Bölüm 26 - Give Me An Answer
Tripp'in Bakış Açısı
Beynim zorlamaya başlayınca inledim. Örtülerimi tekmeleyerek uyandım. Oturdum ve saatime baktım. Kıkırdayıp yatağa geri attım kendimi. Pazartesi günü daha sabahın 7:32'siydi. boş bir okula, kim bu kadar erken gitmek isterdi ki?! Tanrım, yemin ederim aptalca bir şeyse onları öldürecektim.
>Tripp! Skyler uyandı! İyi görünüyor ve harika yanıt veriyor. Bilmek isteyeceğini düşündüm! < Diesel, bağlantı üzerinden çığlık attı.
>YOLDAYIM! < diye bağırdım.
Yataktan fırlayarak doğruca banyoma koştum. Dişlerimi fırçaladım ve süper hızlı işedim. Yüzümü yıkamak gömleğimi giymekte daha uzun sürmedi. Dolabıma koşarak ellerimin dokunduğu ilk kot pantolonu ve gömleği aldım.
Ailemin aceleyle koştuğunu duyabiliyordum, bu yüzden Diesel'in onları da bilgilendirdiğini biliyordum. Aşağıya koşmadan önce tüm kıyafetlerimi giydim ve ayakkabılarımı ellerime aldım. Aynı zamanda Carter ve Axel'in aile süitlerinden uçarak çıktığını gördüm.
Annemler arkamdan koşarak geliyordu. Hepimiz evden çıkıp arabalarımıza atladık. Babam araba yolundan çıktı ve Carter da aynısını yaptı. Hızla hastaneye doğru giderken ayakkabılarımı giydim.
İşte buydu! Benny'yi tekrar görecektim. Ellerim titriyor ve bacaklarım yerinde durmuyordu. Onu tekrar uyanık görme düşüncesiyle gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum. Benny'yi çok özlemiştim. Onu kazadan sadece bir ay öncesi tanımıştım ama önemli değildi.
Beni sürü kliniğinden yerden kaldırdığı anda en iyi arkadaşım olmuştu. O anda onun harika bir adam olduğunu anlamıştım. Utangaç ve güvensizdi ama en azından şaşırtıcıydı da. Ve haklıydım; Benny komik, kibar, ilgili ve konuşacak en iyi kişiydi.
Tüm kirli küçük sırlarımı dökmek istememe neden oluyordu. Benny kadar saf ve masum biri, yaşadığı hayatla uğraşmak zorunda kalmamalıydı. Bir gün verandada beklemek zorunda kaldığımda geçmişini Diesel'e anlattığını duymuştum. Ona bunu yaptığı için babasını bulup öldürmek istiyordum. Ve aptal kuzenim Dalton, Benny'mi incittiği için çıldırıyordum.
Benny, ağabeyimi aynı anda hem ağlatıp hem güldürebilen tek kişiydi. Ailemize mutluluktan başka bir şey getirmemişti. Benny gelmeden önce Diesel her zaman mesafeli veya meşguldü. Şimdi, kazadan çok önce, Diesel tamamen farklı bir insan olmuştu.
Gülüyordu ve benimle okul ve spor hakkında konuşuyordu. Evde kaldığında daha çok gitar çalıyor ve şarkı söylüyordu. Tanrım, Benny, uzun, koyu kirpiklerinin bir çırpışıyla erkek kardeşimi büyük, sert ve korkutucu Alfa erkeğinden,nazik, özverili ve sevgi dolu bir eşe dönüştürebilirdi. Benny benim içinde bir erkek kardeş ve fiziksel olarak yakın ama duygusal olarak dokunulmaz bir erkek kardeş vermişti.
Ama bunun dışında onu ölesiye seviyordum. O sadece o kadar küçük ve sevimli ki onu seviyordunuz. Kurdumdan sonra onu ilk kez yatakta yatarken görmüştüm ve onu korumaya kararlıydım. Arkadaşlığımız uzadıkça daha da güçlenmişti.
Onun bana güvendiği gibi ihtiyaç duyduğumda ona güvenebileceğimi biliyordum. Her gece yatmadan önce onunla konuşmuştum. Konuştuğumda baktığım yerde olmayabilirdi ve hiç cevap vermemişti ama bu beni daha iyi hissettiriyordu. Sadece sözlerimin onun duyması için olduğunu bilmek günümü çok daha iyi hale getiriyordu.
Dürüst olmak gerekirse, hastaneden çıkarıldığım ilk gün evine zorla girmiştim. Bütün günümü birlikte izlediğimiz tüm filmleri izleyerek geçirmiştim. Oliver ve Arkadaşlarında Oliver bir şişirme balığı gibi göründüğünde, onun yüksek sesli kahkahasını duyabiliyordum. Aslan Kral'dan Mufasa öldüğünde gözyaşlarını sildiğini görebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Moon Sürüsü (boyxboy)
WerewolfSkyler Bennett, geçmişinin musallat olduğu genç bir adamdır. Yirmi bir yaşında, yalnız biri ve bundan hoşlanıyor. On üç yaşındayken genç Skyler'a SAD (Sosyal Anksiyete Bozukluğu) teşhisi kondu. Diğer insanlarla nasıl baş edeceğini bilemediği için uy...