Bölüm Şarkısı: Furkan Halıcı~ AlışamadımGörmesende gözlerimi hissetmez misin sevgimi?
Gülperi
Bugün yine banka doğru gidiyordum. Orası Gökdeniz bilmese bile bizim buluşma yerimizdi. Gökdeniz'i yine orda otururken görünce gülümsedim. Yine aynı şekilde oturuyordu. Geçtim bende oturdum. Bugün içimde garip bir hüzün vardı.
Gökdeniz ellerini birbirine kenetlemiş ve ben geldiğimden beri sıkmaya başlamıştı. Kaşlarım çatıldı.
- " Ne istiyorsun benden?" dedi.
Daha önce duymadığım kadar soğuk ve sertti sesi.
Ani gelen soruyla şaşırdım. Ne olmuştu birden bire?-"Bir şey istemiyorum ki"
-" Neden peşimdesin o zaman limon çiçeği?"
Limon çiçeği mi?
-"Ee şey, tam olarak peşinde değilim ki"
Dalga geçer gibi güldü. Ellerini ayırıp dizlerinin üstüne koydu.
- "Yol yakınken vazgeç Gülperi" dedi
Elimdeki çantayı sıkıca tuttum. Beni kendinden uzaklaştırmaya çalışıyordu. Ama neden ? Dün çok eğlenceli vakit geçirmiştik.
-" Yolun yakın olduğunu nerden biliyorsun? Ben o yolu bitireli çok oldu çimen gözlüm. Dönüş yok." dedim
Kaşları çatıldı. Yüzü sinirli bir hal aldı.
- "Vazgeçmelisin"
Gözlerim doldu. Beni sevsin demiyordum ama sevgime neden karışıyordu ki? Ben sessizce seviyorum onu; kırmadan, üzmeden sessizce.
-" Neyden vazgeçeyim Gökdeniz? Fark etmese bile bir yıl yalnızlığıma ortak olan adamdan mı yoksa her duamın başrolü olan çimen gözlümden mi ? Sen söyle , ismi bile şu öksüz gönlümü sevindiren adamdan mı vazgeçeyim? "
Akan gözyaşlarımı elimle silip derin bir nefes aldım. Canım yanıyordu. Sevdiğim adam karşıma geçmiş beni sevme diyordu.
-" Ben seni nasıl sevmeyeyim ki? Gülünce kısılan gözlerin, gamzelerin , dudakların ,ellerin kalbin bu kadar güzelken nasıl sevmeyeyim? "
- " Beni sev demiyorum sana, sevsen güzel olurdu ama demekki beğenmedin beni güzel bulmadın , olabilir. Ama benim sevdama karışma Gökdeniz ona senin bile karışmaya hakkın yok. "
Sinirle konuşmaya başladı.
-" Olmaz işte gülperi , uzak dur benden. Bu yolun sonu acıdan başka bir şey getirmez."
-" Seni sevip sevmeyeceğimi sana soracak değilim. Yorma sen kafanı, boşver " dedim
Bir şeylerden korktuğunu, çekindiğini anlamıştım. Mesele beni beğenmemesi, istememesi değildi. Onun sorunu kendiyle ilgiliydi bir şeyleri eksik görüyordu ve bu durum onu korkutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM SEVGİ
Literatura FemininaGökdeniz kusurundan dolayı kendini sevgiye kapatmış bir adamdı, Gülperi hiç görmediği sevgiyi ondan bekleyen bir kadındı. Gökdeniz âmâ bir adamdı gülperi ise yetim, bu hikaye onların. 19.11.22 acı kategorisinde 1.✨ 30.05.23 aile kategorisinde 1.✨ 2...