Selamlaaar. Keyifli okumalar. Yorumlarınızı bekler her birinizi öperim 👉👈 💋.
-------------------------------------------------------------
Vural Akıncı'dan...
Elimdeki telefon ile odada öylece geziyordum. Numara ekranda yazıyor fakat yeşil tuşa basıp aramaya cesaret edemiyordum. Stresten bir oturup bir kalkarken yanıma Engin gelmişti. Elindeki kupanın birini bana uzatıp çayından bir yudum aldı.
"Napıyorsun lan? Bir oturup bir kalkıyorsun."
"Şu kız vardı ya hemşire olan."
Engin olanları hatırlamış olacak ki kıkır kıkır gülmeye başlamıştı.
"Gülme bak valla yakarım şu çayla seni. Neyse Zeliha yenge özür dile açıkla belki ister dedi. Onu aramaya çalışıyorum."
Kafasını ekrana uzatıp konuştu.
"Bu muymuş numarası?"
"Evet Zeliha yengem attı."
Kafasını sallayıp çayından tekrar bir yudum aldı ve ben ne olduğunu anlamadan arama tuşuna basıp koşmaya başladı. Aranıyor yazısı görününce telaşla üzerime çayı döktüm.
"Hay anasını. Ulan Engin seni gördüğüm yerde ters yatırıp düz si-"
Tam devamını getireceğim sırada telefondan gelen ince alo sesini sesini duydum. Duymamış olmasını dileyerek kulağıma yasladım.
"A-alo."
"Buyurun?"
"Şey Vural ben."
Bir süre durup konuştu.
"İkinci konuşmamızda küfür ile başladı. Ne kadar güzel değil mi?"
Elim ile alnıma vurup gözlerimi kapattım.
"Kusura bakmayın gerçekten. Üzerime kaynar çay döküldü. Açtığınızı fark etmediğim için insanlık hali ağzımdan çıktı. Özür dilerim."
"Olabilir. Herkes ediyor sonuçta ama açar açmaz duymam biraz garip oldu."
Gülümsediğini hissedince bende gülümsedim.
"Nasılsın Seher?"
"Teşekkür ederim. Nöbetten geldim yorgunum biraz ama iyiyim. Sen nasılsın? Nikahınız nasıl geçti?"
Sohbeti ilerletmesi içime umut olurken bekletmeden cevapladım.
"Çok şükür iyiyim bende. Nikah da çok güzeldi."
"Ne güzel. Çok yakışıyorlar ikisi."
"Evet gerçekten yakışıyorlar."
Daha sonra karşı taraftan ses gelmeyince fırsat bu fırsat deyip özür için konuşmaya girdim.
"Ben aslında özür dilemek için aramıştım. O gün yani ilk görüştüğümüz gün olanlardan dolayı. Haklısın bir anda bahsetmem gereken konular değildi. Ama daha öncekiler öyle geçince sende hemen soracaksın diye düşündüm. O yüzden öyle bir salaklık yaptım."
"Oturur oturmaz maaşından bahsedince kendimi para avcısı gibi hissettim. Hem tayininin benim için ne önemi olsun? Yıllardır burada çalışıyorum zaten."
"Evet haklısın. Kusura bakma tekrardan. Şey yani sen nasıl istersen. Bundan sonra görüşmek istemezsen sana öyle yapmak istemediğimi bil istedim."
"Tekrardan başlayabiliriz bence. Yarın çıkışta gelirsen yemek yiyebiliriz."
"Nasıl?"
Sesli gülüşü kulağıma dolarken ne dediğini anlamaya çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖR BENİ || Yarı Texting ~
Short Story0542: Erdem, merhaba. 0552: Kimsin? 0542: Şuan söylemesem daha iyi sanki. 0552: Uğraştırma beni. Kimsin ve ne istiyorsun? 0542: Seni desem çok mu cesur bir cevap vermiş olurum? 0542: Sevgini, kalbini yani. Yanlış anlama. ...