Bölüm 21 - Sürpriz!

10.4K 689 335
                                    

Okuduğunuz tarihi buraya not edin canlarım!

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. 200 oy kotamız devam ediyor. Sizi seviyorummm❤️❤️❤️

BÖLÜM 21 – SÜRPRİZ!

LUCAS

Direksiyona nasıl geçtiğimi, ellerimin titremesine, kalbimin sıkışmasına nasıl engel olduğumu ya da yola nasıl çıktığımı hatırlayamadan hızla gaza yüklendim.

Konuma ulaşmam sanki gereğinden fazla vakit alıyordu ve ben ne kadar hızlanırsam hızlanayım yol bitmeyecek gibi hissettiriyordu. Derin bir nefes alarak camı açtım.

Soğuk hava arabanın içini doldururken, zihnimdeki düşünceler de beni dolduruyordu. Hera'ya bir şey olacağı düşüncesi tüm sinir hücrelerimi ayaklandırmış, varlığımı oluşturan her bir ilkel duyguyu açığa çıkarmıştı.

Buna izin vermeyeceğim. Onu benden almasına izin vermeyeceğim.

Hera gibi bir kadını yakalamak, tutsak etmek kolay değildi. Eğer bugün ısrarcı olup yanında gitseydim belki bunlar yaşanmazdı. Ama o kadın... eğer tahminimde yanılmıyorsam ki neredeyse emindim, bunu yapabilecek hırsa, kine, nefrete sahipti.

Yulia. Natalie'nin annesi. Babamın metresi. Hayatım boyunca nefret ettiğim kadın. Bana Natalie hariç hiçbir iyi şey kazandırmayan, babamın sevgisini annemden hatta benden çalan, babamın karaktersizliğini gözlerimin önüne seren kadın.

Direksiyonu konumun gösterdiği sokağa doğru kırdım. Karşımda gördüğüm bina bir otel binasıydı. Burayı biliyordum. En az birkaç sefer burada verilen davetlere katılmıştım.

Arabayı park edip kısa bir süreliğini gözlerimi yumdum ve sakinleşmeye çalıştım. Çünkü fevri herhangi bir hareketim Hera'nın zararına olabilirdi. Ve ona gelebilecek her zarar, içimdeki canavarın ortaya çıkması demekti.

Kendi adamlarıma konumu gönderdikten sonra yakınlarda bir yerlerde olmalarını söylemiştim. Eğer sokağa girdikleri fark edilirse daha büyük problemlerle uğraşmamız mümkündü.

Arabadan inip otelin kapısına doğru ilerledim. Silahım belimdeydi ancak alacaklarını çok iyi biliyordum. İçeri adım attığım anda siyahi, uzun boylu bir adam beni karşıladı.

"Sürpriz! Tam olarak seni bekliyorduk."

Yüzüne ters bir bakış attım.

"Beni ona bir an önce götürmezsen sen de cehennemde seni bekleyen zebanilerle buluşacaksın."

Beni eliyle ittirip asansörlere yönlendirdiğinde kendime hâkim olmak için tüm irademi kullandım.

"Tehditlerini kendine sakla. Başına iş açabilirler."

Orospu çocuğu.

Asansör bizi otelin en üst katına getirdi. Kapılar açıldığında uzun bir koridorda yürümeye başladık. Tahmin ettiğim gibi süit odalardan birine gidiyorduk. Tam karşıdaki, çift kapılı odaya yaklaştığımızda adam beni durdurdu.

Dönüp yüzüne dik bir bakış attım.

"Silahın."

Bir şey söylemeden silahı belimden çekip adama verdim. Lanet olasıca bir bilekliğe ve kadınım gibi bir çakıya sahip olmadığım için kendime küfür ettiğim anlardan birisi içerisindeydim.

Natalie tahminimce otelin konumunu benim telefon sinyallerimle garantilemişti ve şu an tıpkı planladığı gibi otelin bütün sistemini kontrolü altına almaya başlamış olmalıydı.

GÜMÜŞ TAHT (+18) KİTAP OLDU!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin