Bölüm 11 - The Sleepover
Tripp'in Bakış Açısı
Sürü evinin garaj yoluna girdim ve etrafta çıplak dolaşan kimseyi görmediğimde rahatlayarak iç çektim. Genelde etrafta çıplak gezerlerdi ama onlara insanların geldiğini ve benim daireme gidene kadar şekil değiştirmeyeceklerini söylemiştim. Küçük bir çocuğun ne zaman soyunup etrafta çıplak koşma dürtüsüne kapılacağını asla bilemezdiniz ve bu ne yazık ki biz eve girerken oldu.
"Merhaba TRIPP!" Mike, mutfağa koşmadan önce merdivenlerden çıplak inerken ciyakladı.
"Bu da ne...?" Marcus geniş gözlerle sordu.
"Çıplak dolaşan küçük bir çocuk mu? Evet öyle, 'Giysilerden nefret ediyorum' evresinden geçiyor." Kıkırdayıp onları yukarı yönlendirdim.
"Geçen hafta o aşamadan geçtim." Remy göz kırparak söylediğinde başımı salladım.
"İddiaya varım öyleydi." Mırıldandım ve Kennan yanımda hafifçe güldü.
Remy ve Marcus'u içeri buyur etmeden önce gülümseyip kapıyı açtım. İçeri girdiler ve ben de hemen Kennan'ı yanıma aldım. Marcus kocaman gözlerle başını sallarken, Remy kocaman açılmış gözlerle etrafa bakıyordu. Şaşkınlıktan çenesi düşmüş durumdaydı. Etrafıma baktım ve kaşlarımı çattım. O kadar da değildi, üç yatak odalı basit bir oturma odasına sahip bir daireydi ve gerçekten çoğu odayı kullanmıyordum bile.
"Ne yemek istersiniz çocuklar?" Kennan'ı masaya götürüp tabureye oturturken sordum.
"Ne var?" Çenesini eline dayayarak sordu.
Buzdolabına bakıp irkildim. "Um, protein içecekleri ve Gatorade dışında hiçbir şey. Akşam yemeğini genellikle Benny'nin evinde yerim."
"Benny kim?" Marcus, Remy ile birlikte bir tabureye otururken sordu.
"Benny benim kayınbiraderim." Dedim ve hepsine bir su şişesi uzattım.
"Gerçek adı Skyler, ikinizin de üçlü yapmak istediği adam hatırladınız mı?" Onlara tek kaşımı kaldırırken Kennan sırıttı.
"OH EVET! O muhteşem kafedeki seksi adam!" Remy inledi ve dudağını ısırdı.
"Evet o, yani sipariş verebiliriz." Dedim kapım birden açılıp içeri Aaron ve Blake tartışarak girmeden hemen önce.
"Hala onunla çıkman gerektiğini düşünüyorum! En azından onu bir kez becer ve buna değip değmediğini söyle!" Aaron dedi ve onu hafifçe itti.
"Onu becermiyorum çünkü A. Onu sevmiyorum B. O bir fahişe ve C. CYBH yakalamaya çalışmıyorum!" Blake homurdanarak gözlerini devirdi.
"AMA O, AMELIA PETERS! Okuldaki en büyük memelere sahip!" Aaron sızlandı ve hepimizin ona baktığını görünce donup kaldı.
"Gerçekten mi?" diye sorum ve başımı salladım.
Kızararak güldü. "Senin çoktan çalışma odasında olacağını düşünmüştüm."
"Siz burada ne yapıyorsunuz?" diye sordum ve Remy ve Marcus'un Blake'e sanki bir kemikmiş ve onlar da köpekmiş gibi baktıklarını gördüm.
"Biz olmadan pijama partisi yapamazsınız!" Blake homurdanarak Kennan'a baktı. "Hey Kennan, ben Blake takımda geniş alıcıyım ve Tripp'in iyi arkadaşıyım. Henüz tanışmadık."
"Seni çok geniş bir alıcı yapabilirim." Marcus alçak sesle dedi ve Blake'in rahatsız olmuş görünümüne sırıttım.
"Urn, üzgünüm dostum, o şekilde olmaz." Omuz silkti ve yalvarırcasına bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Moon Sürüsü (boyxboy)
Loup-garouSkyler Bennett, geçmişinin musallat olduğu genç bir adamdır. Yirmi bir yaşında, yalnız biri ve bundan hoşlanıyor. On üç yaşındayken genç Skyler'a SAD (Sosyal Anksiyete Bozukluğu) teşhisi kondu. Diğer insanlarla nasıl baş edeceğini bilemediği için uy...