2.1

12K 544 181
                                    

feza: neredesin? (12.54)

asu: okulun bahçesindeki kafedeyim (12.57)

asu: ne oldu ki?

feza: bekle orda (12.58)

feza: geliyorum

asu: ben yanına gelsem?

feza: ben geleceğim

asu: ama kızlar var yanımda

feza: sadece kızların olduğunu sanmıyorum

asu yazıyor...

çevrimiçi

yazıyor...

asu: seni otoparkta bekleyeyim mi?

asu: başka bir yere gideriz konuşuruz belki

feza: kaçmaya çalışma Asu

feza: geliyorum dedim

feza: neden gelmemi istemediğinin ikimiz de farkındayız

asu: ama ben eve gitmek istiyorum

feza: götüreceğim güzelim

feza: şu yavşağı bi hallediyim

feza: ona yerini hatırlatıyim

feza: sonra nereye istersen götüreceğim seni

feza: sen sadece beni bekle

feza çevrimdışı

Feza'nın çevrimdışı olmasıyla derin bir nefes verip telefonumun ekranını kilitledim ve yanımda her şeyden habersiz oturan Kaya'ya kısa bir bakış attım.

Oysaki kızlarla kendi hâlimizde takıldığımız birkaç saat planlamıştık. Bir haftadır bizi görmezden gelen ve bana söylediği onca şeyin ardından hiçbir şey olmamış gibi onun bir anda aramıza dahil olması beklediğimiz en son şey bile değildi.

Normalde asla yadırgamayacağım bu durum onun bana karşı duyguları olabileceği ihtimalini göz önünde bulundurduğumda maalesef ki hiç de masum gelmiyordu.

Senenin en başında onunla tanışmış, iyi bir dost olarak görüp aramızda bir erkeğe de yer vermiştik ve bu durumdan gayet de memnunduk. Sonuçta ihtiyacımız olduğunda yardımımıza yetişen, bize destek çıkıp arkamızı kollayan zararsız bir kişiydi Kaya.

Fakat son birkaç haftadır bu durumun hiç hoş olmayan bir boyuta taşındığını hissediyordum. İyi niyetimin suistimal edilmesi gibi bir şeydi bu.

Yan masadaki sandalyenin yere sürünme sesi kulaklarıma iliştiğinde düşüncelerimden sıyrılıp bakışlarımı o tarafa çevirdim.

Feza yan masadan bir sandalye çekerek hemen yanıma yerleştirdi. Böylece bir ucumda Kaya otururken diğer tarafıma da o oturmuştu.

Ben yüzündeki ifadeyi çözmek için uğraşırken o hiç beklemediğim bir şey yaptı ve oturduğum sandalyeyi Kaya'nın yanından uzaklaştırarak kendisine doğru yaklaştırıp sakin bir edayla "Merhaba kızlar," dedi Duru ile Nil'e yönelik.

Sadece onlara selam vererek Kaya'yı görmezden geldiğini belli ediyor, resmen masada fazlalık gibi hissetmesine neden oluyordu.

Kızlar da ona karşılık verdiği sırada masadaki sohbet kaldığı yerden devam etmişti. Ben de onları dinlemekle yetiniyordum.

bu öykü simsiyah ve kimsenin de keyfi yok ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin