Selamun aleyküm cemaaat
-----------------------------------------------------------Bunlar maytap mı geçiyorlar lan? Nasıl matematik sınavından 80 üstü bekleyebiliyorlar? Gerçi zeki bunlar ya. Benim fen lisesinde ne işim var yaa.
Sınıfta tüm Türk öğrencilerinin yaptığı gibi nasıldı, sorular neydi falan filan diye konuşuyorduk.
Berbat:)
Fizik dersi için 12'lerin katına çıktık. Allah'ım seneye ben buralara hergün çıkacak mıyım ya.
Fizik sınıfına girerken sınıfının kapısında bir kızla konuşan Cankır'ı gördüm.
Kız, Ramazan ayında gelmiş okul eteğini yarısına kadar çekmiş. Bu ne abicim ya. Cankır salamı bu kızlarla mı konuşuyor yani.
Ulan ben okul eteğinin olduğundan bile bir haberim. Bizim okulun böyle eteği mi varmış lan
Ben onlara iğrenir gibi bakarken Cankır beni fark etti. Ona iğrenir gibi baktım ve fizik sınıfına girdim.
Hoca sınavları okuyacaktı. Oha lan. Sınıfın zekileri fizikten 50, 60 falan alıyor. Hayırdır olum. 70 alan kişi o kadar az ki.
Sıçtım. Bunlar bu kadar kötüyse ben 30 falan aldım herhalde. Hoca isimleri okuyor okuyor ama ben yokum. Bu kadar mı sona kaldım be. En sonunda okudu.
Caner Azıcı: İmamnur Azıcı...
Evet arkadaşlar fizikçiyle soyadlarımız aynı.
Ve o soluksuz bekleyiş. Sadece 1 saniye falan sürmüştü.
Caner Azıcı: 80. Aferin.
Ne? Ben. Fizikten. 80. Mi. Lan. Tövbe bismillahirrahmanirrahim.
Gittim hocanın yanına. Ellerim titreye titreye aldım kağıdı. Bir baktım 80. Neeeeeeeeeeeğ
Hümeyra'ya bir bakışım var. Malum o 67 almıştı da. Rüya da 77 almıştı. Lan ben onlardan nasıl yüksek alabilirim. Bu hayatın adaletine aykırı.
Eylem inanamadı geldi kağıdıma baktı. Fizikten 80 aldım ulan.
Öyle öyle mutlu mesut ders bitti. Kendi sınıfima indim direk. Aksiyona gerek yok arkadaşlar.
Ders matematikti. Hoca soruları çözdü falan. Bilin bakalım fizikten 80 alan gerizekalı matematikten kaç aldı.
40 bile alamadım lan. Kafayı yiyecem. Beynimi nerelere vuriyim ya. İki dakka mutlu olamıyoruz. Matematikten nasıl bu kadar düşük alabilirim. O kadar çalışmıştım. Sabaha kadar çalışmıştım lan.
Herneyse. Buna da şükür.
Mikail hoca: İmamnur kaç alıyorsun?
İmamnur: Kötü hocam
Mikail hoca: 80?
İmamnur: Keşke hocam
Mikail hoca: 70?
İmamnur: Yok
Mikail hoca: 60?
İmamnur: Cık
Mikail hoca: 50?
İmamnur: Yaaaaaaani
Perisu: Fizikten 80 alan kişi nasıl matematikten bu kadar düşük alır?
Mikail hoca: Fizikten 80 mı aldın? Kızım en zor ders fizik ya. Fizikten yüksek alan adam matematikten nasıl yüksek alamaz.
Öyle öyle ders bitmişti. Öğle arasına girdik. Kızlarla okulun bahçesindeki çardağa gittik.
Benim moral sıfır sıfır sıfır. Bir süre sonra biri saçımla oynamaya başladı. Eylem'dir diye bir şey demedim.
Yaklaşık yarım saattir saçlarımla oynayıp başıma masaj gibi birşey yapıyordu. Zil çalınca oturduğum yerden kalktım.
İmamnur: Allah razı olsun be Eylem.
Arkama baktığımda Cankır'ın yüzünü gördüm. Ya yether abi. Bi yanlışlıkla odana daldık diye peşimi niye bırakmıyor bu.
İmamnur: İki saattir saçlarımla oynayan sen misin?
Sorduğum soruya bak lan. Kendimden iğrendim şuan.
Cankır hafifçe kafa salladı.
Sessiz bir şekilde tövbe edip okula gittim.
Son iki ders edebiyattı. Ne zaman olduğumuzu bile hatırlamadığım sınav sonuçlarını açıkladı hoca.
Herkes 90 küsür almışken ben 70 aldım. Şaşırdım mı? Puahaha. Kendimi öldüreceğim ha az kaldı.Zor bela okulu bitti.
Yurda gidip yatağa attım kendimi ve bu iğrenç günü düşündüm.
Dermişim. Niye bu iğrenç günü tekrar düşüniyim ki lan mal mıyım ben. Çok günah işlemiştik be vesselam. Öbür tarafta ne yapacağız biz.
Kızların odasına şutladım kendimi. Ay canım arkadaşlarım beni çok severler. Yollarımı gözlemişler.
-----------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azgın İmamnur Ve Cankır
DiversosHer tesbih çeken kabadayı olsaydı imamlar mafya olurdu. Hafif hafif ucundan azıcık kurgu olan hakiki bir Türk efsanesi ---------------------------------------------- İmamnur: Cankır, noldu kıpkırmızı olmuşsun. Acı biber falan mı yedin? Cankır sert b...