توی ماشین نمیدونست داره چه اتفاقی می افته .... اینده خودش به خطر افتاده بود . تنها ناجی زندگیش هم از بین دستاش رفته بود و اگر ازاد میشد ..صد در صد باباش اونو زنده نمیزاشت ترس داشت جوری که ...این فکر ها باعث شده بود رنگ بدنش شبیه شیشه ی بی رنگ عینک گرد روی بینیش بشه ..
به پاسگاه پلیس که رسید همه دوربین ها روش بودن و این اذیتش میکردن ..
فلش هایی که پی در پی به مردمک چشمش برخورد میکردن و حرف هایی که پرده های صماخ گوششو به حرکت در می اوردند و و عرقی که رو پیشونیش نسته بودند و تپش قلبش که دیگه از گوشاش میشنوید و تنگی نفسی که انگاری همه راه های تنفس بدن مسدود شده بودن .. تمام سعیش رو میکرد با دستای بستس جلوی نور فلش هارو بگیره
وقتی میخواد وارد پاسگاه بشه اون مرد با کت مشکی رنگش جلو اومد و بازو دختر رو گرفت و و به سمت داخل راهنماییش کرد ...متوجه تن خونین و سفید دختر و شد این اونو نگران میکرد ..
دختر دیگه توانایی ایستادن رو پاهاش رو نداشتن ..
پاهاش سست شده بودن و توان راه رفتن رو نداشتن ...
اخرین چیزی که دید صورت خبرنگار ها بود که با فلش پوشیده بودن و در اخر بدن اون مرد رو تکیه گاه خودش قرار داد و بدنشو در بدن اون مرد رها کرد ..
مرد مقاوت دستاشو. بیشتر کرد تا بتونه بدن ظریف دختر رو توی بدنش نگه داره ....
با دست چپش پاهای دختر رو بلند کرد و صورت دختر رو به سینه خودش چسبوند و به سمت پزشک قانونی راه افتاد ...
با تمام قوا میدویید تا به اونجا برسه ...
دادستان جین یقین داشت که یک اتفاقی برای اون دختر حتما افتاده که اینجوری غش کرده ...پرونده های زیادی دیده بود که دختر غش میکنه اما اون کبود بود ..تمام بدنش کبود و زیر خون مرده بود ..
با نفس تنگی خودشو به اتاق پزشک کیم جنی رسوند و در رو با پا باز کرد و اون دختر مو صورتی رو روی تخت گذاشت ..
جنی به جین ابی داد و ادامه داد : ااااا گیتاریست قاتله ؟ تششش کی سر صحنه میریم میخوام اونجا برسی کنم
+ اول زندش کن غش کرد توی راهرو !!!!
جنی گوشی پزشکیشو روی قلب رزی گذاشت و لباس هاش رو اروم اروم از تنش در اورد تا بتونه تشخیص بده ...
جین که برای رسم ادب روشو اونور کرده بود با چشم بسته گفت : چیه چشه ؟
بهش تجاوز شده ..احتمال بارداریش هم هست ....وضعیتش اینو نشون میده ..اینا با موافقت خودش نبوده ..
گردنش با دست های یکی فشرده شده و زیر چشماش کبوده ..هر دو طرف پایین تنش وضعیت خرابه ...
جین مطمعنی این قاتله ؟ این خیلی بدبخت تره یک قاتله ... زور کشتن نداره!
فردا داریم میریم سر صحنه ...یکاری کن و ببرش پاسگاه ...ا فردا بازرس لیسا هم میاد لطفا خودتون رو کنترل کنید لطفااااااا
نمیخوام مثل هفته قبل بشه
{ یک هفته قبل }
این مرد با چاقو مرده ...تشخیص من اینه
لیسا سری تکون داد و ادامه داد : منم میتونم بگم با چاقو مرده بگو برای چی مرده
+ این کاره تو هست لیسا خانم
-: تو فقط بلدی گوشی پزشکی بزاری دور گردنت
+: نکه تو فقط بلد نیستی کفش پاشنه بلند بپوشی . دم به دیقه بگی { بازرس لیسا هستم }
با دستای نازکش یقه جنی رو گرفت ..نزدیک بود که یک قتل دیکه تو این قتل اتفاق بی افته که خداروشکر دادستان جین رسید و اینارو از هم ازاد کرد ...اخ اگر نرسیده بود ....
{ پایان فلش بک }
باشه باباااااا حواسم هست ..
جنی منتظر موند تا دختر به هوش بیاد ...دلش براش میسوخت ..قبول داشت زندگی سختی داشته و حالا این قتل هم رو دوشش بود ....
+امیدوارم قاتل نباشی ...
...................................................
سگک وکالتش رو به کت ابی رنگش زد و به تماس دادستان جین جواب داد
+: برو سر اصل مطلب ایندفعه باید از کی حمایت کنم
_ دختر 16 سالش هست .گیتاریست هست و ...
تهیونگ قهوه تو دهنش رو توی سینک خالی کرد و باعث شد حرف جین قطع بشه
+ چرا هر قاتلی تو بیست و پنج سال کاری من نوازنده بوده ؟
جین تک خنده ای کرد و گفت ..فعلا پاشو و بیا سر صحنه دختره رو هم ببینی
جنی دیشب بهم خبر داد که تو ماشین اصلا حرف نزده و حق سکوت گرفته و خب..بهش تجاوز شده بوده ...
این واقعا دردناک بود ..
فردا لیسا میاد لطفا باهاش همکاری کن ..نمیخوام مثل جنی باهاش شر به پا کنی .
تهیونگ از پشت گوشی باشه ای گفت و
گوشی رو قطع کرد و به سمت صحنه جرم راه افتاد ...
............................................
با دیدن شماره ی کره ای رو گوشیش سریع وصل کرد و جواب داد : رزی چیشده ؟ ؟
لیسا ابنبات ازتو دهنش رو با حالت اغوا گرانه ای برای سرخوشی خودش در اورد و ادامه داد : پارک جیمین ؟ پاشو برگرد کره ..خواهرت قاتل شده .....
...............................
خببببب این قسمت چطور بود؟؟
ممنون میشم اگر دوست داشتید نظر هم بدید 🤪🌺
ESTÁS LEYENDO
KILLER GUITARIST 🎸 (Complete)
Romanceگیتاریست قاتل رزی دختری پونزده ساله ای که در شبی به دیدن استادش میره تا باهاش گیتار کار کنه اما تو همون شب به قتل استادش متهم میشه ... کیم تهیونگ وکیل بودن رزی رو قبول میکنه و دنبال پرونده رزی رو میگیره .... genre :Enigmatic, comedy, crime, roma...