30. Bölüm

112 4 1
                                    

Selamun aleyküm cemaaat. Allah iyi ruh hali versin. Amin
-----------------------------------------------------------

Babaannemleri kapının önünde oturmuş bekliyorduk şimdi. Aylar önce yavrularının yanına giden babaannemlerden evvel gelmiştik. Ve anahtar yoktu.

İmamnur: Cankır kalk. Şuraları bir düzeltelim bağlar bahçeler hep yıkılmış. Hadi yiğidim.

Cankır yandan sırıttı üstünü çıkarmaya başlarken. Ben de babaannemlerin bahçede giydiği ve eve almadığı dedemin pantolonlarından birini verdim ona.

Kendime de bir tane etek aldım. İlk defa bir işe yaradı şunlar he.

Cankır üstünde atlet altında dedemin pantolonla gayet seksi bir şekilde arka bahçeye geçti.

İmamnur: Bak şu odunları falan al şu duvara daya hepsini. Dedem gelince çakarsınız bişeyler.

Cankır odunları güçlü kollarıyla kaldırdı ve dediğim yere götürdü. Rizeli adam alın arkadaşlar. Odun işi bitince öbür emri verdim.

İmamnur: He güzel bitirdin mi? Kalk kalk oturma hiç soğumasın terin bahçeye gidip bir lahana toplayalım. Yolda yeriz.

Cankır sinirli bir şekilde sırıtıp kollarını açarak bana gelmeye başladı. Şuan dedeme o kadar benziyor ki. Dna testi falan mı yaptırsak.

İmamnur: Ne yapıyorsun ya terli terli yapış yapış

Cankır gelip şakağımdan öptü. Te Allah'ım

Cankır: Hatun sen topla lahanaları ben izlerim seni. Bilirsin bahçe işi karının.

İmamnur: İyi tamam aşağı yuvarlanınca da sen dul kalırsın artık kocacım.

Cankır: Gel bir bakalım şuraya

Ben önden o arkadan gittik bahçeye. Yuvarlanma falan yoktu aslında maytap geçiyordum.

Başladık lahana toplamaya. Bir tencere kadar toplayınca ön kapıya götürdük. O sırada babaannemler geldi taksiyle.

Taksinin şoförü babaannemin kardeşi olunca sormaya başladı tabi hemen Cankır'ı

Amcayı: Hayırdır İmamnur kim bu delikanlı

Cankır babamın dayısının yaklaşıp elini uzattı. Amcayı* elini sıktı tabi beklemeden.

Cankır: Ben İmamnur'un dini nikahlı kocasıyım. Cankır

Amcayı: İmamnur hayırdır. Bu ne

Babaannem: Aralarında haram olmasın diye nikah kıydık.

Amcayı: Hııı. Neyse abla Allah'a emanet.

Amcayı gidince bizimkiler de tanıştı. Tabi babaannem...

Dedem: Ooo aferim damadıma bahçeleri düzeltmiş

Babaannem: Ne var yapacak damat geldi sonuçta

İmamnur: Babaanne hade girek eve bak biz gidecez yarın gece hayde

Dedem kapıyı açarken babaannem Cankır'ı süzüyordu. Cankır da yazık kocama yüzüne bakamıyordu babaannemin.

Mutfağa girdiğimizde herşey yerli yerindeydi. Ev bırakıldığı gibi duruyordu aylar geçmesine rağmen.

ŞAKA

Eve sıçan girmiş lan. Heryerin anasını ağlatmış. Mutfak zaten 1 güne temizlenmez. Ve evde hala sıçan sesleri geliyor.

Babaannem üstün küfürleriyle sıçanların ırzlarına geçerken emirler veriyordu.

Babaannem: Yusuf, Cankır'ı al hemen sıçan kapanı yapın çıksın şu ...... koyduklarım. İmamnur viledayı getir. Temizle şuraları.

Mutfağı üstten üstten temizlerken hiç temizlenmemiş gibi hiçbir şey değişmiyordu. Aynı halt...

Dedemler tuzakları hazırlayıp koydular ve mutfağa geldiler. Dedem direk bahçeye çıktı babaannemin emriyle.

Cankır da yazık yamacımda bekliyordu. Ben de etrafı bilmem kaçıncı kez siliyordum.

Babaannemle yine normal bir sohbete girerken birden hiç olmayacak bir küfür fırladı ağızdan.

Babaannem: ...kaynananga bineyim...

Babaaannneeeeğ burda olmaz. Cankır olmaaz

Cankır şok içinde bana bakıyordu. Yazık çocuğa ya.

İmamnur: Estağfurullah Babaanne ne diyon ya sen. Çocuk felç geçirecek. Neyse kalk hayde akşam oldu biz iftar yapacaz.

Babaannem dedeme bakmaya gidince ben de 4 parça bir şeyler yıkayıp menemen ve sucuklu yumurta yaptım. Artık idare edecen kocacım.

İmamnur: Beyim artık bu fakirliğe idare edersin.

Cankır yanıma yaklaştı ve o mükemmel pozisyonu yakaladık.

Ben sucukları doğrarken Cankır ben sehpaya sıkıştırdı. Sehpayla onun arasında kaldım yani.

Ben Cankır'a doğru dönünce müstakbel kocam da bundan fırsat bilip yaklaşmaya başladı.

O sırada nasıl bir tevafuktur ki akşam ezanı okundu.

Ve dudaklarımız buluştu

-----------------------------------------------------------
Amcayı: Amca ve dayının birleşimi

Azgın İmamnur Ve Cankır Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin