Predtým ako som sa mohla postaviť zoči voči môjmu najlepšiemu kamarátovi a vypočuť si ho som zaliezla do jeho kúpeľne. Napustila som si horkú plnú vaňu, do ktorej som pridala penu do kúpeľa, čo som sem kúpila a naložila som sa do teplého kúpeľa. teplá voda obalí moje telo, ktoré sa pod jej rukami začne uvoľňovať. Cítim ako sa mi z kože dostáva preč špina, z miesta kde som bola, z ľudí, ktorí na mňa položili ruky. Tu som sa cítila bezpečne, vediac, že za dverami sedí Charles. Aj cez všetky naše nezhody som si istá, že ma ochráni, nedovolí aby sa mi niečo stalo. Toto je to čo potrebujem predtým ako si sadnem pred neho a vypočujem si jeho príbeh. Chvíľu osamote, kúpeľ a premýšľanie. Nové informácie ma nerozhodili, skôr vo mne vzbudili záujem. Stále odmietam uveriť, že je Zara mŕtva hlások vnútri mi nahovára, že aj keď ju zastrelil, ona žije.Hlavu ponorím do vody, ostávam pod vodou až kým mi nedôjde vzduch v pľúcach a vynorím sa. Otvorím obe oči a zapozerám sa pred seba. Kachličky bledomodrej farby ma upokojujú. Túto kúpeľňu som si zamilovala hneď v prvý deň čo som sem vošla. Priestranná, veľká, s dvomi umývadlami, jednou veľkou vaňou a menším sprchovým kútom. Nad umývadlami sa nachádzajú dve podsvietené zrkadlá, pred ktorými som trávila vždy enormne veľa času.
Celá situácia sa vymyká spod kontroly. Nové poznatky vychádzajú na povrch a ja namiesto toho aby som skladala skladačku, tak sa v tom viac zamotávam. Všetci majú tajomstvá, taja predo mnou dôležití veci. Neznášam klamstvá a tajomstvá, mám zato, že to ľudí od seba odťahuje, robí sa medzi nimi vďaka tomu priepasť. Medzi mnou a Charlesom bolo vždy silné puto, nerozlučná dvojka, z ktorej sa neskôr stalo, že sa jeden zaľúbil do druhého a ten druhý nemá záujem. Aj cez to zlomené srdce som pri jeho boku. Priznanie, že mi klamal a nie raz ma bolí, už moje zlomené srdce sa láme ešte na menšie kúsky. Myslela som si, že je iný ale niekedy je lepšie nemyslieť. Stále si žijem v tom svojom svete, v ktorom som pod ochranou ale to už nie som. Naplno si to uvedomujem až teraz. Musím sa postaviť na nohy, zobrať na seba zodpovednosť, podniky mojej rodiny a pomstiť smrť oboch mojich súrodencov. Aj keď by ten druhý žil, určití ľudia si zaslúžia dlhú, bolestivú smrť.
Z vane vyjdem o pól hodinu presne ako vždy. Zmyjem zo seba všetku špinu, vysuším sa a oblečiem si čisté nohavičky a Charlesove dlhé tričko. Pár vecí tu mám ale aj tak jeho tričká vyhrávajú nad všetkým mojím oblečením. Z hlavy si dám dole turban a mokré vlasy nechám dopadnúť na tričko. V zrkadle sa na seba zapozerám. Hlavu nakloním nabok a rukami sa opriem o umývadlo.
"Kto si Alina Williams?" spýtam sa šeptom. Vidím ako sa v odraze pohybujú moje pery, z ktorých vyslovím túto vážnu otázku, na ktorú odpovedať v túto chvíľu neviem. Nespoznávam samú seba v odraze. Čierne veľké kruhy pod očami sú výrazné, nikdy predtým som ich nemala. Ruky doráňané, krk doškriabaný. Moja tvár je unavená, strhaná a vidieť na nej, že som pár dní nespala. Spánok neprichádzal aj keď ma oči štípali. Nedokázala som v tom prostredí zatvoriť oči a v kľude spať. Nie potom čo sa mi stalo, nie potom ako ma znásilňoval každý večer niekoľkokrát za sebou. Ostane to so mnou do konca života, trauma, z ktorej sa nevyliečim.
Môj odraz v zrkadle nie je tým čím býval. Nevidím v ňom sebavedomé, vždy usmiate mladé dievča. Vlasy, ktoré som vždy mala perfektne upravené vo vlnách alebo vo vysokom chvoste mi tentoraz mokré ležali na ramenách. Oči, z ktorých vždy sálalo telo, šťastie a nedočkavosť sú prázdne, unavené a ospalé. Dievča, ktoré sršalo energiou stojí ako kôpka nešťastia. Slzy, ktoré chcem aby vyšli na povrch ostávajú skryté. Mala by som plakať, ľutovať sa ale nič neprichádza. Necítim nič, žiadna emócia mnou neprechádza.
Vyjdem z kúpeľne hneď potom čo si opláchnem tvár studenou vodou, ktorá ma trocha preberie. Prejdem malou chodbou až k obývacej miestnosti, ktorá je spojená s kuchyňou. Za sporákom stojí Charles a práve zalieza čaj. Môj obľúbený citrónovo zázvorový. Otočí sa v momente kedy sa opriem o kuchynský ostrovček.
——————————
ESTÁS LEYENDO
Nezastaviteľná |Charles Leclerc|
FanficPravda, podobne ako svetlo, oslepuje. Naproti tomu lož je krásne prítmie, ktoré zvýrazní každý predmet. - Albert Camus Pokračovanie k príbehu Tajomstvá. #1 formula - 23.05.2022❤️ #1 formulaone - 23.05.2022❤️ #1 race - 02.06.2022❤️ #1 racing - 02.06...