Selamun aleyküm cemaaat bu bölüm Elfida'nın ağzından olacak. İğrenç bir espri yapmaktan Allah'a sığınırım.
-----------------------------------------------------------Vay bee. İmamnur evlendi ha. Olum ben demiştim bu ilk gününde şey yapar diye. İlk evlenen de yine o oldu ha.
Bana da böyle bir shipleyeceğim gayler çıksa başka ne isterim.
Kızlarla cazibeli bir şekilde konuşurken Bartu yaklaşmaya başladı bu tarafa. Bir şey mi diyecek acaba şu tarih olayı için.
Niye geliyor bu? Ah Levi-kun senden daha yakışıklı birini buldum. Allah'ım bismillah
Bu hala yaklaşıyor bir varamadı. Bağırıyor mu bu bide.
Bartu: Çekil Elfidaaaa
Allah'ım ne güzel söylüyor bu ismimi. Bu bana mı çarpacak. Hoy maşallah ben bu çocuğa tutuldum.
Bartu beni resmen kucakladı şuan . Bende yolundayım tabi yapıştım çocuğa. Eheh
Başım zaten Bartu'nun boynuna gitmişti. Çaktırmadan öpsem kim ne yapabilir ki?
Dudaklarımı sadece değdirdim boynuna. Ellerimin altında öyle kasıldı ki. Bu çocuk... Bu benim kulağıma... Oha bu çocuk benim kulağıma mi inledi.
Wait a munite
Bu çocuk bana mı inledi. Kulağıma eğilerek inledi. Bana inledi. Benden etkilendi.
Ağzım onun inlemesi şokuyla açıldı. Erotik film mi çekiyoruz noluyor. Dudaklarım onun boynunda olduğu için dudaklarımı oynatınca o sanırım daha çok kendinden geçiyordu.
Kafasını bana doğru eğdi sanki daha çok istiyormuş gibi. Bende hemen çektim kafamı ordan. Hala kaykayla gidiyor muyduk.
Belimde kesin morluklar var kardeşim bu kadar sıkılır mı ya? Bana sinirli sinirli bakıyordu.
Elfida: Bırak
Daha sıkı tuttu beni. Kardeşim bıraksana ya. Ups kardeş deme lazım olur baaak
Bartu: Bırakmıyorum
Elfida: Niye
Bartu: Sen beni bu halde bırakmaya utanmıyor musun
Dudaklarımı ve kaşlarımı büzüp hafifçe kafamı sağa sola salladım. Bana sanki yemekten sonraki tatlıymış gibi bakıyordu.
Hayırdır yani karşında sütlaç mı var? Gerçi İmamnur hep bana böyle yapınca ' Sen bunu hele bir kocanın karşısında yap da bak bakalım nasıl çoğalıyorsunuz.' derdi.
Şimdi anlıyorum... Agabe İmamnur. Sende kocaya kaçtın ha
Hemen Bartu'nun kolları arasından çıktım ve ona bakmadan kızların yanına koştum.
Bende kaykay sürdüğüm için deneyimliydim hani hala kaykay ilerlerken inince aşağı ayağımı falan burkmadım.
Kızlar beni resmen unutmuş sırıta sırıta konuşuyorlardı. Yanlarına gidip durduğum zaman beni anca fark ettiler.
Elfida: Siz nasıl arkadaşsınız be. Ben orda kıvranırken siz burda gülüyorsunuz.
İmamnur: Evet kocanın kolları arasında kıvranıyordun. Biz de ayıptır diye bakmadık ne var yane
Göz kırpmayı da unutmamıştı yeni gelinimiz. Öyle güle güle derslere girdik çıktık işte.
Öğleden sonraki 2 ders beden. Ohhh missssss
Kızlarla gittik salona güle oynaya. Tabi herkes mutlu. İmamnur evlenmiş daha ne olsun.
Lan bu kız 11. sınıfta evlendi. Çocuk için en az 2 sene beklemeleri mı lazım şimdi. İmamnur beklemez ki. Eee napcaklar bunlar.
Spor salonundan içeri girerken içimde yangını kavuran soruyu sordum.
Elfida: İmamnur siz ne zaman çocuk yapacaksınız.
İmamnur: Ya şimdi 12 bitene kadar olması kötü olur. O zamana kadar önlem alacaz artık napalım. Lan size ne hem benim kocacığım la aramdaki özel konulardan. Gidin kendinize bakın. Zaten bu konuyu da annemlerle nikahtan önce hazırlanırken konuştuk. Selam anne de Cankır'a gitmeden baya uyarmış dikkat edin diye. Babamın tipini gördünüz zaten adam patates olmuştu beh
Rüya: Vay be İmamnur. Hemen anne diyorsun.
İmamnur: Ne diyem baba mı diyem
Rüya: Yok ben anne diyemezdim benim annem bir tane başkasına demem
O sırada İmamnur arkada kalmıştı. Çaktırmadan baktığımda kocası tutmuş öpüp duruyordu. Okuldayız lan okulda.
Neyse Allah'tan kuytu köşe. Ayıp be
Her ne kadar İmamnur'u sevmesekte 3+1'den ekstraordinary +1 olduğu için bakıp merak ediyorduk el mecbur.
Bir de elimize erkenden bebek verecek daha ne isteyelim ki aaaa.
Yere baka baka bunları düşünüp sırıtırken düşüncelerimden çıktım ve etrafa baktım.
Kızlar kaybolmuş?
Hiçbiri yok ortalıkta bunlar az evvel burdaydı. Lan kızları kaçırdılar mı?
Itachi aşkına. Noluyor ya
Birden biri beni kolumdan çekti. Tam çığlık atacakken ağzımı bir bez parçasıyla kapattı. Sonrası karanlık...
-----------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azgın İmamnur Ve Cankır
De TodoHer tesbih çeken kabadayı olsaydı imamlar mafya olurdu. Hafif hafif ucundan azıcık kurgu olan hakiki bir Türk efsanesi ---------------------------------------------- İmamnur: Cankır, noldu kıpkırmızı olmuşsun. Acı biber falan mı yedin? Cankır sert b...