Ik krijg een appje van Raoul.
'Hey lies, ik heb net Matt gepraat. Hij zei dat hij een beetje moe was van de reis. Maar ik heb het idee dat dat het niet is. Mij lukt het niet om erachter te komen, sorry.'
'Oké, ik bel hem zo wel even. Dankjewel voor het helpen Roel.❤'
'Geen probleem, Lies!'
Ik maak me een beetje zorgen om Matt. Straks is er iets ergs met hem aan de hand? Ik besluit hem even te facetimen. Na de eerste keer dat ik hem bel neemt hij niet op. Heb ik iets ergs gedaan? Ik begin me met de seconde meer zorgen te maken. Matt neem op alsjeblieft blijft er maar door mijn hoofd spoken. Na drie keer bellen neemt hij op. 'Hey schatje.' Zeg ik tegen hem. 'Hey, liefie. Mijn telefoon stond op stil, sorry dat ik net niet opnam.' Zegt hij. 'Maakt niet uit. Hoe is het daar?' vraag ik aan hem. 'Ja wel leuk hoor. We hebben lekker weer dus dat scheelt. Hoe is het bij jou?' 'Goed hoor, ik heb vandaag een beetje opgeruimd en een rondje gewandeld.' 'Fijn om te horen dat het goed gaat.' Zegt hij. Ik glimlach naar hem. Ik mis hem eigenlijk heel erg ook al is hij maar een klein dagje weg. 'Matt?' begin ik. Ik vind het lastig om het aan hem te vragen, maar straks is er iets ergs aan de hand en dan wil ik wel kunnen helpen. 'Ja, is er iets schatje?' 'Misschien is er niets aan de hand, maar...' ik twijfel even om het te vragen, maar ik doe het toch. 'Maar ik wilde even weten of het goed met je gaat. Want op jullie insta stories leek je niet zo vrolijk.' 'Schatje, alles gaat goed. Echt waar. Ik heb vannacht gewoon niet zo goed geslapen en ik ben een beetje moe door de vlucht.' 'Oké gelukkig. Maar er is dus niets ergs?' 'Nee, liefie.' Zegt hij. Er valt ene last van mijn schouders. Ik heb blij dat alles goed met hem gaat. 'En gaat alles ook goed met jou?' vraagt Matt aan mij. 'Ja hoor. Ik mis je wel hoor.' Hij moet lachen. 'Ik mis je ook, schatje.' We kletsen nog een beetje en ik krijg een rondleiding van hem door hun hotel heen. Het ziet er daar heel mooi uit. Ook heb ik nog even gedag tegen de andere jongens gezegd.
Na ongeveer een halfuurtje gebeld te hebben, moet Matthy gaan. Ze gaan nog wat doen, volgens mij. 'Is goed, schatje. Veel plezier.' 'Dankje, liefie.' 'Ik hou van je.' Zeg ik tegen hem. Er verschijnt een grote glimlach op zijn gezicht. 'Ik hou ook van jou.' Zegt hij en niet veel later hangt hij op. Ik hoop dat de komende dagen een beetje snel gaan, want ik heb nu alweer zin om met hem te knuffelen.
Ik kijk nog even op insta om te kijken wat ze gaan doen. Ik zie dat ze ergens gaan eten. Ook zie ik een foto van Matthy dat hij met mij aan het bellen is. Onder de foto staat: Deze jongen kan geen dag zonder zijn vriendin. Ik moet er wel een beetje van lachen. Ik sta er niet herkenbaar op, dus ik vind het niet zo erg. Ondertussen merk ik wel dat ik een beetje moe begin te worden. Ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden en doe wat in mijn haar. In bed kijk ik nog even wat op tiktok en Instagram, maar niet veel later ga ik toch slapen. Voor het slapen stuur ik Matt nog even een appje.
'Alvast welterusten, schatje. Veel plezier morgen! ❤'
Ik krijg nog geen antwoord terug, had ik ook niet verwacht. Zolang hij het maar naar zijn zin heeft ben ik blij. Ik doe het licht uit en niet veel later val ik in slaap.
De twee dagen daarna heb ik niet heel veel gedaan. Een beetje chillen, misschien wandelen en wachten op de jongens. Ik ben wel blij dat ze vandaag weer terugkomen. Als je niemand om je heen hebt, ga je meer op je zelf letten. En niet altijd positief. Ook mis ik Matt zijn knuffels en kusjes, dus daar verheug ik me nu al op. Ze komen ongeveer rond 11:15 aan. Ik ga wat eerder met het openbaar vervoer er heen, zodat ik ze kan opwachten. Het is ongeveer driekwartier reizen naar Schiphol, dus ik moet zo al gaan. Ik maak me klaar: poets mijn tanden, doe mijn haar en ik doe wat make up op. Ik heb gisteren wat lekkers voor ze gekocht, omdat ze weer terug zijn.
Na ongeveer een kwartiertje stap ik de bus in, naar het treinstation. En vanuit daar weer naar Schiphol.
Heey, ik hoop dat jullie het boek nog een beetje leuk vinden?
Als jullie nog goede ideeen hebben, zijn die altijd welkom!
Groetjes Suus!
JE LEEST
Ik heb je nodig // Bankzitters
FanfictionLisa is het zusje van Raoul en komt hem op een dag weer tegen. Ze hadden elkaar een lange tijd niet gesproken. Lisa ontmoet daarna ook Matthy, een van de vrienden van Raoul. Misschien gaat dat nog wat worden, denkt Raoul...