İKİNCİ KİTABA HOŞ GELDİNİİZZ!!
DEHŞET HEYECANLIYIM!
Umarım ilk kitap kadar çok seversiniz! ♥️Okumaya başladığınız tarihi buraya not edin canlar.
Lütfen yıldıza dokunup yorum yaparak destek olmayı unutmayın. Her bir oyunuz çok kıymetli! ♥️ (Oy sınırı 200)
KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM!
BİRİNCİ BÖLÜM – SİL BAŞTAN
HERA
Kalp akla galip gelir derler. Onun sözünün geçtiği yerde mantığın ve aklın yok olduğunu söylerler.
Kalp akla galip gelir fakat acıyla hissizleşir.
Aldığı yaralardan çok açtıklarıyla güçsüzleşir.
Sevdiklerinden çok kaybetmekten korktukları için yitikleşir.
Kalp sevmeyi öğrendikten sonra savunmasını yitirir.
Kalp sevilmeyi öğrendikten sonra aklı yenebilir.
Benim kalbim, aklımı yendi. Ne zaman ki kalbimi dinledim, aklımın sahip çıktıklarını bir bir kaybettim. Fakat sonuçlarını biliyordum. Bencilliğim de bu yüzdendi. Onu sadece kendime istediğim içindi. Onu kaybedeceğimi bile bile yapmam gerekeni yaptığım için...
3 AY SONRA
"Çok inatçısın. Senin kadar inatçı birini tanıdığımı sanmıyorum," dedi Martin gözlerini devirerek.
"İnatçı falan değilim. Sadece o rehabilitasyon aletlerinden de doktorlarla uğraşmaktan da sıkıldım." Aldığım nefesi sertçe verdim. "Ben iyiyim ve tek istediğim şey artık sahalara dönmek." Ellerimi ve alnımı spor salonunun aynasına yasladım. Gerekli antrenmanları artık kendim yapmak istediğim için son zamanlarda spor salonundan çıkmıyordum. Martin buna başta itiraz etse de kabul etmek zorunda olduğunu biliyordu. Vücudum eski formunu tekrar almaya başlamıştı.
"Bu şekilde olmayacağını biliyorsun. İyi olduğunu söylüyorsun ama hâlâ dengeni kaybediyorsun ve bu-"
Aniden ona dönerek tişörtünün yakasına yapıştım. Öfkem bir patlama yaratıp tüm görüşümü kırmızıya boyadı.
"İyi değilim, evet! Berbat haldeyim! Şehrimin sokaklarında eskisi gibi turlayamıyorum! İstediğim gibi antrenman yapamıyorum! Yorulmadan koşamıyor ya da nefes nefese kalmadan seninle dövüşemiyorum! Evet, hızlı toparlandım ama kahretsin ki henüz eskisi gibi değilim! Paslandım, Martin."
Hışımla arkamı dönüp aynadaki yansımamı işaret ettim.
"Hera'yı görebiliyor musun? Çünkü ben artık baktığım kadını tanıyamıyorum!"
Tekrar dönüp onu sertçe iterek arkasındaki aynaya çarpmasına sebep oldum. Martin yüzünü ekşitip başını iki yana salladı.
"Mutluydum, Martin. Her şeyim vardı. Yenilmezdim. Kaybetmezdim." Derin bir nefes alıp içimde çığ gibi büyüyen sızıdan kurtulmaya çalıştım. "O vardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜMÜŞ TAHT (+18) KİTAP OLDU!
Romance*Karanlık Romantizm (FANTASTİK DEĞİL) *Enemies to Lovers *Ortak düşmana karşı birlik olma *Güçlü kadın karakter *Ters köşeler *Yetişkin İçerik Hera ve Lucas'ın yolları kesiştiğinde ikisinin de düşündüğü tek şey aralarındaki soğuk savaştı. Biri diğer...