22. Bölüm

207 9 6
                                    

Selamun aleyküm cemaaat
-----------------------------------------------------------

Kapının pervazına yaslanıp onu izlerken gözleri gözlerimi buldu.

Yanına yaklaşıp kravatını elime aldım. Onun da elleri yavaşça kravatından çekildi.

Uhuuu bakın şimdi aşırı romantik bir söz geliyor. Hazır mısınız?

İmamnur: Gözlerin gözlerimin gözlediği yolları gözleseydi, gözlerinle gözlerim göz göze gelirdi güzel gözlüm

O sırada kravatını açtım. Cankır bana ineğin trene baktığı gibi bakıyordu. Ya ne güzel romantik bir şey dedim afff.

Ceketini yavaşça omuzlarından aşağı kaydırdım. Cankır trafik lambası gibi yerinden kıpırdamıyordu.

Ceket yeri boylayınca yavaşça parmaklarımı gömleğinin düğmelerinde gezindirdim.

Cankır'ın nefes alış verişi hızlanmıştı. Düğmelerini yavaş yavaş açtım ve onu da cekete yaptığım gibi yeri boylattım.

Şimdi burdan bakınca bir taşmış ha benim kocam. Yavaşça yaklaştım ona

Hep yavaşça diyorum lan inşallah çarpılmam.

Dudaklarım boynunun hizasına gelince oraya kısık kısık nefesimi bahşettim.

Cankır'ın adem elması ofofofof anam.

Ellerimi yavaşça kaskatı kesilmiş olan baklavalarına çıkardım. Ellerim hala oralarda oyalanırken parmak uçlarıma çıktım ve kulağına olabildiğince zevkle fısıldadım.

İmamnur: Mmh... Kocacığım acaba gelinliğimin fermuarını açar mısın?

(Fantazimin içine sıçayım)

Tırnaklarımı baklavalarına sürte sürte arkamı döndüm ve saçlarımı önüme aldım.

Birkaç dakika sonra elleri hareketlendi. Etkim büyük olmalı ki en az 10 dakika beklemiştim.

Fermuarımı en uca kadar yavaş yavaş indirdiğinde(ulan benim hayalim böyle değildi ben en az 20 tane düğüm atmak istiyordum. Bu fermuar işi bozdu.) arkamı döndüm ve parmaklarımın ucuna çıkıp dudağının kenarına küçük bir öpücük kondurdum.

Yatağın üstündeki geceliği alıp banyoya gittim ve kapıyı kilitledim. Bir duş alsam oh mis. Dermişim, kim uğraşacak onunla ya.

Yada yok saçlarım çok kötü olmuş yatılmaz böyle. Girdim duşa. Uzun uzun duş aldım artık kocam uyumuştur.

Saç kurutma makinesini elime alıp banyodan çıktım. Tabi giydim olm geceliğimi. Pek de güzelmiş. Zevkli kaynanam

Bir dakika lan. Cankır benim onu bıraktığım yerde mi duruyor hala. Korkuyla gittim yanına. Öldü mü lan çocuk ilk günümüzde.

İmamnur: Cankır! Lan çocuk tepki ver öldün mü başıma falan kalırsın şimdi ölm-

Cankır birden gözlerini dudaklarıma dikti ve ani bir hamleyle dudaklarıma abandı.

O kadar sert öpüyordu ki dudaklarım patlayacak herhalde. Zor bela karşılık verebiliyorum o derece yani

Bir dakika ya. Ben nazlı kızı oynuyorum. Niye karşılık veriyorum ki salak mıyım ben

Var gücümle alt dudağını ısırdım. Öyle bir inleyerek geri çekildi ki biri vurdu falan sandım lan o ne o kadar acıtmış olamam.

Anında ağzıma kan tadı gelmişti de bakınca daha iyi anladım nasıl ısırdığımı.

Yüzüne özür diler gibi baktım. O da bana can çekişiyormuş gibi bakıyordu.

Dayanamadım emdim alt dudağını. Ama birkaç saniye. Hani şey ya öpiyim geçsin. O işte

Neyse arkadaş benim saçım ıslak. Geçtim yatağa. Yanındaki prize makineyi taktım. Orta ateşe açtım.

Bismillahirrahmanirrahim. Bakalım bu bebeğin sesi nasılmış. Euzubillahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahim. Bunun sesi hayatımda duyduğum en güzel ses Allah'ım.

Ben yaklaşık yarım saat makineyle aşk  yaşarken birden bebek elimden alındı. Bir baktım Cankır.

Üstünü değiştirmiş hevesle saçlarıma bakıyordu. Allah'ım ben bu kuluna layık olacak ne yaptım.

Cankır arkama geçmiş son ses saçlarımı kurutuyordu.

Ne?!? SON SES Mİ bu adam benim kafamı fıttıracak ha! Az önceki düşüncemden vazgeçtim.

Saç kurutma makinesini son ayarına kadar açmak benim canımdan can gitmesiydi.

-----------------------------------------------------------

Azgın İmamnur Ve Cankır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin