၁၃ ရာစု ၊ ယြမ္မင္းဆက္ကာလ၊ ခ်င္းဟိုင္ျပည္နယ္....။"သခင္ေလး...သခင္ႀကီး အေခၚလႊတ္လိုက္ပါတယ္"
"အင္း..."
ေရွာင္းက်န္႔ ဖတ္လက္စ ကဗ်ာစာအုပ္ကို စားပြဲေပၚ အသာခ်လိုက္ရင္း ပါးဆီ သြား
ဖို႔ျပင္ရတယ္။ ပိုးသားနဲ႔ခ်ဳပ္ထားတဲ့ ေခါင္းေပါင္းအနက္ေလးကို ေဆာင္းအၿပီးမွာေတာ့ ေျခလွမ္းခပ္က်ဲက်ဲေတြက အိမ္ေတာ္ဆီၪီးတည္ပါေတာ့တယ္။မိုးမခပင္ေအာက္က ေက်ာက္သားစားပြဲေပၚက်န္ရစ္ခဲ့တဲ့ ကဗ်ာစာအုပ္ေလးကေတာ့ ေလအလွပ္မွာ တဖ်တ္ဖ်တ္ လြင့္လို႔...။~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"ဒါေတာ့...ကြၽန္ေတာ္သေဘာမတူႏိုင္ဘူး ပါးနဲ႔ မား"
"အားက်န္႔...လိမၼာစမ္းပါကြယ္...ဒီကိစၥက မင္းဖခင္ကိုယ္တိုင္ စီစဉၴားတာမို႔..."
"မား...ကြၽန္ေတာ္က ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ပါ...အခုက် မ်ိဳးတူေယာက်္ားတစ္ေယာက္ကို လက္ထပ္ရမယ္တဲ့လား...ဟင့္အင္း....ဟင့္အင္း...ပါး စီစဉႅည္း ဒီတစ္ခါေတာ့ ဘယ္လိုနည္းနဲ႔မွ
လကၼခံႏိုင္ဘူး ""အားက်န္႔...မင္းက မြန္ဂိုေတြလက္ေအာကၼွာေတာင္မွ အရာရိွစာေမးပြဲဝင္ေျဖၿပီး မင္းမႈထမ္းျဖစ္ခ်င္ေသးတာလား...ဒီအေဖက အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းကိုစီစဉၴားတာမို႔ ဒီအတိုင္း နာခံ...ဟမ့္"
ဝတ္ရံုလက္ကို ခါၿပီးထထြက္သြားတဲ့ပါးက နည္းနည္းေလးမွ မ်က္ႏွာသာ ေပးမဲ့ပံုမေပၚ။ ဒီပံုအတိုင္းဆို ေရွာင္းက်န္႔က
ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ကို ေသခ်ာေပါက္လက္ထပ္ရေတာ့မွာေပါ့။ က်ိန္းစပ္လာတဲ့ မ်က္ဝန္းဟာ မ်က္ရည္စတခ်ိဳ႕ တြဲလြဲခိုစျပဳေနၿပီမို႔ မ်က္ေတာင္ရွည္ေတြနဲ႔ အသာအယာပုတ္ခတ္ေမာင္းထုတ္ပစ္လိုက္ရတယ္။ မိဘအလိုကို ဆန္႔က်င္ဖို႔ရာ မဝံ့ရဲတဲ့ ေရွာင္းက်န္႔က ဒီတစ္ႀကိမ္လည္း ေခါင္းညိတ္လက္ခံေပးရအံုးမွာလား။"အားက်န္႔က လက္ထပ္ၿပီးတာနဲ႔ အေဝးႀကီးကို လိုက္သြားရမွာ ဆိုေပမဲ့ လံုၿခံဳတဲ့ေနရာမို႔ မားကေတာ့ စိတ္ခ်တယ္...တိဗက္အႀကီးအကဲက လူေကာင္းတစ္ေယာက္ပါကြယ္...အားက်န္႔ကို အျပည့္အဝကာကြယ္ေပးပါလိမ့္မယ္..."
YOU ARE READING
Tales Of The Himalayas (Completed)
Fanfiction"စာမရီ ရေခြုံထားတာတောင္မှ သိပ္မနွေးသလိုပဲနော္..." "လာ...ဒီဘက်ကိုတိုး...ကျုပ္ကိုယ်ငွေ့နဲ့ ထွေးပေးမလို့..."