7.4

7.7K 460 107
                                    

75K 🤍

[asu]

Bugünkü derslerimin bitişiyle birlikte rahatlayıp kendimi okulun kafelerimden birisine atmıştım. Kızların henüz dersi bitmediği için yalnız başımaydım. Ta ki kafenin içersinde oturan Buğra ile Umut'u görene kadar...

Onlara selam verip masalarına yerleştiğimde ikisi de sohbetine beni dahil etmişler, ikisi de bir süre ağır geçen ders günüme şikayetlerimi dinlemek zorunda kalmıştı. Neyse ki çok geçmeden bu yorgunluğu atmayı başarmıştım. Sipariş ettiğim kahvenin de bunda etkisi büyüktü tabii ki.

Onlarla günün değerlendirmesini yaparken telefonuma gelen bildirim sesiyle istemsizce bakışlarım telefonuma kaydı. Mesaj Mete'den gelmişti.

mete: imdat

mete: ben kaçtım kurtardım kendimi

mete: alt sınıflardaki kızlar Feza'yı salmıyo

mete: sevgilin elden gidiyor ben sana söyliyim

Gözlerim okuduğum mesajla şaşkınlıkla aralandığında anın şokunu atlatamadan oturduğum yerden ayaklandım. Umut'tan onun dersinin hangi amfide olduğunu öğrendikten sonra yarım kalan kahvemin parasını daha sonra ödemeleri için masaya bıraktım ve oradan sinirle ayrıldım.

Hızlı adımlarla okula tekrardan giriş yaptım. Çok geçmeden kendimi Feza'nın dersinin olduğu amfide bulduğumda dersinin bittiğine kanaat getirerek içeri bodoslama daldım. Tam da tahmin ettiğim gibi içeride hoca yoktu.

Bakışlarım anında orta kısımlarda oturan Feza'ya kaydığında yedi ya da sekiz kızın onun yanına gelip bir şeyler sorduğuna şahit olmuştum.

"Peki sende geçen senenin özetlerinin slaytı var mı?"

Sarışın bir kızın masum masum sorduğu soruya Feza "Sence oradan bakınca ders notları olan inek öğrenciye mi benziyorum?" diye ters bir cevap verdiğinde kız üzgün bir surat ifadesine bürünerek alınmış rolü yapmaya çalışıyordu. Peki ben bunu yer miydim?

Yemezdim.

"Ama finallere çok az kaldı. Büte mi kalalım Feza?"

Bu sefer kumral bir kızdı konuşan. Feza cevap vermeyip kalkmaya çalıştığında bir kız omzuna elini koyarak onu geri oturtmuştu. Bense olanları ağzım açık izliyordum.

Sınıftaki dersin bitmiş olmasından dolayı eşyalarını toplayan veya kendi aralarında konuların değerlendirmesini yapan diğer kişiler benim tepkime gülüp olayları izlerken ben hâlâ daha olduğum yerden kıpırdamadan onları izliyordum.

"Salın beni amına koyayım."

Feza'nın homurtusuyla birlikte daha fazla dayanamadım ve "Sevgilim! Neler oluyor burada?" diye sakin çıkarmaya çalıştığım sesimle konuştum. Sınıftaki Feza'nın çevresini saran kızlar da dahil herkesin bakışları bir anda bana çevrilmişti ama ben oralı dahi olmadan Feza'nın yanına doğru ilerledim.

"Bir şey olmuyor. Not soruyorlardı öyle."

"Nedense bu notları da hep kızlar soruyor."

bu öykü simsiyah ve kimsenin de keyfi yok ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin