2. Kitap: His One & Only Blind Spot

377 16 0
                                    

Dark Moon Sürüsü'nün serisinin ikinci kitabı

Okuma listesinin 4. kitabı

Kennan Verges on yedi yaşında normal bir çocuktu. Sporu ve partileri her yaşıtı kadar seviyordu. Okulunun Amerikan futbol takımında oyun kurucusu olmak onu okulun en popüler çocuğu yapmıştı. İlgiyi ve ilginin ona getirdiği kızları severdi. Ancak hayatı göz açıp kapayıncaya kadar değişti. Ev sahibi oldukları maçta gördüğü son şey, kendisine doğru gelen dev 21 numaraydı. Ve hastanede uyandığında görme yetisi dışında tümüyle sağlamdı. Kennan neredeyse tamamen kör olmuştu ve hüsrana uğramıştı. Yeni bir yere taşınıp yeni bir okula başlamak ihtiyacı olan son şeydi ama ilk sırada yer alıyordu.

Ama yeni okulundaki en popüler çocuk onun gözleri olacaktı ve bir kez olsun, kolunu tuttuğunda ve kıvılcımlar patladığında acısı kaybolacaktı.

On sekiz yaşındaki Tripp Matthews, okulunun en popüler çocuğuydu. Futbol takımının kaptanı ve oyun kurucusu olmak bunu size tam olarak popülerlik getirirdi. Yine de kötü vurdumduymaz sporculardan değildi, tüm okuldaki hemen hemen herkesle arkadaştı. Zekiydi ve temel prensibi insanlara sana nasıl davranmalarını istiyorsan öyle davrandı. O, Alfa'nın küçük kardeşiydi ve bu popülaritesini daha da artırmasına yardımcı oluyordu. Geleceğini, çoktan planlamıştı ve lise hayatı boyunca A alarak üniversite de psikoloji okumayı istiyordu. En iyi arkadaşı ve kayınbiraderi Skyler'ın yaptığı gibi, insanların şeytanlarını yenmelerine yardım etmek istiyordu. Yani eşi şehre geldiğinde tam olarak planladığı şey buydu.

Ve işte her şeyi planlayan çocuk, tek ve yegane kör noktasını bulacaktı.

Dark Moon Sürüsü (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin