Bölüm 18 - Knight Time

662 41 12
                                    

Bölüm 18 - Knight Time

Diesel'in Bakış Açısı

Güneş pencereden yüzüme vurduğunda yavaşça uyandım. Skyler'ın misafir odasında olduğumu hatırlayana kadar çevrem beni şaşırttı. Orada öylece uzandım ve yumuşak yatağa geri döndüm. Gözlerimi kapatarak şimdilik öfkemi saklamaya çalıştım.

Dalton ve Jackson gerekeni alacaklardı. Evet, o iki küçük pisliği tanıyordum. Ne yazık ki Dalton benim kuzendi. Çocukluğumuzdan beri ondan hiç hoşlanmamıştım, kendi yolunu bulması gereken bir veletti. Annesi annemin kız kardeşiydi .Jakson ve Dalton Alfa ve Beta pozisyonlarını 18 yaşına girince almışlardı.

Ama bu onlara insanlara işkence etme hakkını vermezdi! Ve ona tüm kurtların aynı olduğunu ve insanlardan nefret ettiğini söylemeleri saçmaydı. Bu ikisi gibi salaklar olduğu için avcıların sayısı bu şekilde artmaya başlamıştı. Teyzemi birazdan aramam gerekecekti, eğer kuzenimi korkutabilecek biri varsa o da annesiydi. Kahretsin, kızdığında beni de korkutuyordu.

Skyler'a onun kuzenim olduğunu nasıl söyleyeceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu. Dalton'la hiçbir ilgim yoktu ve onu üç yıldır görmemiştim. Skye'ın ailemde şeytan olduğunu düşünmesini kesinlikle istemiyordum.

Telefonum komodinden çalmaya başladı. İç çekip hızla elime aldım. Cevap vermeden açmak her zaman benim hatam olmuştur.

"Ne?" açık açık sordum.

Bir boğaz temizlendi. "Diesel, den Aiden."

Gözlerimi kapattım ve alnıma şaplak attım. "Aiden, bunun için üzgünüm. Daha yeni uyandım, henüz kendimi toparlayamadım."

"Sorun değil Diesel. Bak, seninle bir toplantı için ayarlamak için arıyorum. Mountain Creek Sürüsünden Alfa Zale ve Crimson Hollow Sürüsünden Alfa Mikhail de katılacak. Öğle yemeği için hazırlayabilir misin?" dedi.

Telefonuma baktığımda saatin sabahın 9'u olduğunu gördüm. Arabayla onun yerine varmak yaklaşık bir saat sürüyordu, bu yüzden sorun olmazdı. Skyler'ı ona elimizdekilerin bir ön izlemesini vermesi için yanımda götürebilirdim. Aiden ve Benjamin hayatımda gördüğüm en güzel ailelerden birine sahiplerdi. Buna yakında bizim de sahip olabileceğimizi ona hissettirebilirdi.

"Tabii ki Aiden, birkaç dakikaya çıkacağım. Eşimi getirmem sorun olmaz, değil mi?" Ona sordum, izinsiz birini topraklarına götüremezdim.

"Diesel, eşini bulduğunu bilmiyordum! Elbette getirebilirsin. Eminim Benji onunla konuşmayı çok ister. Bugün bebek bakıcılığı görevinde olmam gerektiği için toplantı benim evimde olacak."

İkimiz de kahkaha attık. "Tamam harika, görüşürüz Aiden."

Telefonu kapattık. Yataktan kalkıp koridora çıktım. Muffin, yumurta ve sosis kokularıyla birlikte mutfaktan hafif bir gevezelik sesleri geliyordu. Tam odaya girecekken konuşmayı duydum.

"Dalton'ın sana bunu yapacağına inanamıyorum Benny!" Tripp'in sesi kulağa kızgın ve utanmış geliyordu.

"Tripp Dalton'u tanıyor musun?!" Skye korkmuş ve gergin görünüyordu. Tanrım Tripp, sen tam bir aptalsın.

"Evet, anne tarafımızdan kuzenimiz." Dikkatsizce söyledi.

Bir çarpışma ve cam kırılma sesi duyduğumda odaya koştum. Skyler aptalca camları elleriyle toplamaya çalışıyordu. Tripp'e bir bakış fırlatarak dikkatlice yanına gidip Skyler'ı omzuma attım. Yüksek sesle inledi ve sanki onu bir daha bırakabilecekmişim gibi kıpırdanmaya başladı. Bir tüy kadar ağırlığı vardı.

Onu kahvaltı barına oturtup süpürge ve faraş aramaya başladım. Onları ve paspası çamaşır odasında buldum ve dökülen suyu çabucak paspasladım. Çoğunluk kuruduğunda, meyve suyu sürahisindeki cam parçalarını süpürdüm.

Dark Moon Sürüsü (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin