Nehezen bírtam ki az órát, de mint mindennek, szerencsére ennek az órának is vége szakadt. Amint megszólalt a csengő felpattantam, majd igyekeztem is ki az udvarra. Jót fog tenni egy kis friss levegő.
- Biztos jó ötlet befogadni egy idegent a házadba? -ér utól Adam.
- Egy potya jegyért igen -felelem.
- Megkérdezném, hogy te miért nem jelentkeztél, de azt hiszem tudom a választ -intek fejemmel nővérkém felé, aki épp felénk tart. Avery biztos ki lenne akadva, ha Adam egy idegen lányt szállásolni el a házában.- Adam, mit szólnál hozzá, ha suli után elmennénk valahova? -bujik oda barátjához, engem pedig teljesen levegőnek néz.
Mivel eléggé feleslegesnek éreztem ott magam, így a lehető legtávolabb mentem tőlük. Nem nagyon hiányolnak ahogy látom, mivel még mindig békésen beszélgetnek.
- Fúj, elhányom magam, ha tovább nézem őket -forgatom meg a szemem.
- Ezzel nem vagy egyedül -szólal meg egy hang mellettem. Egyből oda kapom tekintetem.
- Azt hittem csak én vagyok így ezzel... -fordulok a lány felé.
- Elizabeth, igaz? -kérdezi, mire bólintok. - Én meg Amy -nyújtja felém kezét, kezetrázunk.
Neve hallatán egyből agyalni kezdek. Olyan ismerős a neve, ha jól tudom egy évvel fiatalabb nálam, de, hogy kinek a rokona, vagy barátja a suliból azt nem tudom. Hirtelen nem tudom senkihez se kötni.
- Melyikkel van problémád? A csajjal vagy a sráccal? -int fejével a -még mindig beszélgető- pár felé.
- Jelen pillanatban mindkettővel. -sóhajtok.
- Na és neked? -kíváncsiskodom.
- Igazából egyikkel sem, de nem szeretem az enyelgő párokat. Elég elviselnem a nővérem meg a kretén pasiját -forgatja meg a szemét. Az biztos, hogy bárki is ez a "kretén pasi", nem Amy szíve csücske.
- Ki a nővéred? Hátha ismerem... -kérdezek rá. Igaz nagy ez az iskola, több száz gyerek jár ide, akik közül nem mindenkit ismerek, de attól még érdekel, hogy ki a rokona.
- Magas, szőke, pom-pom lány -kezdi a jellemzést, de nekem még így sem világos, hogy kiről beszél.
- Nem sokat segítettél. Szinte minden lány ilyen, aki ide jár...
- Hé, anya mondta, hogy áthívod valami béna haverod -sétál Amy mellé, Kate.
- Annak a "béna" havernak neve is van! -fordul Kate felé.
- Nekem mindegy, a lényeg, hogy nem leszek otthon. James elvisz vacsizni, szóval nem foglak zavarni -mondja, aztán felém pillant. Még csak most vett észre. Egy szúrós tekintettel jutalmaz, majd ott hagy minket.
- Miss bálkirálynő a testvéred? -kérdezem döbbenten. Egy bólintással reagál.
- Azért a te nővéred se kispályás -mutat fejével Avery felé, aki épp nevetgél valamin és tekergeti a haját. Tipikus cicababa mozdulat.
- Igaz. Úgy érzem jól kifogunk jönni egymással -mosolygok rá, majd együtt belépünk az iskolába, ugyanis szólt a csengő.
A többi szünetekben is összefutottam Amy -vel. Egész rendes csaj, hamar összebarátkoztunk.
Az utolsó órámnak is vége, csendben sétálok a buszmegálló felé, amikor valaki utánam kiabál.
- Hát te? Nem Avery-vel vagy? -kérdezem legjobb barátomtól, aki csak úgy kapkodja a levegőt, a futás miatt.
YOU ARE READING
Egyszerű, mégis bonyolult
Romance- Befejezett - Egy lány aki teljesen átlagosan éli mindennapjait, kinek csak egy igaz barátja van, és aki a nővére árnyékában él.... A nővére mindent megkap amit szeretne, és nem érdekli, hogy hogyan vagy kitől veszi el azt ami kell neki. Elizabeth...