- Csak, hogy megvagy -ér utol Owen, már az osztályterem előtt. Kezével átkarolja vállam, így nem tudok menekülni.
- Megtennéd, hogy nem idegesítesz, legalább csak egy napig, légyszi..
- Hát, elég nagy dolgot kérsz tőlem, nem gondolod? -incselkedik.
- Tudod mit? Inkább hagyjuk, jobb ha hozzám se szólsz -bosszankodom, majd lelököm kezét vállamról.
- Most komolyan megsértődtél rám? -biggyeszti le ajkát, szomorúságot tettetve.
- Nagyon -vágom hozzá, majd a helyemre sétálok.
- Bárányka, minden rendben? Összevesztél a Rómeóval? -fordul felém Adam.
- Ne kezd még te is.. Ne akarj ennél is jobban felhúzni -figyelmeztetem.
- Jó van na, nyugi -neveti el magát. - A tegnap nagyon jól éreztem magam, és ha őszinte akarok lenni, akkor nagyon hiányoztál már, szóval megismételhetnénk valamikor megint. Akár ma is...
Hirtelen azt sem tudom mit mondjak, annyira meglepődtem. Nagyon jól estek szavai, és nem is volt kérdés, hogy mit fogok neki mondani, nekem is hiányzik, szívesen töltöm vele a szabadidőmet. Már épp szólásra nyitom a számat, hogy elfogadjam a meghívását, amikor valaki lehuppan mellém, és ha még ez nem lenne elég, még a pillanatot is elrontja azzal, hogy megszólal.
- Sajnos már a mai napra elígérkezett, együtt fogjuk tölteni a napot -karolja át a vállam Owen, ma már sokadjára.
Nem csak Adam, de még én is meglepődtem, ezért is fordulok hátra hozzá, egy "te teljesen megőrültél?" nézéssel.
- Csak kettesben? -kérdezi Adam, mire Owen vigyorogva bólint. - Ez egy randi? -kérdezi összehúzott szemöldökkel. - Mert, ha nem.. akkor tölthetnénk hármasban is a napot. Ideje lenne én is jobban megismerjem a srácot, akivel nagyon sok időt tölt a legjobb barátom. Szóval randi, vagy nem randi?
- Nem randi -szólalok meg én is. Aztán elsöpröm vállamról Owen kezét.
- Igazából átjöhetnél, és filmezhetnénk otthon négyesben, vagy valami.. -vetem fel az ötletet.
- Oké, nekem megfelel -mosolyog Adam. - Azért remélem nincs harag Owen, hogy nem csak kettesben lesztek -intézi szavait a cserediák irányába.
- Dehogy, úgy is lesz még lehetőségem kettesben lenni vele -feleli lazán, nagy szerencsémre pont ekkor lép be a tanár, így Adam-nek esélye sincs reagálni. Nem is baj.
A füzetem utolsó lapjából tépek egy aprócska cetlit, majd írni kezdek rá, aztán Owen-hez csúsztatom. Nem akarok suttogni neki, mert azt lehet Adam is meghallaná, és nem szeretnék kockáztatni. Owen kicsit meglepődik, de aztán izgatottan bontja ki a "csomagot", majd elolvassa.
A cetlin ennyi állt: Miért mondtad azt Adam-nek, hogy ma együtt töltjük az egész napot, méghozzá kettesben?
Tényleg nagyon érdekelt, hogy mi járt a kis fejecskéjében amikor ezeket mondta. Úgy látszik pár perc után választ kaphatok rá, mert amint elolvasta ő is írni kezd a kis cetlire. Amint végzett felém tolja a lapot. Nem is habozom, egyből kibontom.
Azért, hogy féltékennyé tegyem őt, és úgy láttam sikerült is, mert nagyon bökte a csőrét, hogy csak kettesben leszünk.. Örülnék neki, ha szidások helyet te is segítenél, és tartanád magad a tervhez. Elméletileg te szeretnéd jobban, hogy ez az egész sikerüljön, mégis én dolgozom többet az ügy érdekében. Viselkedj úgy a közelemben, mintha kedvelnél, csak nem lehet olyan nehéz feladat virágszálam, hisz igazából már kedvelsz is :))
YOU ARE READING
Egyszerű, mégis bonyolult
Romance- Befejezett - Egy lány aki teljesen átlagosan éli mindennapjait, kinek csak egy igaz barátja van, és aki a nővére árnyékában él.... A nővére mindent megkap amit szeretne, és nem érdekli, hogy hogyan vagy kitől veszi el azt ami kell neki. Elizabeth...