47✨

3.4K 222 65
                                    

Ateş düşmediği yeri de yakıyor. Kalbinde merhamet olan için.

12 yiğit.

12 can.

12 farklı hayat, hikaye...

Bilmem kaç saniyeye, küçücük manşetlere sığdırdılar. Hakkınızı helal edin. Başımız sağolsun.

Vatan sağolsun🇹🇷

———————————————————————————

"Hazan hazır güzelim."

Arkamdaki Erdem'in boyu benden uzun olduğu için anında onları görmüştü. Sinirlendiğini sıklaşan nefes almasından anlamıştım. Çocukların yanında bir şey demek istemediği için Oğuzhan'a seslendi.

"Aslanım hadi kardeşinle oyuncaklarını seçin. Sonra çantasına koyun. Tamam mı babacım?"

"Tamam baba."

Oğuzhan Hazan'ın elinden tutmuş ve odaya girmişlerdi. Karşımda yıllardır görmediğim anne babam duruyordu. Geçen zaman öylesine yaşlandırmıştı ki onları. Babam iyice zayıflamış ve boyu kısalmış, anneminde pek bir farkı yoktu. İfadesiz gözlerimle onlara bakarken Erdem'i hissettim yanıbaşımda.

Kolunun birini belime sarmıştı. Diğerini de kapıya yaslamıştı.

"Hayırdır? Ne işiniz var?"

Kısık sesi ile babam konuşmuştu.

"Bi-biz."

Erdem konuşmadan ben girdim araya.

"Evet siz?"

Annem bakışlarını kaçırarak babama destek olmak için koluna girdi.

"Biraz konuşmak istemiştik."

"Ben istemiyorum."

"Kızım."

Dolan gözlerim ile kapının kulpuna asıldım. Otuz üç yaşındaydım ve babam bana ilk defa kızım demişti. Başkalarının bir günde defalarca duyduğu kelimeyi ben yıllar sonra ilk kez duymuştum. Benim halimi görüp sinirlenen Erdem'in sıkıntı çıkaracağını anlayınca apartmandakilerin duymasını istemediğimden bir adım geri çekildim.

"İçeri geçin."

Kararlarıma saygı duyan ama şaşıran Erdem bana ayak uydurup geri çekilmişti. Kapıyı kapatıp gözlerimi silince Erdem yanaklarımı okşadı.

"Konuşmak zorunda değilsin güzelim. Gönderirim istersen hemen."

"Kızım dedi Erdem. Duydun dimi?"

Sıkıntılı bir nefes verip kafasını salladı ve göğsüne yasladı beni.

"Ağlama güzelim."

Biraz daha sakinleşince içeri geçtim. Salondaki Metehan koltuğun köşesine oturmuş meraklı gözleri ile karşısındaki yaşlı çifti inceliyordu. Yanına oturup kolumun altına aldım.

GÖR BENİ || Yarı Texting ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin