Selamun aleyküm arkadaşlaaaar
-----------------------------------------------------------Allah'ım bismillah. Çok huzurlu bir şekilde uyandım. Dermişim. Bu ne lan. Af anam babaanneme döndüm kesin.
Heryerim o kadar ağrıyor ki. Allah belanı vermesin Cankır. Afffff
Şu tipe bak ya. Ne kadar huzurlu uyuyor. Ben burda acı çekiyorum onun hiçbir acısı yok. Hayatın adaletsizliğini...
Cankır'ı vura vura uyandırmak istedim ama ilk günümüz olduğu için güzel bir şekilde uyandırmaya karar verdim.
İlk kalktım zorla üstümü giydim malum evlendik ama dini sadece o yüzden okul hala var. Bu arada bana ağrı kesici şart.
Tekrar yatağa geçtim. Gece yatmadan evvel ben banyo yaparken Cankır çarşafları değiştirmişti Allah razı olsun.
İyice sokuldum ona ve çıplak göğsünden destek alarak yüzüne doğru yaklaştım.
Yüzüne küçük küçük öpücükler kondurmaya başladım. Bir vakit sonra Cankır da uyanmış olmalıydı ki sırıtıyordu ama gözlerini açmamıştı.
İmamnur: Pişşt kocacıım hadi kalk bak okula gidicez daha
Normalde bunun olmaması lazımdı. Kalk işe geç kalıyoruz demek yerine okul olması... İnsana biraz koyuyor be vesselam
Cankır: Şu romantik ortamı okulla böldün ya hiçbir şey demiyorum sana İmamnur ya
İmamnur: Sızlanma kalk hadi
Cankır birden yataktan kalktı. Lan üstüne niye kalkarken çarşafı almadı.
Malum dün geceden kalma olduğumuz için ne kadar banyo da yapsak kalıntılardan uzaklaşsak da Cankır üstümüzü giyinmemize izin vermemişti.
Yani anadan doğma karşımdaydı şuan ve sırıtarak bana bakıyordu bende onun küçüğüne... küçük??!?
Cankır: Gözlerin gözlerimin gözlediği yolları gözleseydi gözlerimle gözlerin göz göze gelirdi güzel gözlüm ama senin gözlerin oynaş peşinde başka yerlere bakıyor.
Onun söyledikleri beynime geçince hemen arkamı döndüm. Birkaç dakika sonra arkamda Cankır'ın vücudunu hissettim.
Arkamı döndüğümde allahtan pantolonunu falan giymişti. Lan benim niye gözüm direk oraya kayıyor. Estağfurullah.
Neyse kocam değil mi ulan bakarım Allah Allah.
İmamnur: Afff hadi oynaşma sende bak okula geç kalıcaz. Hem biz neyle gidicez okula dolmuşla mı? Dün ama biz arabayla geldik ama senin ehliyetin yok malum daha 17 yaşındasın hani aynı gün doğduk falan ya işte o-
Öpüp resmen susturdu beni. Bu iyi alıştı beni öpmeye ha. Yok öyle yağma
İmamnur: Giyin bende kahvaltı hazırliyim
Cankır kafasını salladı, alnımı öpüp saldı beni. Bende zengin mutfağımıza gittim. Amma velakin içi boş.
Dolaplar var da niye içi boş ya. Neyse zaten cuma bugün ya okulun son günü 1 hafta tatil olacak işte alırız herşeyi.
Cankır: Hani sevgilim biz eve daha dün taşındık ya evde hiçbir şey yok. Hem biz orucuz canım sahura uyanamadık ya hani. Şey yaptığımız için yorgunduk biraz
Göz kırptı yine. Lan doğru biz orucuz. Afff.
Ulan Ramazan Ramazan bu yaptığımız günah olmasa. Allah'ım sen bizi bilmediklerimizden koru vallaha günahsa bilmiyordum ya. Orucu riske atmayalım.
İmamnur: Tamam hadi gidelim okula
Cankır elimi tuttu ve evden hep birlikte çıktık. Resmen evli çiftler gibi. Eheh salak. Ama yani resmiyete evli değiliz banane
Kim derdi koskoca okul müdürünün oğlu ehliyetsiz trafiğe çıkar. Ama işte gel gör ki okula Cankır'ın arabasıyla geldik.
İmamnur: E ben mehirimi ne zaman alacağım kocacığım
Cankır: Ev zaten senin üzerine yavrum. Arabamız olduğu için bir de motor alalım dedim. Onu da senin üzerine yaparız. Artık çoğalana kadar motorla gidip geliriz güneşli havalarda
Çoğalana kadar...
Yandan ters ters bakarken havalı bir şekilde okulunbahçesine girdik. Dermişim... Okulun bahçesinin lanet kapısı kapalıydı. Arabadan çıkıp bütün havayı bozdum ve kapıyı açan düğmeye basıp arabaya geri oturdum.
Yok abi hava olmuyo direk sönüyo bu cemiyette ya
Sınıfa girince kızlar beni direk buldu sıkıştırdı. Bu arada ağrı kesici içtim arkadaşlar yoksa yaşayamazdım.
Hümeyra: Dur dur ilk ben sorcam. Yeğen ne zaman geliyor sen hızlısın simdi yaparsınız hemen.
İmamnur: Yok kız yağmurluk kullandık. Salak biz daha okuyoruz olm ne diyon
Elfida: E evlendiniz ama
Rüya: Onlar dini evlendiler ya zeki arkadaşım
İmamnur: Kız Hümeyra noldu Hureyre ile aranız falan
Hümeyra: Ya kız biz şu hani çekicez ya video işte 8 yer mi 10 yer mi ne vardı tam hatırlamıyorum. İşte orda inşallah aramızda çok şey olacak
İmamnur: Allah tamamına erdirsin
Everyone: Aaaminnn
Eylem: Bu arada İmamnur bize Ankara çıktı. Tan ısrar ett. Tabi Tan'ın Ankara sevdasından hoca da verdi iyi gezdirirsin milleti diye. Grup grup gezicez işte aynı.
İmamnur: Vay be gidiyoz he. Bin yıl düşünsem aklıma okulun gezi yapacağı gelmezdi.
Hümeyra: He güzel oh mis Allah'ım darısı balayı için olana
Rüya: Bu ne zamandan beri koca bağımlısı oldu ya. İmamnur bak Hümeyra'yı da kendine benzetiyorsun
Benim arkadaşım koca mı istermiş. İlk geceden sonraki acıyı tadınca bakalım hala bu kadar hevesli olabilecek mi. Zevkliydi ama hakkını verelim eheh
Elfida: Size neresi çıktı İmamnur.
İmamnur: Ne bileyim yavrum ya. Dolunayla konuşamadık ki olum hep bir curcuna. Yok olm hep bir koştur hafızım koştur modundayız
İmamnur: Veeeee Elfida ve Bartu. Best 2. Shipim. Elfida hiç öyle bakma sen sonra anlayacaksın nedenini. Sonra elimize vereceksin 3 5 çocuk. Neyyyseh.
Elfida: Ya ben bu çocuğu sevmiyorum sevmiiiyoooruuum.
Biz o sırada bahçede yürüyorduk tabi. O sırada önümüzde bir genç okulun mübarek bahçesinde kaykay sürüyor.
Bartu: Çekil Elfidaaaa
O bağırışıyla Elfida yerinde kalakaldı. "Bartu kaykay mı sürüyor. Aşırı havalı." Diye düşünüyordur kesin Elfida.
Ben nerden bileyim olm kızın ne düşündüğünü ama nutku tutulmuş gibi bakıyor çocuğa valla.
Bartu tam Elfida'nın önüne kaykayla gelince yönünü alamadı ve el mecbur Elfida da çekilmeyince Elfida'yı kucaklayıp kaykaya aldı.
Oha aşırı mükemmel romantik bir manzara. Ama tabi siz göremiyorsunuz sadece hayal edin bakın betimleme yapacağım.
Bartu kaykaya sağlam bir şekilde basıyor ve elleri Elfida'nın belinde havaya kaldırıyor onu.
Elfida'nın ayakları hafiften kaykaya değiyor ama Bartu daha yukarı kaldırarak izin vermiyor. Çocukta da bir kol kası var görmeniz lazım. Taş taş
Elfida da işinde tabi o sırada o şokla veya gafletle midir nedir çocuğun boynuna gömmüş kafayı tabi elleri kolları da hep adamın kollarını tutuyor korkudan sıkıyor falan.
Ama Elfida kaykaydan korkmaz. İşine geldiği için adamı sıkıyor öyle korkuyormuş gibi yapıyor. Ey gidi benim salak kızım.
-----------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azgın İmamnur Ve Cankır
DiversosHer tesbih çeken kabadayı olsaydı imamlar mafya olurdu. Hafif hafif ucundan azıcık kurgu olan hakiki bir Türk efsanesi ---------------------------------------------- İmamnur: Cankır, noldu kıpkırmızı olmuşsun. Acı biber falan mı yedin? Cankır sert b...