Chapter 21

893 114 33
                                    


با خستگی خودشو روی صندلی ماشین ولو کرد روز خسته کننده ای بود و کارشون تا 12 صبح طول کشیده بود. " گوشیت داره زنگ میخوره" جونگکوک اینو گفت و به گوشی سوا که روی پاش بود اشاره کرد، دختر چشم هاشو باز کرد و گوشیو که اسم جین روش خاموش روشن میشد برداشت و تماس رو وصل کرد.

" بله جین" صدای بلند آهنگ همراه خنده جین مخلوط شد" سوا میشه بیای دنبالمون؟" لحن کشدار جین مثل آژیر خطر برای سوا بود متعجب سرجاش صاف نشست " جین تو مستی؟" جین با مکث طولانی ای گفت " فک کنم... آره " سوا با وحشت گوشیو بیشتر به گوشش چسبوند" آجوما کجاست" جین بلافاصله گفت" اینجاست آجوما.. سوا دلش برات تنگ شده" جین این رو گفت و خندید " کجایین الان " سوا دلشوره گرفته بود و معدش پیچ می‌خورد.

" اینجا... ببخشید اینجا کجاست... " جین انگار مشغول پرس و جو از کسی شد اما صدای آهنگ اونقدر زیاد بود که سوا نمیتونست چیزیو بشنوه بعد چند ثانیه صدای جین که چیزی رو زمزمه میکرد به گوش سوا رسید " گوشیو بده به یکی دیگه" جین گوشیو سمت پسری که پشت بار درحال پر کردن شات ها بود داد و سرشو روی میز گذاشت " بله؟" صدای عصبی سوا باعث شد ظرف شیشه ای آبی رنگ از دست پسر بیوفته " آدرس اون خراب شده رو بده" پسر مشغول آدرس دادن شد سوا گوشیو روی اسپیکر گذاشت و به طرف جونگکوک گرفت" این مسیری که میگه رو برو" جونگکوک بی حرف پاشو روی گاز فشار داد و وارد اتوبان شد.

بعد از اینکه آدرس رو گرفت گوشیو قطع کرد و با حرص اونو روی پاش انداخت مضطرب انگشت های کشیدشو بین ریشه ی سیاه رنگ موهاش کشید " جین مست بود؟" سوال جونگکوک بی جواب موند چون سوا به صورت عصبی می‌خندید " اون قرار بود دو روز تو خونه مراقب مامان بزرگ من باشه حالا باهم رفتن کلاب و الان مستن... جین بیاد جلو دستم میکشمش" جونگکوک بزاق دهنشو قورت داد پاشو بیشتر روی گاز فشار داد و نیم نگاهی به سوا انداخت نمی‌دونست وضعیت چقدر بده برای همین ساکت موند تا مثل بنزین روی آتیش خشم سوا نباشه.

به محض ایستادن ماشین سوا درو باز کرد و بیرون رفت و منتظر جونگکوک نموند تا ماشینو پارک کنه نگاهی به کلاب روبروش انداخت و به سمت در رفت " کارت شناساییتونو ببینم" بدون اینکه نگاهی به نگهبان قد بلند جلوش بکنه اونو کنار زد و وارد شد " هی تو نمیتونی همینطوری سرتو بندازی پایین.." جونگکوک به سمت نگهبان رفت و قبل از اینکه دردسری ایجاد شه مشغول توضیح دادن به نگهبان شد، سوا بی توجه به اون دو نگاهشو اطراف کلاب چرخوند صدای بلند موسیقی و بوی الکل عصبیش می‌کرد با دیدن جین تو قسمت وی ای پی نفس عمیقی کشید و به قدم های بلندش جهت داد.

" شما اجازه ی ورود به بخش وی ای پی رو ندارید " سوا با رگه های قرمز چشم هاش که مخلوطی از خستگی و خشم بود به نگهبان جدیدی که به پاش پیچیده بود دوخت کارت مخصوص امنیتیشو از جیبش خارج کرد و نشون نگهبان داد " بکش کنار" نگهبان متعجب از عصبانیت سوا کنار رفت " سوا فک نمیکردم انقد زود بیای" جین با دیدن سوا با خوشحالی از جاش بلند شد اما نتونست تعادلشو از دست بده و دوباره روی مبل راحتی افتاد.

𝐁𝐨𝐝𝐲𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝 |ᵏⁱᵐ ᵗᵃᵉʰʸᵘⁿᵍWhere stories live. Discover now