Prológ

1.5K 53 10
                                    

Život sa s nami nehrá, nepýta sa nás čo chceme čo od neho očakávame. Nadelím nám presne to čo si podľa neho zaslúžime. Vedie nás cestou plných ostrých zákrut, nepredvídateľných prekážok, na ktoré vás nikto nikdy nepripraví. Musíme sa postaviť vlastnému osudu, bojovať za seba, prípadne sa adaptovať do prostredia do ktorého vás priviedol. Nikdy som si ale nepomyslela, že dostanem až sem. Do najväčšieho podsvetia podsvetí. Od mala som sa držala od tohto života veľmi ďaleko. Môj starší brat ma pred ním chránil, nechcel aby som sa do tohto sveta zaplietla a ja som ho s veľkou radosťou počúvala. Tento život nikdy nebol pre mňa. Túžila som byť normálnou tínedžerkou, tráviť čas s mojimi kamarátmi bez strachu, že sa mi niečo môže stať. Predsa len som sa do sveta plného tajomstiev, strachu, hrozby, drog a zbraní dostala. Nútene, ale dostala. Neostávalo mi nič iné ako sa aklimatizovať, urobiť všetko preto aby som prežila.

Novinka, že je Zara Williams mŕtva obletela tento svet prirýchlo. Mne do uší sa dostala ešte v ten deň ako ju mali zabiť. Krv v žilách mi stuhla. Pomyslenie, že aj druhý môj starší súrodenec je mŕtvy ma privádzalo do šialenstva. Nechcela som tomu uveriť, stále som si v hlave hovorila, že to je klamstvo, hnusné a také ktoré ma má zlomiť aby som začala rozprávať ako škovránok. Vo mne sa to v daný deň zlomilo. Pred očami sa mi zatmelo a vedela som čo musím urobiť. Prijať svoj osud, postaviť sa na nohy a čelom tomuto životu, ktorý som viesť nechcela. Neostávalo mi nič iné ale musela som hodiť všetky rady môjho brata za hlavu a počúvnuť tie, ktoré mi vždy hovorila Zara. My ženy sme silné a ak niečo chceme tak to dokážeme. Ideme aj cez mŕtvoly len preto aby sme náš cieľ splnili. V jednom som mala ale jasno - teraz je rad na mne aby som pomstila svoju rodinu.

Alina Williams, najmladšia z rodiny Williams je pripravená čeliť svojmu osudu. Zoberie ho pevne do rúk, odhodlaná pomstiť svojich dvoch mŕtvych súrodencov a prevziať si to čo bolo jej, tým je jej život, o ktorý ju okradli. Podarí sa to mladej odvážnej slečne aj keď jej do cesty vstúpi on?

________________________

Ahojte ❤️

Vítam Vás pri voľnom pokračovaní k príbehu Tajomstvá. Toto pokračovanie mám premyslené už od januára, kedy som Vám na IG dávala anketu, kde som sa Vás pýtala, že čo si myslíte o kom / s akým jazdcom bude nový príbeh. Poviem na rovinu vyhrával s prehľadom Carlos Sainz ale hneď v tesnom závese za ním bol Charles, ktorý sa mi pre tento príbeh hodil najviac.

Viac sa dozviete v prvej kapitole. Ako som už vyššie spomínala je to voľné pokračovanie, takže sa tu vyskytnú aj udalosti, mená či postavy z Tajomstiev.

Vopred upozorňujem, že tento príbeh bude obsahovať vulgarizmy, sexuálne aj násilné scény.

Dúfam, že tomuto príbehu dáte šancu a bude sa Vám páčiť. ❤️

Nezastaviteľná  |Charles Leclerc|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang