"میتونم برم تو؟" سوا به نگهبانی که ظاهرا خیال کنار رفتن نداشت گفت و به در اشاره کرد "متاسفم مامور لی اما پخش اطلاعات مرکزی غیر قابل وروده مگر اینکه مجوز داشته باشین" سوا آهی کشید و توی تاریکی دستشو توی جیبش کرد تا کارتشو پیدا کنه" من مجوز ورود به همه قسمت های کی سیو دارم این همه سخت گیری لازمه؟" نگهبان تعظیمی کرد و گفت " متأسفم قربان من فقط از دستورات اطاعت میکنم "سوا که کارتشو پیدا نکرده بود به غرغرش ادامه داد" کارتم چرا نیست ایشش " نگهبان به گردن سوا اشاره کرد و گفت " کارتتون دور گردنتون نیست؟" سوا دسشتو به گردنش کشید و با حرص کارت رو از گردنخارج کرد و به نگهبان داد "چرا اینجا انقد تاریکه "
نگهبان کارت رو گرفت و به سمت سیستمش چرخید " نور کم باعث میشه عملکرد قفل های امینتی مخصوص و مادون قرمز بهتر باشه" کارت سوا رو روی لیزر آبی رنگ گذاشت با سبز شدن صفحه شیشه ای تعظیم کرد و کارت رو به سمت سوا گرفت " میتونید برید داخل" سوا تشکری کرد و از در فلزی عبور کرد.
حتی قسمت اصلی کی سی هم این همه دنگ و فنگ نداره به مانیتور های بزرگ روبروش نگاهی انداخت روی هرکدوم یه چیزی درحال نمایش بود و چندین نفر پشت میز هاشون درحال بررسی جداگونه ی هر مانیتور از روی سیستم هاشون بودن سوا به سمت اتاق مینهو رفت و تقه ای به در زد " بیا تو" وارد اتاق شد مینهو چرخی روی صندلی مخصوصش زد و به طرف سوا چرخید و خندید " کیو میخوای کله پا کنی؟"
سوا خودشو روی مبل انداخت و بیتوجه به سوال مینهو گفت " چرا جدیدا انقد سخت گیری میکنن سه ساعت طول کشید بزاره بیام تو" مینهو از جاش بلند شد و کنار سوا نشست " جدیدا اینطوری شده دستور رئیس مینه حتی کد هارو هم ارتقا دادن " سوا نگاهی به تیشرت نخی و شلوار گرم کن مینهو انداخت "اه نگاش کن با لباس راحتی میگرده " مینهو به کت شلوار سوا اشاره کرد و گفت" این لباس زرق و برق دار هم بد نیست "
سوا دکمه ی کت رو باز کرد و از تنش درآورد " این لباس فقط برای امشب بود " مینهو که انگار چیزی یادش اومده بود پشت سیستمش قرار گرفت و گفت " میدونستی تهیونگ تیتر اخبار شده؟ " سوا با تعجب به مینهو که چیزی رو به سرعت تایپ میکرد نگاه کرد" انقد سریع؟ " سوا نگاهشو به مانیتور که اخبار رو نشون میداد دوخت
"چه اتفاقی پشت پرده مراسم امسال بوده؟ چرا بادیگارد کیم تهیونگ جایزه رو به اون داد و از همه مهم تر کیم تهیونگ سعی داشت چه چیزی رو به ما بفهمونه؟ بعد از صحبت های تهیونگ سهام شرکت جونز افت ده درصدی داشته و هنوزم به نمودار نزولی خودش ادامه میده ما هنوز نتونستیم با تهیونگ ارتباط برقرار کنیم همونطور که تو قسمت قبل دیدید درست بعد از صحبت هاش همراه مدیر برنامه هاش و دو بادیگاردش از مراسم خارج شد و همرو توی بهت گذاشت امیدواریم بتونیم بفهمیم چه اتفاقی افتاده بوده تا باعث ناراحتی کیم تهیونگ شده بود، طرفدار های این بازیگر هم دست به کار شدن از جونز خواهان عذر خواهی از تیهونگ شدن اما طرف دیگه ی ماجرا هم اگه این اتهامات بر پایه و اساس درستی نباشه کیم تهیونگ محکوم به پرداخت غرامت میشه؟ "
YOU ARE READING
𝐁𝐨𝐝𝐲𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝 |ᵏⁱᵐ ᵗᵃᵉʰʸᵘⁿᵍ
Fanfiction[ Complete ] boy x girl لی مین سوا مامور اموزش دیده ای که توی کار خودش مهارت بالایی داره و حالا میخواد برا اولین بار بادیگارد بازیگر معروف کیم تهیونگ بشه