Nicola to dziewczyna mieszkająca całe swoje dzieciństwo w Kentucky. Kiedy jednak kończy szkołę postanawia spełnić swoje marzenia i wyjechać z Kentucky do wielkiego miasta. Ciągle marzyła o tym ,by wyjechać do Nowego Yorku i tam zacząć swoją przyszłość, nową przyszłość.
Nicola jest najstarsza z jej rodzeństwa ma jeszcze dwoje rodzeństwa. Młodszą o trzy lata siostrę , Jolene ma piętnaście lat i blond włosy oraz niebieski kolor oczu. Jej brat Ben jest najmłodszy z rodzeństwa ma on trzynaście lat i tak jak Jolene ma taki sam kolor oczu jak i taki sam kolor włosów, co odziedziczyli po ich mamie. Nicola wygląda znacznie inaczej niż swoje rodzeństwo ,oraz jej matka. Ona była podobna do swojego ojca miała czarne włosy i jej kolor oczu przypominał kolor węgla, co było dość dziwne ,bo nawet jej tata nie miał takiego koloru. Rysy twarzy miała takie same jak jej tata. Nicola to bardzo pracowita osoba ,a przede wszystkim uparta i stanowcza jak już coś postanowi ,to musi to osiągnąć. Choć nie zawsze jej to wychodzi na dobre ,to i tak to jest już w jej krwi i taki charakter ona już posiada. Kiedy Nikola odchodziła swoje osiemnaste urodziny oznajmiła członką rodziny ,że chcę wyjechać z Kentucky do Nowego Yorku. Jej rodzina była w nieco lekkim szoku ,że ich dziewczynka postanowiła zrobić taki wielki krok w swoim życiu. To dość poważna decyzja i z jednej strony jej rodzina była z niej bardzo dumna ,a z drugiej strony bardzo się tym przejęli i zmartwili ,że Nicola wyjedzie i pojedzie do innego obcego miasta bez niczego i nikogo. Jak uważa dziewczyna tego jej potrzeba i to pomoże jej w spełnieniu swoich ukrytych marzeń.
Lecz nic nigdy nie można przewidzieć.
Nigdy nie wiadomo kogo poznamy na swojej drodze.
Nigdy nie wiemy jacy będą dla nas ci poznani ludzie.
Nigdy nie wiemy co sie wydarzy, jak potoczą się nasze losy w tak obcym nam miejscu.
Z tego wszystkiego Nicola zdawała sobie jak największą sprawę.
Zdawała siebie sprawę, że to jest dość duże ryzyko ,ale chciała udowodnić sobie i nie tylko sobie ,że i jej może się udać spełnić swoje marzenia i nic jej nie powstrzyma , by tego nie iść i niezrealizować. Może gdyby wiedziała, że będzie miała kłopoty, to może by podeszła do sprawy całkiem inaczej niż chciała postąpić. Może zrezygnowałaby ze swoich marzeń, wtedy uniknęłaby najgorszego, tego co miało ją spotkać.
CZYTASZ
NIGDY WIĘCEJ
Short StoryDziewczyna o imieniu Nicola postanawia spełnić swoje marzenie i wyjechać z rodzinnego Kentucky do Nowego Yorku. Jednak jej życie w tym mieście przyniosło wiele krzywdy. Jej relacje z szefem w pracy są dość intymne, gdyż ona zostaje przez niego wyko...