9✨️

18.9K 965 174
                                    

İkinci demlik çayı bitirirken durmadan Erdem yazar diye telefonumu kontrol ediyordum. Saatin gece yarısına geldiğini görünce izin isteyip kendi daireme geçtim. Uykumun olmadığını hissedip mutfakta hızlıca bir kahve yaptım. Kupayı alıp küçük ve sadece mahalleyi gösteren balkona çıktım. Akıp giden zaman boyunca Erdem'den haber yoktu.

İlk olmasına rağmen bu kadar boşluğa düşeceğimi hiç tahmin etmemiştim. Saatler geçtikçe kalbimdeki ağırlık azalmak yerine gitgide artıyordu. Kendimi ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordum. Titreyem telefonum ile bir anda sıçradım.

Yüzbaşım: Güzelim ben karakoldayım. Sen uyuyorsundur umarım.

Dilay: Hayır uyumuyorum. Uyuyamadım.

Dilay: İyisin değil mi? Ne zaman gideceksiniz?

Yarım saat sonra cevap geldi.

Yüzbaşım: Neden uyumadın sen? Ben iyiyim merak etme.

Dilay: Seni aklımdan çıkaramadım. Görebilsem keşke biraz seni.

Yüzbaşım: Yapma böyle. Bende seni görmeyi çok istiyorum. Dikkat et kendine. Bol bol dua et Allah'a emanet ol.

Dilay: Etmez olur muyum hiç. (İletilemedi.)

Mesajı atar atmaz internetini kapattı ve son görülmesi 05.24 oldu. Bir süre dolu gözler ile ekranı izledim. Böyle olmayacağını anlayınca duşa girdim ve hazılanıp işe geçtim.

20 gün sonra...

Dilay: Annenler bugün beni aile pikniklerine davet ettiler.

Dilay: Tek eksik sendin. Tadı tuzu yok hiç bir şeyin.

Dilay: Seni çok özledim Erdem ♡.

37 gün sonra...

Dilay: Keşke bir nokta atsan iyi olduğunu bilsem.

Dilay: Uyuyamıyorum aklım hep sende.

Dilay: Seni çok özledim Erdem ♡.

49 gün sonra...

Dilay: Bu kadar uzun sürmesi normal mi.

Dilay: Özür dilerim ama dayanamıyorum Erdem.

Dilay: Yanlış anlama. Seni asla bırakmam. Söz verdik.

Dilay: Seni çok özledim Erdem ♡.

65 gün sonra...

Dilay: Kendi memleketime gittim geldim.

Dilay: Keşke gitmeseymişim.

Dilay: Evden kaçtım diye benim ve onların adı çıkmış eve almadı annem :).

Dilay: İyi ki babam ve abilerim yoktu. Ama merak etme iyiyim ben. Sadece

Dilay: Seni çok özledim Erdem ♡.

82 gün sonra...

Dilay: Bir umut haber alırım diye Artvin Komutanlığına gittim ama bana bir numara verip onu aramamı söylediler.

Dilay: Senin karakolunun numarası imiş ama aradığımda bir şey söylemeden kapattılar.

Dilay: Bu normal mi? Yoksa çok korkuyorum.

Dilay: Seni çok özledim Erdem ♡.

117 gün sonra...

Yüzbaşım:

Yüzbaşım:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dilay'ım. Kendine iyi bak. Ben iyiyim az kaldı. Herkese selam. Allah'a emanet olun. (14.02)

---------------------‐-------------------------‐-------

Erdem ve Dilay için kalp 🤍.






GÖR BENİ || Yarı Texting ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin