FİNAL

2.5K 66 17
                                    

Gülperi

3YIL SONRA

Okulun önünde durdum. Yanımdan heyecanla geçen arkadaşlarıma tezat ben oldukça duygusuydum. Onlar mezun olmanın sevincini yaşarken ben belki de her şeyin artık tamamen geride kalmasının bilinciyle irkilmiştim. Bitmişti, bu şehir artık benim için tamamen bitmişti.

-" Eh be güzelim , bari bugün gülsün şu yüzün!"

Kolunu omzuma atan Aslı'ya  gülerek baktım. Bari bugün değil mi , üç yıldır gülmeyen yüzüm bugün gülecek değil mi?

Omzumda kolunu çekti ve onun anlattıklarını dinleyerek içeri girdik. Hayat insanları bazen bambaşka noktalara sürüklüyordu. Aklına bile gelmeyen bir ihtimali yaşarken buluyordun kendini.

Hayatım üç yıl önce tamamen değişmişti . Çok çabalamıştım, mutlu olabilmemiz için çok çabaladım. Ama benim çabam yeterli gelmedi. Mutlu olmadı, yapamadı.

Gökdeniz, çimen gözlüm diye sevdiğim adam üç yıl önce daha fazla devam edemeyeceğini söyledi. Ona zarar verdiğimi, sağlıklı bir ilişki yürütemediğimizi söyledi. Aslında bir bakıma haklıydı da , bir gün gülsek üç gün ağlıyorduk. Ben onla mutsuzluğa da razıydım ama o kaldıramıyordu.

Onun engelleri sevgisinin önüne geçmişti. Yıkamadım, hayata likarşı ördüğü duvarı yıkıp da ona ulaşamadım. Doya doya sevip sarılamadım. Belki de yeterince sevdirmedim kendimi. Bilmiyorum , bizim için hep bir şeyler eksikti, asla tam olamadık.

Üç yıldır her gün beni terk ederken söylediği sözler canlanıyor beynimde, o çırpınışları gözümün önünden gitmiyor. Hani bir şeye çok ihtiyacın vardır ve onun için çabalarsın ya öyleydi, benden ayrılmaya çok ihtiyacı vardı. Ağlayarak bana haykırışlarını ölsem unutmam.

İstediğini verdim bende ona en sonunda. Bensiz , üç yıldır. Onsuzluk aksine beni mutlu etmiyor. Çok uğraşttım bunun bir ilişkide engel olmadığını anlatmak için çok uğraştım , doktorlar seanslar denemediğim şey kalmadı. Belki de asıl sebep Gökdeniz'in beni istememesiydi . Belki de beni hiç sevmememişti .

Şimdi ise mezun oluyordum. Şehir dışında kendime bir iş bulmuştum oraya gidecektim. Törenden hemen sonra bu şehirde Gökdeniz'de tamamen geride kalacaktı.

Tıpkı üç yıl önceki o an da olduğu gibi.

3 YIL ÖNCE

"Peki çimen gözlüm" çöktüğüm kaldırım dibinden bir elimle destek alarak kalktım. Gözümden akan yaşlarla son kez sevdiğim adama baktım. Beni istemeyişine baktım.

Kabul ettiğimde gevşeyen aşık olduğum yüzüne baktım. Bu kadar mı bıkmıştı benden? Boğazıma inen yumruyu yok saymaya çalışarak son defa konuştum.

-" Özür dilerim, senden gerçekten özür dilerim. Benden bu kadar bıktığını fark edememişim"

Başını salladı.

-" Anlamıyorsun peri-"

Hızla sözünü kestim

-" Hayır , hayır! Ben seni anladım. Sen beni hiçbir zaman anlattığın gibi görmemişsin . Benim kadar sevememişsin ." " Sevsen böyle olmazdı"

" Gülperi , ben artık seninleyken mutlu olamıyorum, anla işte! Seni de edemiyorum"

Gözyaşlarım bir bir akarken kalbimde aynı hızla sıkıştı. Anlıyordum neden sürekli canımı acıtmak istermiş gibi bunu söylüyordu ki?

-Anlıyorum, lütfen sus artık! Yakma canımı daha fazla !

-" Özür dilerim"

Başımı salladım. Özür dilerdi sevdiğim adam beni terk ederken özür dilerdi. Başka ne yapabilirdi ki? Ailem dediğim adam bana zarar veriyorsun diyerek beni acımasızca ardında bırakırken sadece özür dilerdi. Gülperi ne yapardı peki?

İnsanlar değişirdi, hem de siz ne olduğunu bile anlamadan. Gökdeniz, benim çimen gözlüm de değişti. Beni en az benim kadar sevdiğini düşündüğüm adam halbuki beni sevmiyormuş .

" Olur da bir gün yollarımız kesişirse bu anı unutma. Canın yanmasın diye yeri geldiğinde senden bile vazgeçecek bu kızı unutma. Dedin ya bana hayal kırıklığım olursan seni affedemem diye peki ben , ben seni nasıl affedeceğim? Bu yaptığını ihanetten nasıl saymayacağım?

O yüzden olur da bir gün pişman olurda yanıma gelirsen bilki mucize diye bir şey yokmuş ve periler de gerçek değilmiş. Ben belki de bir sanrıydım öylece,varlığımla yokluğum bir. "

" Sana son kez bir şey söyleyeceğim . Sen benim hayal ettiğim çimen gözlüm olamadın. Sen benim için çok büyük hayal kırıklığı oldun . "

İfadesiz duran yüzüne hayretle baktım . Ama Gökdeniz kararlıydı işte . Beni istemiyordu ondan gitmemem de üzülmüyordu. Belki de içten içe seviniyordu.

-" Sana rağmen seni çok sevdim "

BÖLÜM SONU

Arkadaşlar öncelikle merhaba, aniden final yapmam şaşırtmış olabilir ancak Gökdeniz ve gülperinin hikayesi buraya kadardı. Onların mutlu bir sonları olmasını çok isterdim ancak Gökdeniz gibi çocukluğunda böyle büyük bir travma yaşayan biri kendince engel gördüğü durumu yok sayamazdı , o da yapamadı.

Hikayenin sonunu elimden geldiğince belli etmeye çalıştım ama onların sonu başından beri belliydi .

Benim için çok güzel ve özel macera oldu. Gülperi ve gökdeniz ayrı ayrı benim için çok özel. Anlayışlarınız için  ve bu yolcukta yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim. Görüşmek üzere:)

KÖRDÜĞÜM SEVGİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin