Bölüm 1 - Moving Out and Moving On

1.2K 70 4
                                    

Bölüm 1 - Moving Out and Moving On

Skyler'ın Bakış Açısı

Tanrım çok geç kalmıştım ve bu komik bile değildi. Pantolonumu çekerken bir ayağımdan diğerine atladım. Beyaz gömleğimin düğmelerini ilikleyip içine sokarken siyah ayakkabılarımı giydim. Ardından dolabımı karıştırıp siyah kravatımı aradım ama bulamadım. Bugünlerde lanet kravatımı bulamıyordum.

Kendi üniversite mezuniyetime geç kalacağıma inanamıyordum! Hayatımın son sekiz yılında bu günü bekliyordum. Dört değil sekiz yıl, çünkü lisede bile üniversiteden mezun olmak için sabırsızlanıyordum. Bugünden sonra bir daha başka bir okula adım atmak zorunda kalmayacaktım.

Okullardan, alışveriş merkezlerinden, parklardan ve birçok insanın olduğu her yerden nefret ediyordum. Sadece insanları sevmiyordum. Beni korkutuyorlardı ve bunu kontrol edemiyordum. Kalabalığın içindeyken ya da biri bana dokunduğunda paniğe kapılırdım. Cehennem, biri bana bir bakıştan daha fazla baktığında bile panikliyordum. Beni gördüklerinde yargılıyorlarmış gibi hissediyordum.

Sosyal Anksiyete Bozukluğuna sahip olmak şakaya gelmezdi. Biliyordum çünkü son sekiz yıldır ben de bu bozukluk vardı. 13 yaşımdayken teşhis konmuştu. İtalya'dan New York'a taşınmamdan sonraki yıldı. Napoli, İtalya'da doğdum ve büyüdüm. Evet bir aksanım vardı.

Taşınmamızın tek sebebi annemin ölümüydü. Babam, annem kanserle savaşını kaybettiğinde çok üzülmüştü. Şehri dolaşmak ve kaybettiği aşkı hatırlatmak istememişti; biz de toplandık ve Amerika'ya taşındık. Hareketin bize iyi geleceğini düşünmüştüm.

Küçükken utangaçtım, bu yüzden özleyecek çok arkadaşım yoktu. Ama bir kez taşındıktan sonra işler daha da kötüleşti. Babam her gece içmeye ve bağırmaya, bir şeyler fırlatmaya başladı. Bununla başa çıkabilirdim, sadece sinirlendiğinde uzak durmak zorunda kalmalıydım.

İnsanlardan her zaman korkmazdım ta ki kabadayılığa uğrayana kadar. O gün okuldan eve yürüyordum ki arkamdan tutulup okuldan birkaç çocuk tarafından terk edilmiş bir parka sürüklenmiştim. Kendi ülkeme dönmemi söyleyerek beni uyarmadan dövmeye başlamışlardı. Burada hoş karşılanmadığımı ve herkesin bu şekilde aynı şeyi hissettiğini söylemişlerdi.

Bu beni daha da korkutmuştu. Herkes aynı şeyi hissederse, beni de döverler miydi? Kontrol edemediğim bir şey için benden gerçekten nefret mi edeceklerdi? Tıpkı cinselliğim için benden nefret etmesi gibi, gay olmak elimde değildi. Ben bu şekilde doğmuştum ve sadece başkalarını memnun etmek için kim olduğumu değiştirmeyecektim.

Telefonum cıvıldayıp gitme zamanının geldiğini söylediğinde düşüncelerimden sıyrıldım. Şapkamı, cüppemi, anahtarlarımı, telefonumu alıp odamdan çıkıp ön kapıya doğru ilerledim.

Oturma odasında, köpeğim Zero, üzerime atladı. Boyu ve ağırlığıyla beni yere serdi. Zero siyah bir Danua. Onu gece yürüyüşlerimden birinde köpek yavrusu olarak bulmuştum. Beni eve kadar takip etmişti ve o zamandan beri beraberdik. Zero da bekçi köpeği olmuştu. Ne zaman beraber dışarı çıksak kimsenin yanıma yaklaşmasına izin vermiyordu, sanki korktuğumu biliyormuş gibi.

Yerden kalkıp kutuların etrafından mutfağa doğru yürüdüm. Buzdolabının üstünden bir köpek kemiği alarak, ben yokken onu meşgul edeceğini bilerek yere fırlattım. Geniş apartmanıma baktım. Taşınma kutularla kaplıydı. Mezun olduktan sonra gidecektim. Apartmandan çıkarken NYU'ya gitmek için bir taksi çağırdım. Kamyonum vardı ama şehirde araba kullanmak cehennem gibiydi.

Bu yerden nefret ediyordum ve asla geri dönmek istemiyordum. İnternette satılık küçük dükkanlar arıyordum. Artık bir işletme diplomam vardı, böylece kendi dükkanıma sahip olabilirdim. Sonunda birkaç hafta önce mükemmel olanı bulmuştum. Uzakta, Kuzey Carolina'ya da Majestic, adında bir kasabadaydı.

Dark Moon Sürüsü (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin