Hoofdstuk 53

2.7K 37 13
                                    


We zitten nog even op het bankje. We kijken naar hoe de zon onder gaat. Hoe de sterren langzaam in de lucht verschijnen. Hoe de lucht van oranje naar zwart gaat. Langzamerhand wordt de lucht steeds donkerder. Mijn hoofd rust op Matthy zijn borst en hij gaat rustig met zijn hand door mijn haar. Het voelt zo fijn met hem. We kletsen een beetje over van alles en nog wat. Ik ben zo blij met hem en ik hoop hij ook met mij. Ik zou me geen leven kunnen voorstellen zonder hem. En ik denk dat dat er ook nooit gaat komen.

"Zullen we een beetje teruglopen?" stel ik voor. Hij knikt. "Is goed, schatje." Hij geeft mij een kusje op mijn hoofd en we lopen terug naar huis. Ik merk aan Matthy dat hij weinig energie over heeft, dus het was denk ik ook wel tijd om naar huis te gaan. Als we thuis aankomen merk ik dat Matthy echt heel moe is. "Ga anders lekker in bed liggen." zeg ik tegen hem. Hij knikt. "Kom jij dan zo wel, ik wil nog even met je knuffelen." Zegt hij. Ik moet lachen. "Is goed, ik kom zo." Hij geeft mij een kusje en loopt naar zijn kamer. Hij is echt te schattig. Ik loop nog even naar de woonkamer en kijk of daar iemand zit, maar iedereen is op hun kamer. Koen hoor ik boven schreeuwen, dus die is waarschijnlijk een video aan het opnemen. Wat de rest aan het doen is, geen idee. Ik loop naar de keuken en pak een glas water en ik neem er ook één mee voor Matthy. Ik loop naar de kamer van Matthy, waar Matthy denk ik al in bed ligt. Ik doe de deur open en Matthy ligt inderdaad al in bed. Ik kijk nog wat beter. Ligt hij al te slapen? Zijn ogen zijn in ieder geval dicht. Ik kom nog wat dichterbij en hoor dat hij slaapt. Hij was echt heel moe. Ik laat hem lekker slapen, hij ligt er zo lief. Ik trek het deken over hem heen en geeft hem een kusje op zijn voorhoofd. "Welterusten, schatje." Fluister ik zachtjes.

Ik wil weglopen, maar ik voel opeens twee handen bij mijn heupen. De handen trekken mij terug op bed. Ik moet lachen. "Jij komt bij mij liggen." zegt Matthy liefjes. Ik lach naar hem. "Ik dacht dat je lag te slapen." zeg ik lachend. "Lag ik ook, maar ik werd wakker." Ik kijk hem aan. Zijn ogen doet hij nog maar met moeite open. Ik ga naast hem liggen en hij gaat met zijn buik naar mij, op mij liggen. Hij doet zijn hoofd omhoog en kijkt mij aan. Van die mooie blauwe ogen krijg ik nooit genoeg. Hij geeft mij een kusje. "Ik vond het heel gezellig met je, schatje." Zegt Matthy schattig, terwijl hij mij nog steeds aankijkt. "Ik vond het ook heel gezellig." Zeg ik. Hij komt nog wat dichterbij en zoent mij. Zoenen hebben we niet heel vaak gedaan, meestal zijn het gewoon kusjes. Het voelt wel goed bij hem. Alles voelt goed bij hem. Zo heb ik me nog nooit bij iemand gevoelt.

Hij laat los en kijkt mij aan. "Ik hou van je, Liesje." Ik krijg gelijk een glimlach op mijn gezicht, als hij dat zegt. "Ik hou ook van jou, Matt." Zeg ik. Met zijn hand doet hij een plukje haar achter mijn oor. Mijn hart gaat te keer en de vlinders in mijn buik vliegen veel rondjes. "Wist je dat je mooi bent." Zegt hij terwijl hij mijn haar achter mijn oor doet. Ik moet glimlachen en ik voel mijn wangen warm worden. "Wist je dat jij mooi bent." Hij moet lachen. "Ja, draai er maar weer omheen." Zegt hij lachend. Hij weet dat ik het lastig vind als iemand mij mooi vindt. Zelf vind ik dat namelijk niet echt. "Lies, je bent echt het mooiste en beste dat me ooit is overkomen. Ik hou echt zo veel van je." Mijn hart smelt, hij is echt zo lief. "Ik hou van je Matt. Echt heel veel." Zeg ik terug. Dan voel ik zijn lippen weer op de mijne. Dit moment mag wel eeuwig duren.

Matthy laat los en legt zijn hoofd weer op mijn borst. Met mijn handen ga ik door zijn haren. "Welterusten, schatje." Zeg ik. Ik krijg niets terug. Ik lach zachtjes, die ligt alweer te slapen. In mijn hoofd ga ik weer even na wat er allemaal vandaag gebeurd is. Vandaag was eigenlijk echt een goede dag, voornamelijk de avond. Ik ben zo verliefd op deze jongen en dat gaat nooit veranderen. Hopelijk krijgen we later een leuk huisje en starten we een leuk gezinnetje. Misschien is het een beetje gek om daar nu al over na te denken. Maar met deze jongen zou ik dat wel graag willen. Met hem wil ik mijn hele leven blijven...

Heyy, ik hoop dat jullie dit een leuk deel vonden.

Ik vroeg me eigenlijk af of jullie misschien iets missen in het verhaal. Want ik heb er namelijk ook geen smut in zitten. Als jullie dat misschien graag willen, zou ik het kunnen proberen te schrijven. Ik denk alleen niet dat ik dat kan, haha. Zeg maar wat jullie graag willen.

Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties op het boek!

Ik ga proberen om vrijdag (denk ik) een nieuw deel online te zetten. Ik durf het niet te beloven!

Groetjes Suus!

Ik heb je nodig // BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu