Bölüm 14 - First Move

278 24 2
                                    


Bölüm 14 - First Move

Kennan'ın Bakış Açısı

"Peki bu ne?" Başımı eğerken sordum.

"Um, sanırım, um...siktir." Tripp inleyerek beni güldürdü.

"Merak etme Tripp, anlayacaksın. Hala neden öğrenmek istediğini anlamıyorum." Dedim ve parmağını tekrar braille kelimesinin üzerinde gezdirdim.

"Sadece öğrenmek istiyorum." Öfledi ve tekrar tekrar parmağını kelimenin üzerinde gezirdi.

Gülümseyip yatağıma geri döndüm. Ben onu eğlenerek dinlerken Tripp küfürler mırıldanmaya devam etti. Sonunda benim yapabileceğim ve onun yapamayacağı bir şey var gibi görünüyordu. Zafer inanılmazdı. Gözlerimi kapattım ve vücudumu yatağın içinde gevşerken iç çektim. Tripp, kitabın kapanma sesinin beni gülümsettiğini duymadan önce yüksek sesle küfretti. Her zaman sabırlı olmaktan bahseden birinin sabrı tükenmiş gibi görünüyordu.

"Okul için hazır mısın?" Bir hışımla sordu.

"Evet, hazırım." kıkırdadım ve beni hızlıca öptü.

"Pekala, şimdi den de hazırım." dedi ve yataktan kalktı.

Ayağa kalkıp çantama uzandım ama Tripp elime sertçe vurdu. Gözlerimi devirerek doğruldum ve yatak odamdan çıkarken elini tuttum. Öğle yemeği için evime gelmiştik çünkü annem bu sabah bize öğle yemeği hazırlayacağını söylemişti.

"Antrenmandan ne zaman çıkıyorsun?" Bizi okula geri götürürken sordum.

"Hmm 8 muhtemelen. Maç yarın olduğu için koç bizi bir saat daha çalıştırıyor." Başımı salladığımda sakince söyledi.

"Hala geceyi ben de mi geçiriyorsun?" Kaşlarımı kaldırarak sordum.

"İster misin?" diye alayla sordu.

"Elbette isterim ama sanırım annem senden daha fazlasını istiyor. Sana aşık oluyor." Dedim gülümseyerek ve onun da güldüğünü duydum.

"Annen bir afet ama ben ona bakmıyorum." dedi ve koluna yumruk attım.

"Annem hakkında böyle konuşma." dedim gözlerimi devirirken. Elimi dudaklarına götürdü ve yanaklarıma sıcaklık hücum etmesine neden olarak yumuşak bir şekilde öptü.

"Özür dilerim, saygısızlık etmek istemedim." Yumuşak bir şekilde dedi ve ben başımı salladım.

"Biliyorum ama o benim annem." Kamyonu durdururken omuz silktim.

"Anlıyorum, annem olsaydı ben de aynısını yapardım. Hadi gidelim, geç kalmak istemiyorum." dedi kamyonundan inmeden önce.

İndiğinde elimi tuttu ve okula doğru yürüdük. Kimsenin gerçekten çıktığımızı düşündüğünü sanmıyordum. Çünkü her zaman elimi tutuyordu ve herkes kör olduğumu biliyordu, bu yüzden bana rehberlik ettiğini düşünüyorlardı. Sanırım ilk adımı benim atmamı bekliyordu ve nasıl yapacağımı gerçekten bilmiyordum.

Sadece onu öpmeli miydim? kıçına şaplak mı ataydım? Hiç ilişkim olmadığı için bilmiyordum. Evet bir sürü kızla seks yapmıştım ama hiçbirine sevgilim dememiştim. Onlar daha çok... lanet bir arkadaştı. Zaten hepsi sürtük olduğu için umurlarında değildi. Dolabımızın yanında durduğumuzda Tripp elimi sıktı. Kitaplarımızı değiştirirken diğer dolaba yaslandım.

"Güzellik ne hakkında bu kadar çok düşünüyorsun?" Dolabı kapatırken sordu.

Gülümsedim ve omuz silktim. "İlk hareketi nasıl yapacağımı düşünüyordum. Seni öpeyim mi, yoksa kıçına şaplak mı atayım?"

Dark Moon Sürüsü (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin