Gökdeniz3 Ay Sonra
Mutluluk geç de olsa çoğu zaman güçte olsa mutlaka gelir. Hayat her zaman hüzünle kaplı değildir. Her ne kadar yaşamın çoğunu öyle geçirsek de tüm mesele o zinciri kırmakla başlıyor. Uzak da değil tıpkı yakın olmadığı gibi.
Yaşadığım her an için mutluyum. Pişmanlığı iliklerine kadar yaşamış bir adam olarak dönüp de baktığımda hayatın hiçbir anından pişmanlık duymuyorım.
Evet hatalar yapıldı, hiç öğrenmemem gereken hisleri öğrendim. Evet acımasızlıkları ruhuma kadar işledi ama bunlar bana birçok şey kazandırdı. Gülperiyle bizi birbirimize çeken bu yaşadığımız acılardı.
Çocukluğumuz sevmiş birbirini, ruhlarımız birbirini anlamışken yaşadığım anlardan artık acı çekmiyorum.
Geçmişin artık geçmişde kalması gerektiğinin, yaşanılan onca şeyi düşünmenin hiçbir faydası olmadığını anladım. Ömür beklemek ve keşke demek için çok kısa. O yüzden affedin, tüm sevgisizliğe rağmen sevin, tüm acılara rağmen gülün çünkü hayat geride takılı kalanı değil şimdiyi kabulleneni yaşatıyor.
Gülperi beni affetmeseydi yaşayacağımız hayatı daha doğrusu yaşamayacağımız günleri düşünmek bunun olabilme ihtimali bile şimdi beni korkutuyor. Ancak o bana tekrar bir şans verdi, kırgınlığını kızgınlığını kendi içinde geçirmektense onlara sebep olan bana bıraktı.
Tüm hatalarımla yıllar sonra gittim ona, tüm hatalarımla günler sonra kabul etti beni. Her zamanki gibi her şeyden önce tutuklu sevgisini. Her şeyden çok değer verdi ona çünkü sevilmek gibi sevmek de çok sık yaşanmayan bir duygu. Gerçekten sevdiyseniz eğer emin olun bu belki de hayatınızın şansıdır.
Emin olun ki bu dünyadan hiç sevmeden hiç sevilmeden giden binlerce insan var.
Birbirimizi bu kadar severken gereksiz birçok şeyi aramıza aldık. Onu düşünürmüş gibiydi aslında hareketlerimiz ancak sevdiğiniz adam veya kadın için yapabileceğiniz en iyi şey onun yanında olmaktır. Ne bir adım ardı ne de önü. Her şeye inat solunu döndüğünde gördüğü ilk insan olduğunuzda emin olun çözülmeyecek sorun kalmıyor.
-" Hayatım nerdesin? "
Perimin sesiyle gülümsedim. Tam olarak şu an her şeye değerdi.
-" Balkondayım perim "
Yanıma oturmasıyla elimi uzattım. Elimi tutarak başını omzuma yasladı.
-" Ne düşünüyorsun "
-" Başardık perim, onu düşünüyorum "
Eliyle kolumu sardı. Ardından güldü. Evimizde evliliğimizin ilk ayını geride bırakırken mutluluk sanırım alıştığımız bir duyguya dönüşmüştü.
Düğünümüz buruktu, kimsesizdik bizim için koşuşturan anne babalarımız yoktu merakla bizi bekleyen akrabalarımız da yoktu. Sadece biz vardık perim ve ben aslında o gün daha iyi anlamıştık ki biz aslında koca dünyada yalnızlığı paylaşan o iki insanız. Birbiri olmadan yalnız olacak o iki insan.
Benim için ayrı bir burukluğu daha vardı o gün, büyük ısrarımla gülperiye gelinlik giydirebilmiştim.. Mahrum kaldığımızonca şeyden sonra bir de gelinliği olmadan evlenmek istememiştim. Ancak bu belki de benim bu hayatta en zorlandığım andı.
Perim , eşim belki de bu hayatta en güzel olduğuı andaydı. Melek gibiydi ancak ben onun o güzelliğimi görememiştim. Evet olduğum durumu kabulleneni çok olmuştı. Ama bu başkaydı, yani o anı görmeyi her şeyden çok isterdim. Evliliğimiz için hazırlanan perimin gerçekten de peri gibi olduğu o anları görebilmek için her şeyini verirdim.
Bizim hikayemiz bir bankta başlamıştı. limon çiçeği kokulu bir kızın çimen gözlüsünün yanına gelmesiyle başlamıştı. Biz iki yabancıyken aynı dümenin yanında olduğunu fark eden iki insan olmuştuk. Gittiğimiz yolun birleşen dünyamıza olduğunu bilmeden.
Bu hikaye bir peri kızının ama bir çimen gözlüyü hatalarıyla kabul etmesiyle tekrar başladı. Bu bir son ama aslında sonsuzluğa açılan son kapı.
Sevmek kusurlarla iç içedir. Ve sevgi en çok kusurların içindeki mükemmelliğe yakışır.
BÖLÜM SONU
Güzel bir serüvenin sonuna geldim. Bu hikaye benim aralıklarla yazıp sildiğim bir kitaptı. Şimdi tamamlamış olmak iyi hissettiriyor .
Umarım iki kitap boyunca severek okuduğunuz bir kitap olmuştur. Yorumlarınızı genel olarak belirtir seniz mutlu edersiniz en azından ne düşündüğünüzü öğrenmek isterim.
Son kez kendinize iyi bakın hoşçakalın ve unutmayın sevgi dinlendirir yormaz💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM SEVGİ
Literatura FemininaGökdeniz kusurundan dolayı kendini sevgiye kapatmış bir adamdı, Gülperi hiç görmediği sevgiyi ondan bekleyen bir kadındı. Gökdeniz âmâ bir adamdı gülperi ise yetim, bu hikaye onların. 19.11.22 acı kategorisinde 1.✨ 30.05.23 aile kategorisinde 1.✨ 2...