31✨️

12.1K 561 204
                                    

Keyifli okumalar ve öpücükler 💕. Yorumlarınızı bekliyorum.

-------------------------------------------------------------

Sabahın ışıkları gözüme vururken gözlerimi açtım. Bir süre tavanı izleyip göbeğimde duran kolun sahibine döndüm. Yüz üstü yatıp kafasını benden tarafa çevirmişti. Kolunu da üzerime atmış mışıl mışıl uyuyordu. Telefonuma uzanıp saate baktım. Ve kahvaltı hazırlamak için uyandırmadan yataktan kalktım.

Sabahlığı tekrar üzerime geçirdim ve banyoya girip işlerimi hallettim. Mutfağa geçip çay suyunu koydum. Buzluktaki sigara böreklerini çıkarıp kızarttım. Yanına da yumurta yapıp kahvaltıklardan bol bol koydum. Çayı demlerken içeriden gelen tıkırtıları duyunca Erdem'in uyandığını fark ettim.

Üniformaları ile içeri girerken bir yandan gözünü kaşıyordu. Ona dönünce bana bakıp gülümsedi.

"Kalkma demiştim yavrum sana. Uyusaydın. Ben bile uykumu alamadım. Sen nasılsındır kim bilir?"

Kollarını belime dolayınca dudaklarımı büküp saçlarını okşadım.

"Günlerdir dinlenemedin düzgünce tabi. Akşam gelir gelmez uyu dinlen güzelce sevgilim."

"Alışkınım yavrum. Rahatsız etmiyor beni."

"Olsun. Hasta olursun sonra Allah korusun."

"Olayım. Bakmaz mısın yoksa?"

Hafifçe dudaklarına vurdum ve gülümsedim. Oda tepkime güldü.

"O ne Erdem? Tabi ki bakarım. Ben sen acı çekme hasta olma diye diyorum."

"Olmam güzelim. Şu sofraya baksana. Karım çok güzel bakıyor bana. Bu gidişle doblo göbekli adamlara döneceğim."

Yanağından öpüp bardakları da çıkardım. Ben çayları doldururken oda masaya oturdu. Börekten yerken çayını masaya bıraktım. Kendiminki de koyup yanına geçtim. İştahım olmasada ona eşlik etmek için biraz yedim. Çatalına batırdığı böreği bana uzattığında gülümseyerek ağzımı açtım. Tam ısıracağım sırada çatalını geri çekince ağzım açık kaldı. Uzanıp öpücük bıraktı. Sinirle elimi omzuna geçirdim.

"Ya Erdem! Ne kandırıyorsun beni?"

"İlk günden kocanı mı dövüyorsun bakalım?"

Kahkaha atıp doyduğunu belli ederek ellerini çırpınca sandalyesini geriye çekti.

"Ellerine sağlık hatun. Çok güzeldi hepsi."

"Afiyet olsun sevgilim."

Beraber el çabukluğu ile masayı toparladık. Daha sonra postallarını giyip kapıyı açtı. Bende onunla beraber kapının önüne geçecekken beni kapının arkasına itti.

"Seni kimse görmesin böyle."

Üzerime bakınca diz kapağımın üzerinde olan sabahlığı fark ettim. Kapının arkasından çıkmayıp kafamı uzattım.

"Öpeyim seni bi güzelim."

Gülümseyerek dudaklarımı öne doğru uzattım. Oda merdivenlerde göz gezdirip dudaklarıma sert bir öpücük kondurdu.

"Bugün bi hastaneye uğrarım canım Sümeyye'nin yanına. Akşama istediğin bir şey var mı?"

"Gidince dönünce bana haber ver yavrum. Bir şey olursa da ara. Akşama da sen ne yaparsan yerim ben."

"Tamam canım haber veririm."

Gülümseyerek el salladı ve gitti. Bende kapıyı kapatıp kilitledim ve mutfağı toparladım. Biraz uykumun olduğunu fark edince tekrardan yatağa döndüm ve biraz uyumak için gözlerimi kapattım.

GÖR BENİ || Yarı Texting ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin