Bölüm 6 - Lunch With A Weirdo
Kennan'ın Bakış Açısı
"Yani oyun kurucu sensin değil mi?" diye sordum kafeye doğru giderken.
"Evet, ikinci sınıftan beri okul takımında oyun kurucuyum." gururla söyledi.
Gülümsedim ve hafifçe başımı salladım. "Futbol için mi üniversiteye gidiyorsun?"
"Hayır, futbolu seviyorum ama Psikoloji okumak istiyorum." Dedi mutluca.
"Psikoloji mi? Şu terapistler gibi mi?" Kamyonun durduğunu hissettiğimde sordum.
Sessizce mırıldandı. "Evet, insanların geçmiş iblisleri aşmalarına yardım etmek istiyorum. İstismar, fobiler, kaygı bozuklukları gibi. İnsanların tek başına üstesinden gelmek için mücadele ettiği bu tür şeylerde, onlara yardım etmek istiyorum."
"Bu kulağa sıkıcı geliyor ve çalışması zor." Kıkırdadım ve kamyon tekrar hareket etmeye başlamadan önce gözlerini üzerimde hissettim.
"Benim için sıkıcı değil. Bence bu piyasadaki en iyi işlerden biri. Gerektiğinde başkalarına fiziksel olarak değil zihinsel, duygusal olarak yardım etmek harika hissettirecek. Zor olacak ama tüm ileri düzey dersleri alma nedenim bu. Ayrıca yaz boyunca birkaç üniversite dersi de aldım, bu yüzden kredilerimde yeterli." Biz dururken gelişigüzel bir şekilde dedi ve kamyonu stop ettirdi.
"Şey, şimdi göremediğim için ne yapacağımı bilmiyorum." dedim kamyondan inerken.
Elimi tuttu ve o kıvılcımları tekrar vücudumda gezindi. Beni kafeye götürürken bu garip duygulardan kurtulmak için dudağımı ısırdım ve başımı salladım. Küçük zil başka bir müşteri geldiğini duyururken, farklı yemek kokuları bir kez daha ağzımı sulandırdı. Kafeye doğru ilerlerken elini daha sıkı tuttum ve beni oturtturdu. Koltuğun etrafını hissetim ve bir kabinde olduğumu fark ettim.
"TRIPP Amca!" İnce bir sesin bağırdığını duydum.
"Jedidiah, burada ne yapıyorsun?" Küçük kıkırdamalar kulaklarıma ulaşmadan önce Tripp'in inlediğini duydum.
"Bugün babamla çalışmaya geldim. Sen burada ne yapıyorsun?" Jedidiah, bunun kardeşinin oğlu olduğunu hatırlıyordum, diye sordu neşeyle.
"Arkadaşım Kennan ile öğle yemeği için buradayım. Neden babana burada olduğumuzu söylemiyorsun?" yumuşak bir şekilde sordu.
"Merhaba Kennan, ben Jedidiah. gelecekteki Dark Moon Sürüsünün Alfasıyım!" Çocuk gururla söylediğininde kafam karışaran kaşlarımı çattım.
"Ne? Dark Moon Sürüsü, o da ne?" diye sordum ve Tripp zorlanmış gibi görünse de kahkahayı patlattı.
"Ah, bu günlerdeki çocuklar! Harika bir hayal güçleri var! Bu onun ve arkadaşlarının ortaya çıkardığı bir oyun, bütün bu 'lider kim' tarzı bir şey." Hızlı bir şekilde açıkladı.
"Oh evet? Bu harika." Gülüp kafa salladım.
"Evet, Jed git babanı getir!" Yavaşça söyledi ve küçük ayak seslerinin gittiğini duydum. "Üzgünüm, o hiper bir çocuk."
"Sorun değil, nasıl olduğunu biliyorum. Üç yaşında bir erkek kardeşim var, Manny." Omuz silkip gülümsedim.
"Evet, onlar bir kıç ağrısı ama yine de seviyorsun." Masanın yanında birinin durduğunu hissetmeden önce kıkırdadı.
"Oğluma kıç ağrısı deme Tripp! Merhaba Kennan, seni tekrar görmek güzel!" Bay Matthews utangaç bir şekilde dedi.
Ona gülümsedim ve başımla onayladım. "Merhaba Bay Matthews!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Moon Sürüsü (boyxboy)
Manusia SerigalaSkyler Bennett, geçmişinin musallat olduğu genç bir adamdır. Yirmi bir yaşında, yalnız biri ve bundan hoşlanıyor. On üç yaşındayken genç Skyler'a SAD (Sosyal Anksiyete Bozukluğu) teşhisi kondu. Diğer insanlarla nasıl baş edeceğini bilemediği için uy...