🧛🏻1. Bölüm🧛🏻

9.1K 163 7
                                    

"Leydim, buradalar... prens burada."

Hizmetçisinin sarsılmış sesini duyduğunda Evie'nin omuzları anında gerildi. Onu kontrol etmeye yeni gelen annesine gergin bir bakış atarken sırtından soğuk terler damlıyordu.

"Anne, ben..." Evie bilinçsizce annesinin eteğini tuttu. Yardım edemedi. Son birkaç günde kendini yeterince hazırladığını düşünmüştü, ancak an geldiğinde korku ve belirsizlik kararlılığını çökertmekle tehdit ediyor gibiydi.

"Sus canım," dedi annesi kızına güven verircesine sarılırken ama gözlerindeki endişe onu ele verdi. "Endişelenme, bunu yapabilirsin canım" diye fısıldadı Evie'nin sırtını nazikçe ovarken. "Bunu yapma sebebini unutma, Evie..."

Annesi başırı öptü sarsılmış görünmesede Evie annesinin içindeki endişe ve sıkıntıyı hissedebiliyordu.

Evie derin bir nefes aldı. "Evet anne," diye yanıtladı, annesine zoraki bir gülümseme gönderirken. "Bunu yapabilirim."

"İyi kız..." Annesinin kolları son bir kucaklama için tekrar onu sardı ve bir saniye sonra annesi hizmetçisine başını salladı.

Evie'ye "Şimdi sen hazırlanırken misafirlerle buluşacağım," dedi ve kızına cesaret verici son bir gülümseme gönderdikten sonra Evie'nin annesi sonunda odadan çıktı.

Evie gözlerini kapadı ve hizmetçisi hemen onun etrafında dolandı. Hızla atan kalbini sakinleştirmek için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı, kendi içinden kendi kendine konuşuyor ve kendine her şeyin yoluna gireceğini söylüyordu. Kararını sertleştirmeye o kadar odaklanmıştı ki hizmetçi sonunda konuştuğunda biraz şaşırdı.

"Muhteşem görünüyorsunuz leydim." Evie'nin gözleri aynaya kaydı ve yansımasını inceledi. Saçları o kadar güzel düzenlenmişti ki; yüzü doğal, masum, bakire özelliklerini vurgulayacak kadar boyanmıştı.

Evie sessizce kendine baktı. Nihayet düğün günü gelmişti. Daha gençken bu günü hayal ederdi, hayallerinin erkeğiyle evlenmenin ne kadar büyülü ve harika olacağını hayal ederdi. Koridordan hayallerindeki damadına doğru yürürken, kendini büyük bir mutluluk, heyecan ve zevkle gülümserken görmüştü.

Ama onun bu hayallerinin hiçbiri gerçekleşmeyecekti. Heyecan ve zevk yerine, yüreği korku ve huzursuzlukla doldu. Pekala, kimse onu suçlayamazdı çünkü en yüksek güç kademesindeki çoğu kadın gibi Evie de kiminle evleneceğini seçemiyordu. Yanlışlıkla, aptalca bir şekilde prenses olmadığı için tüm bunlardan güvende olduğunu düşünmüştü. Ancak, tüm İmparatorluğun en güçlü soylu ailesinin kızıydı. Sonunda bu kaderden kaçamadı. Aslında, tanıdığı herkesten, muhtemelen var olan herhangi bir İmparatorluğun prenseslerinden bile daha kötü durumda olduğuna inanamıyordu. En azından bu prensesler, komşu insan imparatorluklarından imparatorlar ve yüksek rütbeli askeri generallerle evlendirildi.

Evet, o da bir prensle evlenmek üzereydi ama... o prenseslerin aksine müstakbel kocası insan değildi... o bir vampirdi. Ve vampirler onların düşmanıydı, insanın ölümcül düşmanları.

"Zamanı geldi hanımefendi." Hizmetçinin sesi onu neredeyse tekrar yerinden sıçratacaktı. Uzun ve derin bir iç çekti - onun gibi asil hanımlar memnuniyetsizliklerini sesli bir şekilde ifade etmediler - başını dik tutarak ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdü.

Girişteki kapı onun için açıldı ve koridor boyunca sakince ilerlemeden önce pervazın üzerinden zarif bir şekilde adım attı. Attığı her adımda daha da ürkütücü görünen kapılara doğru yürürken kaç kez derin bir nefes aldığını hesaplayamıyordu. Son bir adımla nihayet düğün salonuna açılan büyük çift kapının hemen önünde durdu.

"Güçlü ol, Evie. Ailen ve tüm imparatorluğun iyiliği için," diye tekrar tekrar fısıldadı kendi kendine. Omuzlarını dikleştirdi ve kapıların açılmasını beklerken bir kez daha yukarı baktı. Ay ve yıldızlar onun üzerinde parlıyordu.

Hayallerinde, düğün günü her zaman rüzgarda dans eden düşen yapraklarla çevrili olduğu güzel güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı ve gecenin yaratığıyla evleneceğini kim düşünebilirdi.

Gökyüzü açık, sakin ve huzurluydu. Yıldızlar ona göz kırptı ama gökyüzünün sakinliği bile içinde köpüren kargaşayı dindiremedi. Nabzı hızla atıyordu ve tek yapabildiği tekrar tekrar derin nefesler almaktı. Elleri titriyordu ve onları tekrar hareketsiz tutmak tüm gücünü aldı.

Daha sonra onun varlığı duyuruldu ve sonunda alay başladı.

Girdiği salon lüks çığlıklar atıyordu ve gözler için bir şölen gibiydi, ancak odayı dolduran tüm güzel ihtişamın aksine, atmosfer beklendiği gibi gergin ve ağırdı. Vampirlerin ve insanların tek bir çatı altında bulunması son derece nadirdi. Tabii ki, iki ırkın aynı çatı altında durduğu zamanlar oldu ama bu seferki fark, birbirlerini öldürmeye niyetleri olmamasıydı. Bu düğün nedeniyle, vampirler ve insanlar tarihte bir ilk olan ateşkesi kabul ettiler

Sunağa yaklaşırken, uzun, sivrilen parmakları elbisesini sıkıca kavradı - bu hareket konuklar tarafından fark edilmedi çünkü elleri elbisesinin hacimli kıvrımları tarafından yutuldu - ama Evie'nin gözleri yere sabitlenmiş halde kaldı. Yüzü hâlâ ileriye dönüktü ama gözleri yerde, her zaman 5 metre uzağındaki o tek noktaya odaklanmıştı. Rahatlayamıyordu. Çarpışmadan ve birbirlerini öldürmeden hemen önce, savaş alanında vampir ve insan orduları arasındaki küçük, ince bir yolda yürüyormuş gibi hissetti. Her şeyden önce, kendisini, yakında müstakbel kocasının ve vampirlerin ona asla zarar vermeyeceğine dair söz verilmiş olmasına rağmen, kurban edilmek üzere kasabin evine gönüllü olarak yürüyen masum küçük bir kuzu gibi hissetti.

Havadaki gerilim o kadar yoğundu ki, tek yapmak istediği arkasını dönüp kaçmaktı, ama yapmadı. Yapamadı.

Evie kendi kalp atışlarının yüksek sesle çarpmasından başka bir şey duyamıyordu. Müstakbel kocasına bakmak için gözlerini bile kaldıramadı çünkü çok korkmuştu! Vampirlerle olan tüm karşılaşmaları onu sonuna kadar korkutmuştu. Pek çoğunu görmemişti ama beş yıl önce yakalanmış bir vampirle karşılaşmıştı. Vampirin keskin dişleri ortaya çıkmış, onu kaçıranlara iğrenme ve öfkeyle hırlıyordu ve gözleri aşırı solgun teniyle tam bir tezat oluşturan kan kırmızısı parlıyordu. Bu vampirin görünüşü Evie'yi dehşete düşürmüştü. Aynısı bir yıl önce arabasına saldıran vampirler için de geçerliydi

Bütün vampirlerden korkardı. Bütün insanlar vampirlerden korkardı. Vampirler, annelerin her zaman çocuklarını korkutmak için kullandığı kötü canavarlardı. Ve yine de işte buradaydı, onlardan biriyle evlenmek üzereydi

Kendi korkuları içinde kaybolan Evie, mihraba ulaştığının farkında değildi ve bir el görüş alanında belirdiğinde anında şimdiki zamana geri çekildi. Neredeyse şokta tökezledi. Ele bakan Evie yutkundu. Bunun evleneceği vampir prensin eli olduğunu biliyordu.

Yavaşça gözlerini kaldırdı, bakışları onun elinden, dirseğine, karnına doğru kaydı ve ardından göğsünde durdu. Yukarı doğru devam etmeden önce sessizce nefes aldı ve sonunda onun yüzünde durdu

Ve gözleri buluştuğu an... Evie'nin kalbi bir anlığına durdu.

***

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin