Gökdeniz
Elimdeki son eşyayı da dolaba koyarken yorgunlukla gülümsedim. Son eşyalarda tamamdı, geriye bir şey kalmamıştı. Koltuğa kendimi tabiri caizse atarken aynı anda bildirim gelen telefonumu elime aldım.
-"Abi naptın tamamen yerleştim mi , iyi misin bar öı bir sıkıntı "
Emre'nin sesli mesajına aynı şekilde cevap verdirirken tebessüm ettim. Ne olursa olsun benden vazgeçmeyen küçük abim.
-"İyiyim abim her şey yolunda sen nasılsın "
Mesajı gönderip telefonu yanıma bıraktım. Koltuğa uzanmak üzereyken çalan zille kalp atışlarım hızlandı. Acaba Peri'm beni kırdığını fark edip mi gelmişti? Kapıyı açar açmaz gelen kokuyla tebessüm etmem istedim ama geçmişimizi böylesine kolay silmesine olan kırgınlığım onun karşısında tebessümden ziyade kırgınlığımla durmama müsade etti.
Hakkım var mıydı, bilmiyorum. Ama kırgındım, beni basit bir "tanıdık" kelimesine sığdıran kişinin Peri'm olmasına çok kırgınım.
-"E Gökdeniz ben sana yemek getirmiştim, ev taşıma falan derken epey yoruldun kaç gündür. Patlıcan dolması yaptım."
Patlıcan dolması mı , hadi be tam da gönül koymuştum şimdi onu almadan bu kapıyı nasıl kapatacaktım. Ah be Peri'm .
-"Eline sağlık ama gerek yok ben Sevdanın getirdiğini yedim. "
-"Ama bunu sana yapmıştım, seviyorsun diye"
-"Çok incesin, ama her tanıdık olan için bu kadar uğraşma, boş yere"
-"Gökdeniz bak ben-"
-"Açıklama yapmana gerek yok gülperi , sadece tanışıyoruz diyorsan öyledir. Dediğim gibi sözünün üstüne söz çıkmaz benden."
-"Hayır ama bak yanlış anlıyorsun sen ben sinirliydim o an ne dediğimi hatırlamıyorum bile "
-"Neden sinirliydin?"
-"Sinirliydim işte hem sen tokmuşsunda , Sevda hanımın eli lezzetliydi galiba tamamen doyduğuna göre."
Çatılan kaşlarım gevşerken saatlerdir içimdeki sıkıntı yerini mutluluğa bıraktı. Tebessüm ederken
-"Bak sen, demek sinirliydin"
Dirseğimi kapı pervasına yasladım. Keyifle gülümsedim. Neşem yerine gelmişti, Peri'min siniri kıskançlığındandı.
-"Ee dolmalarımı vermeyecek misin?"
Sinirli sinirli konuşmaya başladı.
-" Oyun mu oynuyorsun benimle"
-"Açım Peri'm,gerçekten"
Yaslandığım kapı pervazından beni iterek söylene söylene içeri girdi.
-" Çok değişmişsin sen "
-" Allah Allah öyle mi dersin"
Kapıyı kapatıp bende peşinden salona girdim .
-"Evet eskiden çok naiftin "
"-Ne yani şimdi kaba mıyım"Elindeki tabağı hızla masaya bıraktı.
-" Sen niye her şeyi yanlış anlıyorsun?"
-"Sevdiğimden, çok sevdiğimden"
BÖLÜM SONU
Bu bölümü hiç beğenmedim şu sıralar bütün hevesim kaçmış durumda, her şeye, ne kadar bölüme yansıtmamaya çalışsam da olmadı. Kendimi toparladığımda çok daha iyi bölümler gelecek. Yine de umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM SEVGİ
ChickLitGökdeniz kusurundan dolayı kendini sevgiye kapatmış bir adamdı, Gülperi hiç görmediği sevgiyi ondan bekleyen bir kadındı. Gökdeniz âmâ bir adamdı gülperi ise yetim, bu hikaye onların. 19.11.22 acı kategorisinde 1.✨ 30.05.23 aile kategorisinde 1.✨ 2...