2. Bölüm

4.1K 294 254
                                    

Son olarak çantama su şişemi de koydum ve kulağıma kulaklığımı takıp yola koyuldum. Arada bir sessizce şakıya eşlik ederek otobüs durağına doğru yürüyordum. Çok geçmeden gelen otobüse atlayıp boş bulduğum bir yere oturdum ve kendimi müziğe verdim. Birden gelen bildirimle istemeden sıçramıştım.

Seungmo

Seungmo
Nerdesin lna

Felixlee
Otobüsteyim

Seungmo
Ne zaman gelirsin

Felixlee
Birazdan oradayım

Niye sordun

Seungmo
Hoca seni sordu

Felixlee
Neden

Seungmo
Ne bileyim seçme fln dedi

Sanırım şu seul işinden bahsediyor

Felixlee
Tmm

Geliyom şimdi

Telefonu kapatıp cebime soktum ve otobüsten indim. Hemen önünde indiğim dans okulumun içine girdim. Koridorun sonundaki dans sınıfına girer girmez üstüme atlayan Seungmin'e tepkim "Napıyorsun davar!" olmuştu.

"Yongsook hoca (dans hocası) seni bekliyor odasında" başımla onaylayıp az önce girmiş olduğum odadan çıkıp Yongsook hocanın odasına gittim. Önce kapıyı çaldıktan sonra içeri girdim.

"Oh Felix, bende seni bekliyordum" dedi birkaç saniyeliğine bilgisayardından gözünü ayırıp. "Seçmeler için seni yeni bir koreografiye çalıştıracağım. Bu yüzden çıkışta üst katta ki pratik odasına geç."

"Tamam hocam."

"Bu arada; internetten başvurunu yapıyorum da, o yüzden doğum tarihini ve telefon numaranı söyler misin?" İkisinide söyledim ve odadan çıktım.

Tekrar dans pratiği sınıfına girip, yere oturup boş boş telefona baktım. O sırada Yeonjun gelip yanıma oturdu.

"Duydum da Seul'e gidiyormuşsun seçmeler için"

"Evet" dedim telefondan gözümü ayırmadan.

"Jyp Entertainment'de stajyerlik yapmak güzel olmalıdır."

"Bilmiyorum. Hiç yapmadım." Son derece mantıklı cevaptı.

"Umarım kazanırsın." dedi ve kalkıp Beomgyu'nun yanına gitti. Bende sonunda telefonu bırakıp biraz etrafa bakındım. Seungmin ve Soobin birlikte twerk atıyor, Nayeon ve Dahyun birlikte pratik yapıyor, Yeji müzik dinliyor, Ryujin ve Chaeryeong ikilisi ise yerde dedikodu yapıyordu. Kısacası kaos vardı.

İki üç dakika sonra başka bir hoca sınıfımıza girdi;

"Merhaba gençler. Ben Choi Junghyuk, şu an Yongsook hocanın bir işi olduğu için bugün ben sizi çalıştıracağım. Öncelikle isimlerinizi öğrenmek istiyorum."

Hepimiz teker teker isimlerimizi söyledikten sonra derse geçtik.

"Bugün 7 rings şarkısında yeni bir koreografi öğreteceğim size. İlk harekette sağ dizinizi hafif bu şekilde kırıp tek elinizi belinize koyacaksınız" bize gösterdiği hareketleri teker teker yaptık. Diğerine göre daha esneklik gerektiren bir koreografiydi bu. Şimdiden bacakların sızlıyordu bile.

Dance With Me | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin