ki:theory — enjoy the silence
Розмірений стукіт каблуків луною розноситься довгим коридором, прямуючи все глибше в нетрі замку. У денний час він схожий на справжню картинну галерею: стіни прикрашені роботами іменитих художників, а від великої кількості золота та коштовностей, здається, рябить в очах. Але не зараз, коли за величезними вікнами на безкраї, багаті на врожай поля опускається оксамитова туманна ніч. Годинник у головному залі луною б'є дванадцять: Він ніяково здригається, зупинившись біля однієї з картин і злодійкувато озирнувшись, ніби його ось-ось хтось зловить. Гучний дзвін після останнього удару ще довго луною повзе лабіринтом коридорів, чорних, нескінченно довгих і порожніх, а потім зникає, знову змінюючись нічною тишею. Хлопець, відмерши, міцніше стискає майстерний свічник з тонким тремтячим вогником, що на стіни кидає ажурні тіні.
— Ай-і, — наспівуючи вимовляє він, розтягуючи акуратні губи в хитрій посмішці, і голос його, мелодійний, з хрипотою, повільно тягнеться вздовж коридору. — Ай-і-і...
Юний принц, крадучись, долає відстань до своїх покоїв, зупиняється біля великих, прикрашених справжнім золотом дверей, і обережно смикає за ручку, що блиснула від полум'я, у вигляді левової лапи.
— Ваша Високість, — лунає за спиною приглушений жіночий шепіт, що змусив мимоволі здригнутися і відразу озирнутися, — час відходити до сну, — дівчина, що стискає в руках великий таз з гарячою водою, несміливо відводить очі, варто їм зіткнутися з чужими навпроти.
— Ну, проходь, — він робить крок назад, пропускаючи служницю перед собою, але та одразу ж береться заперечливо мотати головою. Їй годиться. — Давай, Ай, іди, — з граючою посмішкою додає принц, кивнувши, через що світлі пасма, на яких ніби золото блищить, гарно спадають на обличчя, осяяне полум'ям свічки. — Швидше, — позіхає ліниво.
Аї дивиться на нього; на оксамитову шкіру, що — служниця готова присягнутися — таємниче світиться в темряві, в сині очі, що більше нагадують два великі озера, в яких дівчина була б не проти втопитися. Принц, чиє надто галасливе дихання змушує затремтіти, допитливо розглядає її у відповідь, трохи губи кривлячи. Йому подобається, коли на нього дивляться із захопленням та захватом, любовно метають скромні погляди, оцінюючи непідробну красу сина Священного Лева. Дівчені здається, що принц зійшов з картини: зі свого власного портрета, що висить у головному залі, поруч із застиглим на полотні Королем. Служниця слухняно ступає вперед, міцніше стискаючи вислизаючий з рук і шалено важкий таз, і думає лише про те, що зараз із задоволенням помінялася б місцями з кухаркою або прачкою. Їй не хотілося бути особистою служницею юнака впродовж цілого тижня хоча б через дико тремтячі від хвилювання рук і серця, що метушиться в грудях.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Боже, бережи Короля
FanfictionXVI. Юний спадкоємець принц Імперії Леодрафт Кім Техьон через несподівану смерть батька сходить на престол, зовсім не чекаючи швидкого нападу від сусідніх правителів. Молодий Король, чия законна територія - покриті снігом гори Праосвен, піде на все...