Selamun aleyküm dostlar
-----------------------------------------------------------İmamnur: Alsam güzel olacak ama haramdır günahtır olmaz.
Cankır kafasını geri atıp kahkaha atmaya başladı.
İmamnur: Ne gülüyorsun lan gerizekalı.
Cankır: Aaa olmuyor ama böyle. Daha güzel hitap etsene bana. Bak mesela beni ne güzel uyandırmıştın. Tekrar öyle demen için tekrar uyumamız mi gerek güzelim?
İmamnur: Çekil be şurdan. Sabah sabah iyi günaha sokuyorsun insanı. Estağfurullah ya.
Hızla ittim Cankır'ı. Tamam bu kadar romantiklik yeter arkadaşlar. Bu ne be.
İmamnur: Geç şimdi kapıya. Bak heryere biri var mı diye? Öyle öyle aşağı kadar inecem. Yetti lan. Beynimi matkapla delecem artık. Hadi yürü bir işe yara.
Cankır gözlerini devirip dediklerimi yaptı. Yapmazsa zaten çekiçle patlatırdım beyinciğini. Bu ne be. Vıcık vıcık. Ögh.
Şükürler olsun ki aşağı kadar kazasız belasız inebilmiştim. En son tam ben koşarak gidecekken beni tutup yüzüme bakmıştı üzgünce.
Kafayı mı yedi lan bu? Mala bakar gibi yüzüne baktım. Yemekhane kapısından bizim yurda girdim. Koşa koşa kızların odasına gittim.
Ben bunlara boş yere şerefsiz demiyorum dimi. Kızlar güle oynaya mezdeke açmış oynuyorladı. Bunlar ne ara kıvırtmayı öğrendiler de oynuyolar lan.
İmamnur: Napıyosunuz lan siz?
Hümeyra: Bak bizde ne vaaaaaağr
Rüya: Valla bacım Ramazan diye senden beklemezdim ama bilemiyorum artık
Elfida: Ulan teyze oluyorum laaan
İmamnur: Hümeyra sakın benden önce koca bulduğunu söyleme bayılırım valla ha
Hümeyra: Lan asalak sen bulmuşsun ya
İmamnur: what dedin gülüm
Rüya: Mahmut bize bir fotograf attı da biz de onu kutluyorduk
İmamnur: Ne fotografı lan
Rüya: Baaaaaaaaak
Estağfurullah. Bu ne lan. Tövbe bismillahirrahmanirrahim.
İmamnur: Lan hayır yaa kardeşim öyle birşey yok. Ben sahurda yurdu şaşırmışım o yüzden öyle oldu onun yatağında uyumuşum. O kadar da şey değil ya. Ayrıca bunlar çıplak kardeşim. Benim çıplak ne işim var. Salak gitmiş googleden almış foto. Ulan bizim yurdun çarşafı beyaz mı ameleler. Gram kafaya sahip değilsiniz. Hele bi benim baldırlara bakın. O karınınkiyle benimki bir mi lan!
Hümeyra: Yawhe
Allah'ım beynimi zincirle sıkıp patlatmak istiyorum şuan. Ne yaşıyorum ben yaa.
İmamnur: Gerizekalı benim beşik kertmesim var hem dağılın ulan yarın matematik sınavı var. Ne yaşıyosunuz siz?
Bu gerçeği onlara hatırlatmamla hepsinin bir yüzü düştü. Ben de sırıtmaya başladım.
Oruçlu oruçlu ders çalışamayacağım için telefona baktım. Artık akşama iftardan sonra sabahlarız.
İftardan 10 dakka önce..
Ciddi olamazsın! Allah'ım ağlamak istiyorum şuan. Yemekhaneye inmiştik ve sonu gözükmeyen bir sıra vardı.
Sonunu gördüğümde bir şükür ettim. Zaten son 5 dakka kala yemekleri dağıtıyorlardı. Bekledik ve bekledik. Millet oturdu yemeklerini alıp. Biz sırada bekledik.
Ezan okundu millet oruçlarını açtı. Biz bekledik. Allah'tan 1 2 dakka sonra yemekleri alıp gömüldük direk. Allah'ım şükür sebebi gerçekten ya.
Benim bu aşçılara hakkım helaldir gençler.
Yemekleri yine büyük bir iştahla yedikten sonra dondurmaları alıp dışarı çıktık.
Hümeyra ve Rüya alt dönemlerle konuşuyorlardı. Ve evet yine beni onlar için satıyorlardı. Şerefsizler abicim ne diyim ki.
Ben bunları orada bırakıp dondurmamla birlikte okulun duvarlarına doğru yürüdüm. Bakalım sıvaları nasıl yapmışlar.
Birden yanımda bir varlık hissettim. Köpektir diye yere baktım. Aaa köpekmiş. Ama farklı cinsinden.
İmamnur: Defolup git. Hadi git. Defol.
Cankır: Ya ama sevgilim niye böyle yapıyorsun. Sabahı bu kadar kolay mı unuttun?
İmamnur: Gitsene kardeşim ya dedikodu falan olacak. Git!
Cankır: Öyle olsun bakalım.
Tam arkasını dönmüş gidecekken bana baktı. Göz kırptı.
Cankır: Kardeşim deme lazım olur
Giderken arkasından tükürdüm. Bana baktı "napıyosun gerizekalı" der gibi. Bende omuz silkip duvarları dikizlemeye devam ettim.
Ta ki kızlar benim varlığımı hatırlayana kadar. Sonra yurda çıktık işte her zamanki gibi. Sabahlayacaktım. Sonuçta matematikten bir halt bilmiyorum. Ders çalışmam lazım.
-----------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azgın İmamnur Ve Cankır
De TodoHer tesbih çeken kabadayı olsaydı imamlar mafya olurdu. Hafif hafif ucundan azıcık kurgu olan hakiki bir Türk efsanesi ---------------------------------------------- İmamnur: Cankır, noldu kıpkırmızı olmuşsun. Acı biber falan mı yedin? Cankır sert b...