirlerini mi çoğaltıyorlar noluyor lan orda?
İmamnur: Noluyor orda?
Cankır: Bilmiyorum
Hızlı hızlı yemekhaneye gittik. Kapıdan içeri girdiğim gibi bir şok. Aman Allah'ım. Bir de ne göreyim.
10. sınıflar ve 11. sınıflar birbirine girmiş. Ama çoğunluk kız. Bizim kızlar nerde ulan. Kesin şu yellozlar çıkardı kavgayı. Bizimkiler arada kaynamasa
Cankır'ın ağzından ufak bir küfür duydum ve birden yanımdan fırladı. Gittiği yere baktığımda bizim cemiyet orda dövüş ediyorlardı.
Lan Hümeyra elden gidiyehhh
Salak kafasını kaptırmış kıza yolunuyo. Bende koşarak oraya gittim ve güzel tekmemi kızın karnına geçirdim.
Oha hep bundan yapmak istemişimdir. Vaaay çok güzel vurdum laaan.
İmamnur: Napıyonuz lan?
Hümeyra: La... Şu paçozlar... Dolunay'ın veledini seviyormuş... Dolunay'a bulaştılar. Biz de dövüyoruz şuan.
Abi kız kavgası en sevdiğim
İmamnur: ELLERİNİZE SAĞLIK HATUNLAR
Bağırmamla herkes durdu.
İmamnur: LA YOK DURMAYIN DEVAM EDİN HADİ BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
Bende girişecekken tam hevesim kaçtı. Herkes durmuş bana bakıyor. Bok mu var yüzümde neye bakıyorsun.
Bir kavga edecez anasını satayım sıçtınız içine ya. Rüya'ya bakıp hayırdır diye göz kırptım.
Gözleriyle salak salak şeyler yapıyordu ve ben bunu anlıyordum. Kaç günlük arkadaşımız sonuçta niye anlamiyim.
Evet anladığım da şuan arkamda müdürün yani sevgili babacığımın oluşu.
Yavasta arkaya döndüm ve müdür beyimizle göz göze geldik. Kısık sesle konuştum biri duymasın diye.
İmamnur: Baba
Müdürün yüzündeki sinirli ifade bir anda sönmüştü. Waow lan hep bunu kullanırım ben.
He bu arada arkadaşlar büyük bir disiplin alacak orası net. Yemekhanenin içine sıçtık resmen çünkü.
Yani bir fen lisesinde olmaması gerek şeyler. Değil mi Alperen hocam...
Tahsin baba: Siz ne halt ettiğinizi sanıyorsunuz?
Herkes suspus olmuştu. Lan bunlar benim lafıma değil de müdüre mi sustular. Sıçış...
Tahsin baba: Herkes bahçeye çıkıyor. Özellikle siz
Müdür bizim takımı ve diğer paçozları işaret etti. Babacığım önden çıkınca biz de el mecbur arkasından ilerledik.
Cankır'ım kocacım nerdesin? Beni babanın elinden kurtar. Allah rızası için yhaaa
Tahsin baba: Hızlı haydi haydi
Herkes okulun bahçesinde sıra olmuştu. Neredeyse yurdun tamamı vardı lan.
Müdür merdivenlerden çıktı ve bağıra bağıra konuştu.
Tahsin baba: Ya siz fen lisesiniz olum nasıl böyle rezalet bir şey olabilir burada. Siz meslek lisesi misiniz lan? Sizin aileniz sizi niye buraya gönderiyor. Ders çalışasınız diye. Siz ne yapıyorsunuz? Kavga ediyorsunuz. Ayıp lan.
Tahsin baba: Uyarı yiyeceksiniz hepiniz
Müdür gidince bir etrafa bakındım. Hakikaten herkesin yüzü gözü saçı başı dağılmıştı.
Hayallerimdi ulan benim böyle kavgaya karışmak. Canım babacığım da tam vaktinde geldi. De neyse canı sağolsun birdahakine artık napalım
Cankır usulca yanıma gelip şakağımdan öptü.
Cankır: Hadi gel evimize gidelim
İmamnur: Tamam
Yurda yürümeye başladım. Evimiz artık yurttu sonuçta. Okul 2. evinizdir.
Cankır: Nereye?
İmamnur: Eve
Cankır: Bir şey mi alacaksın?
İmamnur: Yok
Cankır: E niye yurda gidiyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azgın İmamnur Ve Cankır
RastgeleHer tesbih çeken kabadayı olsaydı imamlar mafya olurdu. Hafif hafif ucundan azıcık kurgu olan hakiki bir Türk efsanesi ---------------------------------------------- İmamnur: Cankır, noldu kıpkırmızı olmuşsun. Acı biber falan mı yedin? Cankır sert b...