duru: Asu!!!
duru: ay seninki yayın açmış
duru: instagramdan paylaşmış
duru: koş yetişş
Duru'dan gelen mesajla kendimi anında Feza'nın yayınında bulmuş, telefonumu ellerimin arasına yerleştirip yatağıma yüzüstü uzanmıştım.
Büyük ihtimalle yayın açtığına dair bir story atmıştı ve benim sosyal medya bağımlısı olan arkadaşım da bu haberi anında bana duyurmaktan geri kalmamıştı.
Her şey o kadar ani gelişmişti ki Feza'nın yayın açtığına mı sevinsem yoksa bana daha önce hiç bunu düşündüğünden bahsetmemesine mi kızsam bilememiştim.
Onun ekrandaki yüzünü gördüğüm anda tüm sinirim uçup giderken yüzümdeki gülümseme ile birlikte onu izledim. Ekrana dikkatli bir şekilde bakıyor olması da dikkatimden kaçmamıştı. Yorumları ve yayına katılan kişileri okuyordu muhtemelen.
Benim yayında olduğumu henüz fark edip etmediğini bilmiyordum. Lakin şimdilik onu izlediğime dair bir hareketlilik belirtisi göstermemeyi tercih ettim.
"Selamın aleyküm, merhabalar, nasılsınız kızlar?"
Söylediği şeylerle kısa bir an kaşlarım şaşkınlıkla havalansa da en sonunda dayanamayıp kahkaha attım. Eskiden de böyle giriyordu yayınlarına ama maksat dalga geçmekti. Zaten izleyicilerinin çoğu da erkekti.
"Bütün piliçlere selamlar."
Gözlerimi devirip "Göstereceğim ben sana piliçleri," diye mırıldandım. Lakin onun yeniden konuşmasıyla dikkatimi tekrardan söyleyeceklerine odaklamıştım.
"Vay amına koyayım, 1000 küsur kişi beni niye izliyor lan şu an?"
Her saniye chattan geçip giden mesajları takip etmeye çalışıyor, bir yandan da elindeki kola şişesinden kola içiyordu. Yayına bağlı olarak arkadan Buğra'ya ve Mete'ye ait olduğunu düşündüğüm sesler geliyordu fakat ben tamamen Feza'ya odaklıydım şu an.
Çok geçmeden yeteri kadar kişinin yayına katıldığına karar vermiş olmalı ki elindeki kola şişesini bırakıp kendisine sigara yaktı ve ekrana sabitledi bakışlarını.
"Abi niye yayın açtın demiş azgın sikici. Bu nasıl kullanıcı adı oğlum?"
Kahkaha atmama engel olamazken Feza "İçimden geldi açtım işte kardeşim," diye cevapladı az önceki soruyu. Ardından gelen diğer yorumları da teker teker okuyup cevaplamaya başladı.
"Sevgilinle ayrıldınız mı? Ayrılmadık amına koyayım, buldum gül gibi kızı bırakır mıyım lan?"
Söylediği şeyle bir kez daha kahkahalara boğulduğumda ellerimi harekete geçirip ben de chattan akmakta olan mesajların arasına bir şeyler yazdım.
asu yaman: gözüme girdin yakışıklı
"Demet Akalın'la düet ne zaman abi? Yüz yüze gelip konuşmak lazım, müsait değilim bu aralar."
Hâlâ daha bu meseleyi dalgaya almasına inanamıyordum.
"Gözüme girdin yakışıklı demiş Asu Ya... Oğlum yengenizin yayında olduğunu niye söylemiyorsunuz lan?"
Sitem eder gibi konuşup elindeki sigarayı bir kenara bıraktı. Arkadan Mete "Oo yenge de mi burdaymış?" diyip güldüğünde Feza sanki gözüme yeterince mükemmel gelmiyormuş gibi saçlarını elleriyle düzeltip tekrar ekrana yaklaşmıştı.
"Dövmelerinin bir anlamı var mı Feza abi? Çoğunu hoşuma gittiği için yaptırdım. Sadece birinin anlamı var, o da bende kalsın."
Feza'nın yüzündeki derin gülümsemeyle elimi kalbimin üzerine götürüp derin bir nefes aldım. Anlamı olduğunu söylediği dövmesi anında aklıma gelirken ekrana bakıp çığırmamak için zor tuttum kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu öykü simsiyah ve kimsenin de keyfi yok ✓
Teen Fiction[texting] asu: kim? asu: en azından bana kim olduğunu söyle asu: o gece gittiğin mekandaki kızlardan birisiyle mi aldatıyorsun beni? asu: ya da okuldan mı? asu: tanıyor muyum ben? asu: daha mı güzel benden? asu: benim asla sunamayacağım şeyleri mi s...