27.Bölüm

431 17 0
                                    


Herkese merhaba! Ben geldim, bu sefer yine Gökdeniz ve perisiyle geldim. Son olacaktı güya: )
İlk kitabı okumadan gelenler için kurguyu daha net anlamınız için ilk kitabı okumanızı tavsiye ediyorum ancak ikinci kitapta tek başına anlaşılır nitelikte. Keyifli okumalar🌹

Gökdeniz

Hayat koca bir pişmanlıktan mı ibaret? Yoksa sonunu düşünmeden yola çıkanlara gerçekleri eninde sonunda gösteren bir dost mu?hangi seçenek bilmiyorum ancak şu dünyada bildiğim bir şey varsa o da pişman olduğum. Deli gibi hem de. ben yapmıştım, peri'm diye sevdiğimle iki yabancı olmamıza ben sebep olmuştum. Acımasız yönüyle karşılaştığım bu hayatın faturasını bana bu hayatta en çok destek olan,en çok sevene kesmiştim. Neden peki?Görmüyorum.

sevdiğim kadınla doya doya yaşamamın önüne geçmişimi bırakamamama neden olan hayatımın katili kadın yüzünden. Değmiş miydi , iki yıldır o bayıldığım limon çiçeği kokusunu alamama yanımda bıcır bıcır konuşan bir perimin eksik olmasına değdi mi?ben hayatımın en büyük hatasını yaptım. Deli gibi sevdiğim kadını zorla benden ayırarak en büyük ihaneti yaptım.

Şimdi bu koca istanbulu karış karış gezsem dahi perimin esamesini bile bulamayacağım bu sokaklar bana dar gelirken içimin yok oluşunu uzaktan, sessice izliyorum. tıpkı arkasına baka baka giden gülperinin gidişini sessizce izlediğim gibi.

Ama artık kendi hayatımın figüranı olmaya dayanamıyorum. Yaşadığım onsuzluk, kimsesizliğimden de büyük bir yara bıraktı. Sevgiyi daha önce hiç yaşamadığım ruhum birbirimizi severken ki o naif duyguyu arıyor. Ben gülperideki dinginliği, sevgiyi, güzelliği ve merhameti istiyorum. O ki bana katlanacak, beni izin verseydim eğer sonsuza dek yanında tutacak kadındı ben ise onun korkak sevdasıydım . Onun cesurluğunun aksine.

" Abi yeter, harap ettin kendini ! Olan oldu artık"

Başımı salladım. Olan olmuştu tabi. Gülperi yoktu, daha ne olsundu. Her şey bambaşka noktaya evrilmişti iki yıl önce belki de perime ayrılalım derken onun benden vazgeçeceğini düşünmüyordum. Ama ben gururumdan , küçük düşme hissinden dolayı nasıl geri çekildim ise o da istenmemekten dolayı geri çekilmişti . Hakkı var.

-" Olmuyor Emre görmüyor musun? Yapamıyorum işte , onsuz olmuyor? "

Sıkkın bir nefes verdi.

" Git abi , git ve onu da kendini de bu azaptan kurtar."

Bi bilseydim yerini gitmez miydim?

" Emre-"

" Ben öğrendim abi , Gülperinin nerde olduğunu öğrendim . Nevşehir'e gitmiş, görev için."

Bütün vücudum buz kesti. Kalbimin atışı yavaşlarken kesik bir nefes aldım. Nevşehir?
Güzelimin içi giderek anlattığı öğretmenliğini ilk Nevşehir'de mi yapmıştı.

Çocuklar benim geçmişim, onlar bizim kurtuluşumuz derdi hep, ki o değil miydi Gül için kendini feda etmek isteyen . O ilk gün yanında olmaya söz vermiştim, heyacanını azaltacağıma onu sakinleştireceğim dair bir söz.

Ne acı. Gülperiye verdiğim hiçbir sözü tutamadığım gibi bunu da tutamamıştım. Ama bekle beni Peri'm , bıraktığım yarı yolda sana yoldaş olmaya geliyorum .

BÖLÜM SONU

Evett anlaşıldığı üzere bu kitab Gökdeniz ağırlıklı olacak. Tanıtımda yazdığım gibi bu onun pişmanlık hikayesi. Sonları ne olur bilmiyorum ama okurların isteğiyle onlar son bir şansı daha yakaladı : )

Umarım beğenmişsinizdir desteklerinizi bekliyorum hoşçakalın 💙

KÖRDÜĞÜM SEVGİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin