Bölüm 2 - Mr. Matthews

294 20 1
                                    

Bölüm 2 - Mr. Matthews

Kennan'ın Bakış Açısı

"Hareket ettiğine inanamıyorum!" Daha çok Skittles olarak bilinen Marcus, inleyerek söyledi.

Homurdandım ve parmaklarımı kucağımdaki braille kitabının üzerinde gezdirdim. Dudağımı ısırıp desenin ne anlama geldiğini hatırlamaya çalışırken kaşlarımı çattım. Zihnim hızlı çalışıyordu ve kelimenin benzersiz olduğu anlamına gelen bir E olduğunu anladım. Tabii ki annem bana bu kelimeyi söylemişti çünkü ben 'benzersiz'dim, o öyle düşünüyordu yani aslında ben sadece bir ucube olduğumu düşünüyordum. İçimi çekip suyumu almadan önce kitabı kapattım.

"Hadi bakalım." Yumuşak bir şekilde söyledi.

"Teşekkürler Skittles." Suyu içmeden önce iç çektim.

Eli rahatlatıcı bir şekilde saçlarımda gezindi. "Endişelenme Kenny, arabayla sadece birkaç saat uzaklıkta. Hafta sonları aşağı inip takılabiliriz."

"Yine de ne yapacağız? Kör olduğum için fazla bir şey yapamıyoruz." Homurdanıp elini ittim ama hemen geri geldi.

"Böyle yapma Kennan! Tabii ki bir şeyler yapabiliriz! Etrafta dolaşabileceğimiz bir alışveriş merkezi olmalı ya da yeni evinde takılabiliriz. iyi vakit geçirmek için yapılacak bir sürü şey var. Sen benim en iyi arkadaşım Kenny'sin ve beni senden uzaklaştıramayacaksın!" Gözlerimin çabucak sulanmasına neden olarak öfkeyle söyledi.

"Kendimi çok işe yaramaz hissediyorum. Artık kendi kıyafetlerimi bile seçemiyorum çünkü kahrolası bir gökkuşağı olabilirim!" Dedim ve yanağımdan düşen bir yaşı sildi.

"Sen işe yaramaz değilsin Kennan. Ayrıca bence gökkuşakları çok tatlı!" Gülümsememe neden olarak arsızca söyledi.

"Çünkü eşcinselsin." Dedim ve gözyaşlarımı geri gönderdim.

"Eşcinsel olmasam bile gökkuşağının sevimli olduğunu düşünürdüm çünkü öyleler." Alay etti ve büyük kahverengi gözlerini devirdiğini biliyordum.

"Benimle uyur musun Skittles?" Yastıklarıma yaslanırken sordum.

Yatağa girmeden önce ayakkabılarını tekmelediğini duydum. Onu göremesem de, güçlü çikolata renkli kollarını rahatlatıcı bir şekilde vücudumu sardığını hissetmeden önce beni yakından izlediğini biliyordum. İç çektim ve o başını omzuma yaslarken kafamın omzuna düşmesine izin verdim. Rastgele bir ninni mırıldanmaya başladı ve eğlenerek kaşlarımı çattım.

"Ben körüm Skittles, bebek değil." Kekelediğinde gülümsedim.

"Kapa çeneni." Kıkırdayıp yanağımı öptü.

Evet o gaydi ve ben heteroydum ama bununla bir sorunum yoktu. Skittles, gurur bayrağı sallayarak ve tek boynuzlu atları sıçarak anne rahimden çıkmıştı. Bebek bezi taktığımız günlerinden beri arkadaş olduğumuzdan, onun çok hassas davranmasına alışmıştım. Skittles her zaman bana sulansa da , aslında onun, bir amigo ve iyi bir arkadaşım olan erkek arkadaşı Remy'ye tamamen ve bütünüyle aşık olduğunu biliyordum. Ne yazık ki Remy kıskanç değildi ve üçlüolsun güçlü olsun kafasındaydı. Sapık pislikler.

"Lanet olsun Marc! Sonunda onu yatağa attığında beni aramanı söylemiştim." Kapım açıldıktan sonra Remy'nin sızlandığını duydum. Kıçımı sıkmadan ve ince kolunu belimin üzerine atmadan önce kıkırdadım ve arkama tırmandığını hissettim. "Hey bebeğim!" Başımın arkasını öpmeden önce dedi.

"İnanılmaz derecede iyi görünümlü iki gey erkek tarafından sıkıştırılmak, bir gey erkeğin fantezisi olurdu." İkisini de güldürerek söyledim.

Dark Moon Sürüsü (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin