Selamun aleyküm kardeşlerim
-----------------------------------------------------------Şuan gözlerime inanamıyorum lan. Ben düz uyumuşum. Sırt üstü uyumuşum lan ben. İnanabiliyor musunuz? Ben görmesem inanmicam.
Ve evet görmüyorum sanırım çünkü şuan bu gerçek olamaz. Karnımın üstünde uyuyan elalemin çocuğunu eğer görüyorsam bunun rüya olması lazım.
Rüya olduğunu kesinleştirdim. Bari dedim rüyamı güzel bir şekilde yaşiyim.
E abi rüyayı kontrol etmek bizim elimizde sonuçta demi
Bacaklarımın arasında bedeni vardı ve karnıma hayvan gibi başını koymuş sarılmış uyuyordu. Bi hoş oldu içim şimdi. Sanırsın wattpad çekiyoruz be arkadaş. Bu ne romantik ortamdır. Teşke rüya olmasa idi falan. Tövbe estağfurullah.
Rüyamın hakkını vermek lazım dimi bacım. Hafifçe elimi çocuğun saçlarına koydum ve okşamaya başladım. Saçları yumuşakmış be vesselam.
Lan! Benim bunu hissetmemem gerekmiyor muydu? Ohaa. O kadar mı gerçekçi lan rüyam.
Çocuğun saçlarını talan edince yanaklarına dokunmaya başladım. Tenine temas edince sıcaklığı bana geçmişti. Yanağı niye bu kadar yumuşak.
Yavaş yavaş yanağını okşarken kıpırdandı yakışıklı kocam. Rüyamda olduğum için rahattım. Yoksa sapık var diye bağırırdım. Dimi yani öyle yapardım sanırım.
İmamnur: Pişt yakışıklı. Uyan hadi akşam oldu. Camış gibi uyuyorsun. Sarıldın zaten karnıma koala gibi.
Cankır: Ne?
İmamnur: Ne ne?
Cankır: Sen kimsin lan!
İmamnur: Ya şerefsiz. İnsan karısını tanımaz mı? Benim rüyamda nasıl beni tanımazsın be yakışıklım. Ayıp ettin.
Konuşurken yakışıklının ensesindeki saçlarıyla oynuyordum. Bana öyle bakıyordu ki bir an beni yatağa atacak sandım. Lan biz zaten yataktayız.
Cankır: Yapma şunu
Bunu derken resmen aslan gibi mırıldanmıştı. Bir an tırstım ve ellerim dondu onun hırlamasıyla. Birkaç saniye sonra kendime gelip ensesindeki saçlarla oynamaya devam ettim.
İmamnur: Neden hoşuna mı gitmiyor?
Cankır: Hayır ondan değil
İmamnur: E neden o zaman?
Cankır: Yapma işte zorlama beni
İmamnur: Allah Allah. Ben seni zorlasam bile sen istemediğin birşeyi neden yapasın ki
Cankır: Ben sana birşey yapacağımı söylemedim ki güzelim
Sesinde çok sinir bozucu alaycı bir tavır vardı. Birden belimde hissettim ellerini. Belimi yavaş yavaş okşuyordu. Ensesindeki ellerimle belimdeki elleri aynı hızdaydı.
Aklıma o an Rüya geldi. Salak kız ona böyle yaptığım zaman iki büklüm olup gülüyordü. Kocası çok sanşlı o salamın.
İmamnur: Sen benim rüyamda beni mi etkilemeye çalışıyorsun kocacım. Anlamadım yani ne bu cesaret koçum. Ramazan ramazan ne yedin sen sahurda. Lan. Biz Ramazan'dayız. Ama gerçi rüya bu birşey olur mu ki? Neyse biz orucu riske atmayalım yinede.
Bu iş uzarsa çok istediğim yerlere gelebilirdik. Ama haram arkadaşlar olmaz. Ramazan'dayız birde. Aaaaaa ayıp günah haram.
İmamnur: Benim uyanmam lazım ya. Ben nasıl uyanıcam şimdi. Afffff
Cankır: Uyanmak mı istiyorsun prenses?
İmamnur: He bacım ondan istiyorum
Dediğime bir süre güldü yakışıklı kocam. Ben uyanımca bir daha göremeyeceğim onu dimi. Yazık oldu ya o gül cemale.
Ben böyle salak salak düşünürken boynumda bir acı hissettim.
Olayların farkına varınca kocamın kafasının boynumda olduğunu farkketim. Biraz daha kendime gelince boynumu ısırdığını anladım.
Bu adam vampir mi lan beni niye ısırıyor? Allah'ım ben hangi rüyayı görüyorum?
Sevgili vampir kocam boynumu resmen koparttıktan sonra gözlerindeki şehvetle bana baktı. Dudaklarını yalayıp boynuma çıkardığı hayvan ısırığı izine baktı.
Cankır: Rüyada olsaydın uyanırdın dimi güzelim?
Güzelin miyim gerçekteğnn?
-----------------------------------------------------------
Arkadaşlar bu erotik sahnelerimiz Maytap amaçlıdır. Lütfen bu sahneleri hayal etmeyiniz. Malum Ramazan ayındayız!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azgın İmamnur Ve Cankır
RastgeleHer tesbih çeken kabadayı olsaydı imamlar mafya olurdu. Hafif hafif ucundan azıcık kurgu olan hakiki bir Türk efsanesi ---------------------------------------------- İmamnur: Cankır, noldu kıpkırmızı olmuşsun. Acı biber falan mı yedin? Cankır sert b...